MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 02 / 03 K.O.

zoeken in:
1-5

48. Sarah Connor feat. Wyclef Jean – One Nite Stand (Of Wolves and Sheep) vs. Georgina – Denis

1-0

Cured
4-0

Jammer van Sunglasses at Night, geweldig nummer. Beetje jammer dat ie lootte tegen No One Knows van QOTSA. Voor mij de twee top40-hits uit deze periode die ik nog het vaakste hoor tegenwoordig.

herman schreef:
Jammer van Sunglasses at Night, geweldig nummer. Beetje jammer dat ie lootte tegen No One Knows van QOTSA. Voor mij de twee top40-hits uit deze periode die ik nog het vaakste hoor tegenwoordig.

Waar dan? Of zet je 'm zelf op? Ik vind het echt zo'n nummer waarvan niemand meer weet dat het bestaat.

5-0

49. Carel Kraayenhof – Adios Nonino vs. Liberty X – Got to Have Your Love

0-1

0-2
Liberty X

0-5

50. R. Kelly – Thoia Thoing vs. Girls Aloud – Jump

0-1

1-1

Slechte cover van GA. Ze hebben heel veel betere nummers (zowat al hun singles eigenlijk).

1-2
Ze hebben zeker betere nummers, maar Jump is ook heel lekker hoor!

herman schreef:
Jammer van Sunglasses at Night, geweldig nummer.

Doe mij toch maar het origineel.

NewYorkCityLight schreef:
Waar dan? Of zet je 'm zelf op? Ik vind het echt zo'n nummer waarvan niemand meer weet dat het bestaat.

Ik hoor hem nog regelmatig op allerlei feesten voorbij komen in diverse remixen. Heb zelfs wel eens een feest bezocht dat dit nummer als thema had.

4-4 geweldige cover, beter dan het origineel

herman schreef:
4-4 geweldige cover, beter dan het origineel

Absoluut mee eens

5-4 Sorry Herman en Emile

51. Svenson & Gielen feat. Jan Johnston – Beachbreeze (Remember the Summer) vs. Shania Twain – I’m Gonna Getcha Good!

0-1

NewYorkCityLight schreef:
Slechte cover van GA. Ze hebben heel veel betere nummers (zowat al hun singles eigenlijk).

Hmm, deze staat toch wel in mijn Girls Aloud top 3 eigenlijk, samen met Love Machine en Sound of the Underground.

0-2
Met je stem op Shania heb je het goed gemaakt!

herman schreef:
(quote)

Hmm, deze staat toch wel in mijn Girls Aloud top 3 eigenlijk, samen met Love Machine en Sound of the Underground.

Sexy, No No No

Alle singles van Girls Aloud zijn gewoon top! Alleen 1 dieptepunt: The Promise!
Ik zou echt moeite hebben met het kiezen van een favoriet nummer van Girls Aloud.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:01 uur

geplaatst: vandaag om 15:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.