Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juni 2013, 18:55 uur
Even twee dingen;
- Er wordt om de 24 uur een nieuw lied geplaatst en deze is dus te vroeg. Een paar dagen terug maakte ik dezelfde fout.
- Let wel dat het de bedoeling is bekende nummers te plaatsen, dit album heeft twee stemmen.
Misschien heb je nu iets geschikters, nu we over de 24 uur heen zijn?
- Er wordt om de 24 uur een nieuw lied geplaatst en deze is dus te vroeg. Een paar dagen terug maakte ik dezelfde fout.
- Let wel dat het de bedoeling is bekende nummers te plaatsen, dit album heeft twee stemmen.
Misschien heb je nu iets geschikters, nu we over de 24 uur heen zijn?

0
Zephyr
geplaatst: 29 juni 2013, 19:17 uur
Uit de openingspost van dit topic :
Misschien dat Wicked Minds beter in Muziek >> Muziekgames >> Maak kennis met de alternatieve plaat van de dag geplaatst had kunnen worden ?
Indien de heer CPR1 akkoord gaat, plaats ik nu dus maar een behoorlijk bekend nummer : Talking Heads - Once In A Lifetime.
stoepkrijt schreef:
Het idee is dat er hier een (vrij) bekend nummer wordt geplaatst en dat anderen daar dan een cijfer aan mogen geven. Na 24 uur kan het gemiddelde worden uitgerekend en mag er een nieuw nummer geplaatst worden.
Het idee is dat er hier een (vrij) bekend nummer wordt geplaatst en dat anderen daar dan een cijfer aan mogen geven. Na 24 uur kan het gemiddelde worden uitgerekend en mag er een nieuw nummer geplaatst worden.
Misschien dat Wicked Minds beter in Muziek >> Muziekgames >> Maak kennis met de alternatieve plaat van de dag geplaatst had kunnen worden ?
Indien de heer CPR1 akkoord gaat, plaats ik nu dus maar een behoorlijk bekend nummer : Talking Heads - Once In A Lifetime.
0
geplaatst: 29 juni 2013, 20:07 uur
7,75
Een plaat moet minimaal 24 uur blijven staan, hoe moeilijk kan het zijn...
Een plaat moet minimaal 24 uur blijven staan, hoe moeilijk kan het zijn...
0
ClassicProgRock1
geplaatst: 29 juni 2013, 20:52 uur
jasper1991 schreef:
Ook The Charlatans en Dave Brubeck Quartet zijn slechts bekend binnen een select gezelschap aan ingewijden. Gaarne deze namen per ommegaande te verwijderen uit de Top 20?
Zephyr schreef:
Indien de heer CPR1 akkoord gaat, plaats ik dus maar een behoorlijk bekend nummer : Talking Heads - Once In A Lifetime.
Indien de heer CPR1 akkoord gaat, plaats ik dus maar een behoorlijk bekend nummer : Talking Heads - Once In A Lifetime.
Alleen akkoord indien ik morgen het alleenrecht heb om een nummer te plaatsen.
Talking Heads - Once in a Lifetime
Cijfer: 6,75
0
geplaatst: 29 juni 2013, 21:01 uur
ClassicProgRock1 schreef:
Ook The Charlatans en Dave Brubeck Quartet zijn slechts bekend binnen een select gezelschap aan ingewijden. Gaarne deze namen per ommegaande te verwijderen uit de Top 20?
Tismewat asje zoon wereldbeeld hept en denkt dat iedereen dat deelt. Als kriti- / moppersmurf des huizes mag ik dat zeggen. Zephyr postte er 1 die ook in mijn hoofd zat, hulde

9
0
geplaatst: 30 juni 2013, 07:43 uur
Ook The Charlatans en Dave Brubeck Quartet zijn slechts bekend binnen een select gezelschap aan ingewijden.
Ook The Charlatans en Dave Brubeck Quartet zijn slechts bekend binnen een select gezelschap aan ingewijden.
Iets met molentjes en lopen.
0
ClassicProgRock1
geplaatst: 30 juni 2013, 08:43 uur
GrafGantz schreef:
Tot voor kort was jij anders de enige charlatan die ik kende.

0
ClassicProgRock1
geplaatst: 30 juni 2013, 09:13 uur
Ik heb je subiet toegevoegd als bandlid. Het was graag gedaan. 

0
geplaatst: 30 juni 2013, 10:08 uur
Je hebt toch al je eigen topic...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.