MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag

zoeken in:
Even twee dingen;

- Er wordt om de 24 uur een nieuw lied geplaatst en deze is dus te vroeg. Een paar dagen terug maakte ik dezelfde fout.
- Let wel dat het de bedoeling is bekende nummers te plaatsen, dit album heeft twee stemmen.

Misschien heb je nu iets geschikters, nu we over de 24 uur heen zijn?

Cured
Arrie schreef:
(quote)

Ook ja.
Ga (spin)vissen

Zephyr
Uit de openingspost van dit topic :

stoepkrijt schreef:
Het idee is dat er hier een (vrij) bekend nummer wordt geplaatst en dat anderen daar dan een cijfer aan mogen geven. Na 24 uur kan het gemiddelde worden uitgerekend en mag er een nieuw nummer geplaatst worden.

Misschien dat Wicked Minds beter in Muziek >> Muziekgames >> Maak kennis met de alternatieve plaat van de dag geplaatst had kunnen worden ?

Indien de heer CPR1 akkoord gaat, plaats ik nu dus maar een behoorlijk bekend nummer : Talking Heads - Once In A Lifetime.

9,8
Wederom een van mijn favorieten

Cured
8

9 (voor Talking Heads dus)

7,75

Een plaat moet minimaal 24 uur blijven staan, hoe moeilijk kan het zijn...

8,2

9

8, één van hun beste.

ClassicProgRock1
jasper1991 schreef:
- Let wel dat het de bedoeling is bekende nummers te plaatsen, dit album heeft twee stemmen.

Ook The Charlatans en Dave Brubeck Quartet zijn slechts bekend binnen een select gezelschap aan ingewijden. Gaarne deze namen per ommegaande te verwijderen uit de Top 20?

Zephyr schreef:
Indien de heer CPR1 akkoord gaat, plaats ik dus maar een behoorlijk bekend nummer : Talking Heads - Once In A Lifetime.

Alleen akkoord indien ik morgen het alleenrecht heb om een nummer te plaatsen.

Talking Heads - Once in a Lifetime

Cijfer: 6,75

ClassicProgRock1 schreef:
Ook The Charlatans en Dave Brubeck Quartet zijn slechts bekend binnen een select gezelschap aan ingewijden. Gaarne deze namen per ommegaande te verwijderen uit de Top 20?

Tismewat asje zoon wereldbeeld hept en denkt dat iedereen dat deelt. Als kriti- / moppersmurf des huizes mag ik dat zeggen. Zephyr postte er 1 die ook in mijn hoofd zat, hulde

9

Gewoonweg hun beste

9

Ook The Charlatans en Dave Brubeck Quartet zijn slechts bekend binnen een select gezelschap aan ingewijden.

Iets met molentjes en lopen.

7.75

ClassicProgRock1
GrafGantz schreef:
Iets met molentjes en lopen.

Tot voor kort was jij anders de enige charlatan die ik kende.

Ha nee, daar zijn er meer van.

The Charlatans

ClassicProgRock1
Ik heb je subiet toegevoegd als bandlid. Het was graag gedaan.

Alleen akkoord indien ik morgen het alleenrecht heb om een nummer te plaatsen.

Je hebt toch al je eigen topic...

8.5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:14 uur

geplaatst: vandaag om 03:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.