Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag
zoeken in:
0
geplaatst: 25 augustus 2013, 01:26 uur
Op een bepaald moment had ik, of iemand anders, in dit topic 'Waterloo Sunset' van The Kinks genomineerd, en daar had ik een volle 10 voor gegeven. Desondanks:
9
9
0
geplaatst: 25 augustus 2013, 01:38 uur
Deze single is uitgebracht als uitgevoerd door Dave Davies, niet door The Kinks. Het was een erg grote hit van Dave Davies
Later is hij kennelijk toch wel op een Kinks-album verschenen, dus formeel kan The Kinks de uitvoerende zijn, maar het lijkt mij wel vreemd.
8,5
Later is hij kennelijk toch wel op een Kinks-album verschenen, dus formeel kan The Kinks de uitvoerende zijn, maar het lijkt mij wel vreemd.
8,5
0
geplaatst: 25 augustus 2013, 02:00 uur
De uitvoerend artiest moet inderdaad Dave Davies zijn.
Waterloo Sunset had op zeker hoger gescoord.
7
Waterloo Sunset had op zeker hoger gescoord.
7
0
Zephyr
geplaatst: 25 augustus 2013, 12:24 uur
Lang niet gehoord. In mijn herinnering vond ik het altijd een sterke song. Maar nu vind ik de zang eerlijk gezegd maar matigjes.
De koortjes vind ik dan wel weer lief !
6,8
De koortjes vind ik dan wel weer lief !6,8
0
geplaatst: 25 augustus 2013, 12:38 uur
The Kinks hebben een aantal mooie nummers geschreven, maar die kwajongens-achtige attitude vind ik aan de andere kant wat vervelend. In dit nummer merk je daar gelukkig weinig van, alhoewel deze wel wat zoetjes is.
6,7
6,7
0
geplaatst: 25 augustus 2013, 12:52 uur
Oorspronkelijke uitvoerende artiest is inderdaad Dave Davies ipv The Kinks. Typische instinker voor bij popquizzen.
Ben er zelf niet zo weg van, vind het zelfs de minste Kinks-(gerelateerde) single uit de 60s denk ik.
6
Ben er zelf niet zo weg van, vind het zelfs de minste Kinks-(gerelateerde) single uit de 60s denk ik.
6
0
geplaatst: 25 augustus 2013, 13:34 uur
Ray Davies, chroniqueur van English middle class life in de 60/70s (Paul Weller in de 80s) heeft beter werk geschreven: Sunny Afternoon, Waterloo Sunset, David Watts, I Go to Sleep etc.
Deze 6,5
Deze 6,5
0
geplaatst: 25 augustus 2013, 14:41 uur
Waterloo Sunset zou de volle 10 hebben gekregen, deze krijgt toch nog een 8,5.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.