Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag
zoeken in:
0
geplaatst: 24 maart 2014, 21:06 uur
9
Ooit nog eens deze aardige remix gevonden: YouTube - Benny Benassi - California Dreaming 2004(Remix)
Ooit nog eens deze aardige remix gevonden: YouTube - Benny Benassi - California Dreaming 2004(Remix)
0
geplaatst: 25 maart 2014, 17:41 uur
California Dreaming deed het goed, maar met 7,69310345 gemiddeld is de top 30 toch wat te hooggegrepen.
Even een hit van een paar jaar terug:
Crystal Castles ft. Robert Smith - Not In Love
Even een hit van een paar jaar terug:
Crystal Castles ft. Robert Smith - Not In Love
0
geplaatst: 25 maart 2014, 17:59 uur
Crystal Castles is altijd fijn. Die striemende synths zijn verrukkelijk, maar dat zijn de ijzige vocalen van Alice Glass net zo goed. Die ontbreken hier jammer genoeg, al is Robert Smith natuurlijk geen slechte vervanger 
Not in Love is een prima nummer, maar is lang niet zo venijnig, noch zo bewerend als Crystal Castles soms kan zijn. Geef mij maar Baptism, Untrust Us of Wrath of God. Niettemin:
8

Not in Love is een prima nummer, maar is lang niet zo venijnig, noch zo bewerend als Crystal Castles soms kan zijn. Geef mij maar Baptism, Untrust Us of Wrath of God. Niettemin:
8
0
geplaatst: 25 maart 2014, 18:04 uur
Die zijn ook erg goed inderdaad, al had ik Untrust Us al zeker 5 jaar niet gehoord.
0
geplaatst: 25 maart 2014, 18:10 uur
6
Absoluut geen klassieker.
Robert Smith kan beter met die andere band.
Absoluut geen klassieker.
Robert Smith kan beter met die andere band.
0
geplaatst: 25 maart 2014, 18:31 uur
Nooit van gehoord. Ik vind dit aardige dance met een goede leadsynth in het refrein, maar voor mijn gevoel ook wat standaard.
6,4
6,4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.