MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag

zoeken in:

9

Blijft een geweldig nummer.

8

Ik heb dit altijd een erg goed nummer gevonden, misschien wel haar beste.

9

Britney`s beste!

Zephyr
Holy M.... , zie ik hier nou echt sommige gebruikers een hoger cijfer aan Britney als aan King Crimson geven ... ?

Het moet niet veel gekker worden zeg, hier op deze site

Britnie Spiers : werkelijk een toppunt van misére

2,5

Ik ben geen fan van Britney - te plastic en een goede zangeres is ze niet - maar dit is haar beste nummer mede dankzij de originele arrangementen.
Cijfer: 7,5

Dat nummer van King Crimson sla ik ook hoger aan, krijgt een 9 van mij.

Geen onaardig nummer van Britney.
Misschien wel haar beste.

Cijfer: 6.5

Zephyr schreef:
Holy M.... , zie ik hier nou echt sommige gebruikers een hoger cijfer aan Britney als aan King Crimson geven ... ?

Britnie Spiers : werkelijk een toppunt van misére

2,5

Denkelijk waren ze onder de indruk van het shot van haar beverburcht

Aardig nummertje, maar dit behoort volgens mij niet tot haar klassiekers (Baby One More Time, Oops! I Did It Again). Goede groove zit er in het nummer. Het haalt het voor mij echter niet bij Scream And Shout.

7,3

Mooie clip ook trouwens.

Scream and Shout zegt hij. Hahahahaha.

Ik heb dit al vaker op de site tot klassieker opgeblazen zien worden, maar ik vind de productie te hyper en Britney als zangeres weinig indruk maken. Het refreintje is wel lekker. Clip doet me niks.

6,5

Gewoon een heerlijk nummer! Onafhankelijk wie het zingt, maar het helpt wel. Het is ook het enige aanhoorbare wat ze voortgebracht heeft, al is Baby One More Time ook nog genietbaar.

9,5

Maar niet aanhoorbaar?

Jawel, die is dan nog acceptabel, bedoel ik ermee te zeggen.

Is cool, het leest gewoon een beetje raar.

Mjuman schreef:
(quote)

Denkelijk waren ze onder de indruk van het shot van haar beverburcht

Snap er ook niet echt veel van dat mensen dit zo waarderen, leuk voor als je 13 jaar bent en in de brugklas zit.

De 13 heb ik reeds mogen passeren en vind dit nummer idd nog steeds geweldig, beter dan die King Crimson shizzle.

9

Daarnaast heeft ze nog zeker een handvol sterke songs op haar conto staan.

Shizzle= Word most often abused horribly by inexperienced suburban white douche-bags who wish to give themselves some falsified counterfeit form of street-cred. -> Guilty

Heerlijk dit topic, kunnen de haantjes het zo lekker met elkaar uitvechten. Ieder zijn ding, komaan.

6

(8 voor de 2 live crew)

Zephyr schreef:

Tsja dit is typisch een nummer wat muzikale snobs en anti-snobs lijnrecht tegenover zet. Eerlijk gezegd, is er in principe niet zo veel mis mee. Het steekt goed in elkaar, heeft een goede hook en Spears is voor haar doen, zonder al te veel artificiële hulpmiddelen, goed bij stem. Daarmee heeft het alles wat een goed hitparadenummer moet hebben, Echter, het toont ook het probleem wat ik vaak met dit soort muziek heb. Het voelt leeg aan, er gebeurt te weinig memorabels om me echt te boeien. Het is een beetje als de muzikale equivalent van een McDonalds-hamburger. Het lijkt in eerste instantie best lekker, maar 5 minuten later vraag je je al af, wat je nou eigenlijk tot je hebt genomen. Noem mij een snob, maar ik heb liever muziek waar iets meer in zit. Ik kan hier geen hoog cijfer voor geven, maar een voldoende verdient het wel:

6

Ik hou ook van McDonalds...

Titmeister schreef:
Noem mij een snob

Snob.

GrafGantz schreef:
(quote)

Snob.

Voorspelbaar

My middle name...

Oh, de grappen zijn weer niet obscuur genoeg voor Heiko...

trebremmit schreef:
leuk voor als je 13 jaar bent en in de brugklas zit.
The Prodigy was een paar dagen geleden, hoor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:43 uur

geplaatst: vandaag om 01:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.