Muziek / Muziekgames / Wu-Tang Clan K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 23 april 2013, 01:19 uur
10. Protect Ya Neck - Verse 1 van Inspectah Deck (I smoke on the mic like smokin Joe Frazier) vs. Bring Da Ruckus - Verse 4 van GZA (I'm more rugged than slaveman boots)
0-1. Hoewel die van Deck enorm vet is, killt GZA Bring Da Ruckus met zijn murderous style.
0-1. Hoewel die van Deck enorm vet is, killt GZA Bring Da Ruckus met zijn murderous style.
Yo, I'm more rugged than slaveman boots
New recruits, I'm fuckin' up MC troops
I break loops, and trample shit, while I stomp!
A mudhole in that ass, cause I'm straight out the swamp
Creepin up on site, now it's Fright Night
My Wu-Tang slang is mad fuckin' dangerous
And more deadly than the stroke of an axe
Choppin through ya back *swish*
Givin bystanders heart-attacks
Niggas try to flip, tell me who is him
I blow up his fuckin prism
Make it a vicious act of terrorism
You wanna bring it, so fuck it
Come on and bring the ruckus
And I provoke niggaz to kick buckets
I'm wettin CREAM, I ain't wettin fame
Who sellin gain, I'm givin out a deadly game
It's not the Russian it's the Wu-Tang crushin
Roulette, slip up and get fucked like Suzette
Bring da fuckin ruckus
New recruits, I'm fuckin' up MC troops
I break loops, and trample shit, while I stomp!
A mudhole in that ass, cause I'm straight out the swamp
Creepin up on site, now it's Fright Night
My Wu-Tang slang is mad fuckin' dangerous
And more deadly than the stroke of an axe
Choppin through ya back *swish*
Givin bystanders heart-attacks
Niggas try to flip, tell me who is him
I blow up his fuckin prism
Make it a vicious act of terrorism
You wanna bring it, so fuck it
Come on and bring the ruckus
And I provoke niggaz to kick buckets
I'm wettin CREAM, I ain't wettin fame
Who sellin gain, I'm givin out a deadly game
It's not the Russian it's the Wu-Tang crushin
Roulette, slip up and get fucked like Suzette
Bring da fuckin ruckus
0
geplaatst: 23 april 2013, 08:19 uur
Hoe goed deze van GZA ook is, de verse van Inspectah Deck is een van de bedte van het album
1-1
1-1
0
nedbed
geplaatst: 23 april 2013, 10:06 uur
Moeilijkste tot nu toe! Hmm... toch maar Gza, misschien wel mijn favoriet van 't album.
1-2
1-2
0
geplaatst: 23 april 2013, 11:16 uur
Ja hallo, doe eens normaal. Deze twee verses tegen elkaar. Dat is voor mij al een reden om dit topic niet meer te bezoeken.
0
geplaatst: 23 april 2013, 11:18 uur
11. Protect Ya Neck - Verse 3 van Method Man (It's the Method Man for short Mr. Meth) vs. Bring Da Ruckus - Verse 1 van Ghostface Killah (Ghostface catch the blast of a hype verse)
0-1

0-1

0
geplaatst: 23 april 2013, 13:34 uur
Verbaast me dat Inspectah Deck op Protect your neck t niet is geworden
0-7 voor deze
0-7 voor deze
0
geplaatst: 23 april 2013, 13:41 uur
12. Wu-Tang: 7th Chamber - Verse 5 van RZA (Ya gettin stripped from ya garments, boy, run ya jewels) vs. Protect Ya Neck - Verse 2 van Raekwon (The way I make the crowd go wild, sit back relax won't smile)
0
geplaatst: 23 april 2013, 14:08 uur
Ik heb even zitten kijken hoe ik het na deze ronde ga doen. Omdat je namelijk gerust kan zeggen dat 21 een onhandig aantal is. Dus ik heb er maar even een herkansing ingebouwd, een dubbele zelfs.
Om op 32 uit te komen, waarmee we verder gaan tot aan de finale met 16, 8, 4 en uiteindelijk dus 2, moeten we van 21 naar 32 verses.
Dat wil ik zo doen:
21 nummers verdeeld over 7 k.o.'s van 3. Waarvan alleen de 1e doorgaat. Met die 7 erbij kom je op 28 uit. Om tot 32 te komen, spelen de overige 14 in de 2 poules van 7 waarvan de eerste 2 doorgaan. Vanaf 32 kunnen we dan aan de echte k.o. beginnen die gaat leiden tot de winnaar.
Om op 32 uit te komen, waarmee we verder gaan tot aan de finale met 16, 8, 4 en uiteindelijk dus 2, moeten we van 21 naar 32 verses.
Dat wil ik zo doen:
21 nummers verdeeld over 7 k.o.'s van 3. Waarvan alleen de 1e doorgaat. Met die 7 erbij kom je op 28 uit. Om tot 32 te komen, spelen de overige 14 in de 2 poules van 7 waarvan de eerste 2 doorgaan. Vanaf 32 kunnen we dan aan de echte k.o. beginnen die gaat leiden tot de winnaar.
0
geplaatst: 23 april 2013, 14:39 uur
3-1 RZA is briljant daar 
Klinkt als een hoop wedstrijden snoeperd, maar ik kijk er naar uit om een aantal van mijn favorieten terug te brengen

Klinkt als een hoop wedstrijden snoeperd, maar ik kijk er naar uit om een aantal van mijn favorieten terug te brengen

0
geplaatst: 23 april 2013, 14:42 uur
3-2
Dit heeft me wel laten realiseren dat op 7th Chamber gewoon alleen maar vette verses staan! Daarvoor was t nooit een van me favoriet
Dit heeft me wel laten realiseren dat op 7th Chamber gewoon alleen maar vette verses staan! Daarvoor was t nooit een van me favoriet
0
geplaatst: 23 april 2013, 15:42 uur
Misschien kunnen we na 36 Chambers doorgaan naar Forever? Staan ook enorm sterke verses op. Hoe dan ook eerst deze moeilijke, leuke rit meemaken.
* denotes required fields.