Muziek / Muziekgames / 02 / 03 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 3 augustus 2013, 04:24 uur
1-5 best een fijne plaat van Shania. Beter dan dat Man! en Still the One gebeuren
0
geplaatst: 3 augustus 2013, 04:27 uur
52. Nelly feat. Murphy Lee and P. Diddy - Shake Ya Tailfeather vs. Dido - Life for Rent
1-0 Bad Boys II.
1-0 Bad Boys II.

0
geplaatst: 3 augustus 2013, 09:32 uur
Emile93 schreef:
Alle singles van Girls Aloud zijn gewoon top! Alleen 1 dieptepunt: The Promise!
Ik zou echt moeite hebben met het kiezen van een favoriet nummer van Girls Aloud.
Alle singles van Girls Aloud zijn gewoon top! Alleen 1 dieptepunt: The Promise!
Ik zou echt moeite hebben met het kiezen van een favoriet nummer van Girls Aloud.
The Promise een dieptepunt? Hoezo dat?
Ik vind het juist één van hun leukste singles, een beetje sixties met een vleugje Motown, heerlijk popliedje juist. Overigens hebben ze wel een aantal matige singles uitgebracht, vooral in hun beginperiode. No Good Advice is bijvoorbeeld vrij irritant (vervelend refrein vooral) en Life Got Cold is ook wat aan de saaie kant. Later werden ze beter.
0
geplaatst: 3 augustus 2013, 09:32 uur
2-5 
53. Kylie Minogue – Come into My World vs. Special D – Come with Me
1-0

53. Kylie Minogue – Come into My World vs. Special D – Come with Me
1-0
0
geplaatst: 3 augustus 2013, 09:50 uur
4. BNN & Friends – 5 Jaar en Nog Lang Niet Klaar vs. Gordon & Re-Play – Zolang
0
geplaatst: 3 augustus 2013, 10:37 uur
Angelo schreef:
Ik vind het juist één van hun leukste singles, een beetje sixties met een vleugje Motown, heerlijk popliedje juist. Overigens hebben ze wel een aantal matige singles uitgebracht, vooral in hun beginperiode. No Good Advice is bijvoorbeeld vrij irritant (vervelend refrein vooral) en Life Got Cold is ook wat aan de saaie kant. Later werden ze beter.
(quote)
Ik vind het juist één van hun leukste singles, een beetje sixties met een vleugje Motown, heerlijk popliedje juist. Overigens hebben ze wel een aantal matige singles uitgebracht, vooral in hun beginperiode. No Good Advice is bijvoorbeeld vrij irritant (vervelend refrein vooral) en Life Got Cold is ook wat aan de saaie kant. Later werden ze beter. Ik vind 'The Promise' ook één van hun beste nummers. Maar ben het dan weer niet met je eens over 'Life Got Cold' en 'No Good Advice'.
Mijn persoonlijke favoriet is 'Long, Hot Summer' maar ik ben me ervan bewust dat ik daar alleen in sta

0
geplaatst: 3 augustus 2013, 11:11 uur
NewYorkCityLight schreef:
Mijn persoonlijke favoriet is 'Long, Hot Summer' maar ik ben me ervan bewust dat ik daar alleen in sta
Long Hot Summer is ook wel een leuk nummer inderdaad, maar niet mijn favoriet. Hun beste blijft wat mij betreft gewoon hun debuutsingle en - ironisch genoeg - is mijn tweede favoriet hun laatste* single (Something New), voor mij zijn die twee vrij gelijkwaardig. Something New heeft echt zo’n heerlijk early 90s sfeertje en die semi-raps van hen vind ik ook erg fijn. Dat had best een grote hit mogen worden hier in NL.
*En ik weet het, formeel is Beautiful Cause You Love Me hun laatste single, maar die tel ik niet mee. Dat nummer werd enkel uitgebracht omdat het “nieuw” was, maar het werd niet gepromote als nieuwe single ondanks dat ’t nummer wel een videoclip kreeg.
0
geplaatst: 3 augustus 2013, 11:33 uur
1-5
55. Stereophonics – Maybe Tomorrow vs. Sophie Ellis-Bextor – Get Over You
0-1
55. Stereophonics – Maybe Tomorrow vs. Sophie Ellis-Bextor – Get Over You
0-1
0
geplaatst: 3 augustus 2013, 11:49 uur
2-5
56. DJ Alpha feat. Jus’me – Life Goes On vs. The Dandy Warhols – Bohemian Like You
56. DJ Alpha feat. Jus’me – Life Goes On vs. The Dandy Warhols – Bohemian Like You
0
geplaatst: 3 augustus 2013, 11:50 uur
Angelo schreef:
Long Hot Summer is ook wel een leuk nummer inderdaad, maar niet mijn favoriet. Hun beste blijft wat mij betreft gewoon hun debuutsingle en - ironisch genoeg - is mijn tweede favoriet hun laatste* single (Something New), voor mij zijn die twee vrij gelijkwaardig. Something New heeft echt zo’n heerlijk early 90s sfeertje en die semi-raps van hen vind ik ook erg fijn. Dat had best een grote hit mogen worden hier in NL.
*En ik weet het, formeel is Beautiful Cause You Love Me hun laatste single, maar die tel ik niet mee. Dat nummer werd enkel uitgebracht omdat het “nieuw” was, maar het werd niet gepromote als nieuwe single ondanks dat ’t nummer wel een videoclip kreeg.
(quote)
Ik vind The Promise gewoon wat saaiig. Verder is het geen slecht nummer, alleen vind ik het de zwakste single (komt ook omdat de andere nummers zo leuk zijn)
* denotes required fields.