MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag

zoeken in:
Meesterwerk natuurlijk...........enigste hard-rock band, samen met Led Zeppelin en AC/DC, die ik zeer kan waarderen!
Ik keek altijd uit naar de Top 100 Aller Tijden en hopen dat-ie weer de eerste plek zou behouden....

Cijfer: 9.5

Cured
9,5

Zephyr
Exact wat Sheep67 zegt : die Top-100 aller tijden, en ook : als er dan een nummer in de Radio-2 Top-2000 op 1 moet staan, dan is het toch echt wel deze ... !

De ultieme hardrock-klassieker; ik kan (en wil) er niets anders van maken. Dit is en blijft nog steeds een alltime favoriet !

Zonder meer een meesterwerk :

10

Als kind vond ik dit een geweldig nummer, nu luister ik er eigenlijk nooit meer naar.

6,5

Inderdaad de ultieme hardrock klassieker. Eén van de pak hem beet tien tot twintig nummers die ik een tien zou geven.

10!!

P.S. de inhoud is geblokkeerd

10

All time favourite

De blokkade is schijnbaar weer opgeheven

Ik zou hem uit mezelf niet snel opzetten, maar nu ik hem weer beluister toch wel een duidelijke sterke klassieker.

8,5

herman schreef:
Als kind vond ik dit een geweldig nummer, nu luister ik er eigenlijk nooit meer naar.

6

Cured
klinkt wat badinerend, maar dat mag

6,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:26 uur

geplaatst: vandaag om 09:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.