Muziek / Muziekgames / 02 / 03 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 20:26 uur
1-5
48. Sarah Connor feat. Wyclef Jean – One Nite Stand (Of Wolves and Sheep) vs. Georgina – Denis
1-0
48. Sarah Connor feat. Wyclef Jean – One Nite Stand (Of Wolves and Sheep) vs. Georgina – Denis
1-0
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 20:41 uur
Jammer van Sunglasses at Night, geweldig nummer. Beetje jammer dat ie lootte tegen No One Knows van QOTSA. Voor mij de twee top40-hits uit deze periode die ik nog het vaakste hoor tegenwoordig.
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 20:56 uur
herman schreef:
Jammer van Sunglasses at Night, geweldig nummer. Beetje jammer dat ie lootte tegen No One Knows van QOTSA. Voor mij de twee top40-hits uit deze periode die ik nog het vaakste hoor tegenwoordig.
Waar dan? Of zet je 'm zelf op? Ik vind het echt zo'n nummer waarvan niemand meer weet dat het bestaat.
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 21:02 uur
5-0
49. Carel Kraayenhof – Adios Nonino vs. Liberty X – Got to Have Your Love
0-1
49. Carel Kraayenhof – Adios Nonino vs. Liberty X – Got to Have Your Love
0-1
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 21:32 uur
1-1
Slechte cover van GA. Ze hebben heel veel betere nummers (zowat al hun singles eigenlijk).
Slechte cover van GA. Ze hebben heel veel betere nummers (zowat al hun singles eigenlijk).
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 21:36 uur
1-2
Ze hebben zeker betere nummers, maar Jump is ook heel lekker hoor!
Ze hebben zeker betere nummers, maar Jump is ook heel lekker hoor!

0
geplaatst: 2 augustus 2013, 21:38 uur
herman schreef:
Jammer van Sunglasses at Night, geweldig nummer.
Jammer van Sunglasses at Night, geweldig nummer.
Doe mij toch maar het origineel.
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 22:28 uur
NewYorkCityLight schreef:
Waar dan? Of zet je 'm zelf op? Ik vind het echt zo'n nummer waarvan niemand meer weet dat het bestaat.
Ik hoor hem nog regelmatig op allerlei feesten voorbij komen in diverse remixen. Heb zelfs wel eens een feest bezocht dat dit nummer als thema had.
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 23:05 uur
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 23:06 uur
51. Svenson & Gielen feat. Jan Johnston – Beachbreeze (Remember the Summer) vs. Shania Twain – I’m Gonna Getcha Good!
0-1
0-1
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 23:13 uur
NewYorkCityLight schreef:
Hmm, deze staat toch wel in mijn Girls Aloud top 3 eigenlijk, samen met Love Machine en Sound of the Underground.
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 23:42 uur
herman schreef:
Hmm, deze staat toch wel in mijn Girls Aloud top 3 eigenlijk, samen met Love Machine en Sound of the Underground.
(quote)
Sexy, No No No

0
geplaatst: 2 augustus 2013, 23:43 uur
Alle singles van Girls Aloud zijn gewoon top! Alleen 1 dieptepunt: The Promise!
Ik zou echt moeite hebben met het kiezen van een favoriet nummer van Girls Aloud.
Ik zou echt moeite hebben met het kiezen van een favoriet nummer van Girls Aloud.
* denotes required fields.