Muziek / Muziekgames / Wu-Tang Clan K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 23 april 2013, 15:46 uur
Op zich komen er door deze herkansing 10 battles bij, dus dat valt mee. En zo heb je toch een soort van herkansing erbij zitten voor de verses die in de eerste ronde sterk lootte.
Mij lijkt het ook leuk om hierna door te gaan met andere albums. Zat zelf te denken om hierna Illmatic van Nas te doen, maar Wu-Tang Forever wil ik ook zeker nog doen. En Liquid Swords lijkt me ook een geschikt album.
Mij lijkt het ook leuk om hierna door te gaan met andere albums. Zat zelf te denken om hierna Illmatic van Nas te doen, maar Wu-Tang Forever wil ik ook zeker nog doen. En Liquid Swords lijkt me ook een geschikt album.
0
geplaatst: 23 april 2013, 16:44 uur
We kunnen dit topic wel samenvoegen met het andere K.O. topic denk ik. Doen we gewoon elke keer wat anders (beste verses van één album, van meerdere album, beste nummers van een aantal albums, van een bepaald jaar enz.)
0
geplaatst: 23 april 2013, 21:52 uur
Dit album lijkt me toch bij uitstek het meest geschikt, hiervoor, gezien de verscheidenheid aan artiesten die stuk voor stuk met verses van hoog niveau aan komen zetten. Bij Illmatic is het op één verse na steeds dezelfde artiest. Dan zou je Violent by Design o.i.d. misschien beter kunnen doen, maar die heeft toch flink minder klassiekerstatus (want op Illmatic na kan er qua status denk ik geen enkel album zich meten met Enter the Wu-Tang). Maar we zien wel. Op het moment vind ik dit in elk geval een heerlijk topic, topidee, Joep!
6-5
Heel erg nipt.
6-5
Heel erg nipt.
0
geplaatst: 23 april 2013, 22:14 uur
13. Wu-Tang: 7th Chamber - Verse 2 van Method Man (I be that insane nigga from the psycho ward) vs. Da Mystery of Chessboxin' - Verse 5 van Ghostface Killah (Speaking of the devil psych, no it's the God, get the shit right)
0-1
Duidelijk. Besef mij nu wel dat Ghost eigenlijk alleen maar keiharde verses dropt. Damn.
0-1
Duidelijk. Besef mij nu wel dat Ghost eigenlijk alleen maar keiharde verses dropt. Damn.
0
geplaatst: 23 april 2013, 22:33 uur
1-3
Misschien wel de fijnste verse van het album, qua delivery althans.
Misschien wel de fijnste verse van het album, qua delivery althans.
0
geplaatst: 23 april 2013, 23:33 uur
Harderwiek schreef:
13. Wu-Tang: 7th Chamber - Verse 2 van Method Man (I be that insane nigga from the psycho ward) vs. Da Mystery of Chessboxin' - Verse 5 van Ghostface Killah (Speaking of the devil psych, no it's the God, get the shit right)
0-1
0-1
2-5. Opnieuw die stijl van Ghostface...
Kan je geloven dat Ghostface tegen RZA heeft gezegd dat hij zichzelf veruit het slechtst vond op 36 Chambers? RZA reageerde door iets te zeggen als "You're crazy".
0
geplaatst: 24 april 2013, 12:50 uur
14. Wu-Tang: 7th Chamber - Verse 4 van Ghostface Killah (Slammin a hype-ass verse til ya head burst) vs. Wu-Tang: 7th Chamber - Verse 7 van GZA (My Clan is thick like plaster)
0
geplaatst: 24 april 2013, 12:57 uur
Maar goed dat er herkansingen zijn, anders had de beste verse er al uitgelegen.
3-0
Ghostface Killah komt altijd met een harde verse, zeker een van mijn lievelingsmc's
3-0
Ghostface Killah komt altijd met een harde verse, zeker een van mijn lievelingsmc's
0
geplaatst: 24 april 2013, 14:03 uur
Dit keer ga ik jammer genoeg niet voor Ghost. 3-2 zoals Jar0on al zei without a doubt 

0
geplaatst: 24 april 2013, 20:28 uur
5-5
Blaow! Now it's all over
Niggaz seein pink hearts, yellow moons
Orange stars and green clovers
Blaow! Now it's all over
Niggaz seein pink hearts, yellow moons
Orange stars and green clovers
* denotes required fields.