MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag

zoeken in:

odi
9,5

johannesA
7,5

Zephyr
8

Zephyr
193,55 / 25 stemmers = 7,742 voor Guns n' Roses. Geen wijzigingen in de top-30.

Speciaal voor alle slapende progrockers doe ik de volgende : Emerson, Lake & Palmer - Lucky Man !

Casartelli (moderator)
Slapende progrockers? Naar mijn stellige aanname het enige ELP-nummer dat ook op enige goedkeuring kan rekenen van buiten de inner circle.

Enfin, wellicht hun beste korte nummer (al levert Still... You Turn Me On gevaarlijke concurrentie) en een van de betere over-all.

8,5

Verdorie Zephyr, geef andere mensen ook eens de kans om een nummer te kiezen

Cured
5.5

9,5

Eén van hun beste songs, in de beginperiode waren Emerson, Lake & Palmer op hun best, nadien nam de bombast steeds meer de overhand.

Zephyr
ArthurDZ schreef:
Verdorie Zephyr, geef andere mensen ook eens de kans om een nummer te kiezen

Mee eens ! Maar het duurt me soms wat lang, en van sommige stemmers hier verwacht ik echt niet dat ze een song gaan aanbrengen Maar jij wint; ik zal vanaf nu geen liederen meer inbrengen !

Lucky Man : voor mij persoonlijk een absolute progrock-/symfoklassieker, en een vette 9,5 waard.

Van E,L & P kan ik verder Fanfare For The Common Man ook zeer waarderen !

Zephyr schreef:
(quote)

Mee eens ! Maar het duurt me soms wat lang, en van sommige stemmers hier verwacht ik echt niet dat ze een song gaan aanbrengen Maar jij wint; ik zal vanaf nu geen liederen meer inbrengen !

Je hoeft van mij zeker niet te stoppen met je actieve bijdragen hoor! Alleen wil ik nu al enkele dagen zelf weer eens iets posten, maar jij bent me steeds weer voor.

Zephyr
Komt goed hoor Arthur...

Casartelli schreef:
Slapende progrockers? Naar mijn stellige aanname het enige ELP-nummer dat ook op enige goedkeuring kan rekenen van buiten de inner circle.

Iets met een spijker en een kop.

7,8

9,5

Dit klopt helemaal: geweldige stem, prachtige cynische tekst (wordt ook wel eens vergeten) en natuurlijk die heerlijke oude synthesizer.

johannesA
8

Martial
9

7

114,6 / 15 stemmers = 7,64. Geen wijzigingen in de Top 30.

Nu iets moderners. Een recent pareltje:

Florence + the Machine - Over the Love

Artiest + titel?

Sorry,

Florence + the Machine - Over the Love

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:37 uur

geplaatst: vandaag om 03:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.