Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag
zoeken in:
0
geplaatst: 18 oktober 2013, 20:15 uur
Meesterwerk natuurlijk...........enigste hard-rock band, samen met Led Zeppelin en AC/DC, die ik zeer kan waarderen!
Ik keek altijd uit naar de Top 100 Aller Tijden en hopen dat-ie weer de eerste plek zou behouden....
Cijfer: 9.5
Ik keek altijd uit naar de Top 100 Aller Tijden en hopen dat-ie weer de eerste plek zou behouden....
Cijfer: 9.5
0
Zephyr
geplaatst: 18 oktober 2013, 20:22 uur
Exact wat Sheep67 zegt : die Top-100 aller tijden, en ook : als er dan een nummer in de Radio-2 Top-2000 op 1 moet staan, dan is het toch echt wel deze ... !
De ultieme hardrock-klassieker; ik kan (en wil) er niets anders van maken. Dit is en blijft nog steeds een alltime favoriet !
Zonder meer een meesterwerk :
10
De ultieme hardrock-klassieker; ik kan (en wil) er niets anders van maken. Dit is en blijft nog steeds een alltime favoriet !
Zonder meer een meesterwerk :
10
0
geplaatst: 18 oktober 2013, 22:19 uur
Als kind vond ik dit een geweldig nummer, nu luister ik er eigenlijk nooit meer naar.
6,5
6,5
0
geplaatst: 18 oktober 2013, 22:23 uur
Inderdaad de ultieme hardrock klassieker. Eén van de pak hem beet tien tot twintig nummers die ik een tien zou geven.
10!!
P.S. de inhoud is geblokkeerd
10!!

P.S. de inhoud is geblokkeerd
0
geplaatst: 19 oktober 2013, 00:36 uur
De blokkade is schijnbaar weer opgeheven
Ik zou hem uit mezelf niet snel opzetten, maar nu ik hem weer beluister toch wel een duidelijke sterke klassieker.
8,5
Ik zou hem uit mezelf niet snel opzetten, maar nu ik hem weer beluister toch wel een duidelijke sterke klassieker.
8,5
0
geplaatst: 19 oktober 2013, 11:52 uur
herman schreef:
Als kind vond ik dit een geweldig nummer, nu luister ik er eigenlijk nooit meer naar.
6
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.