MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 02 / 03 K.O.

zoeken in:

Wow, dat Shania met 5-1 door is... Maak ik er nog 5-2 van.

0-5

57. Novaspace – To France vs. Narcotic Thrust – Safe from Harm

0-1

0-4

Dit is trouwens een fantastische KO wat betreft Kylie-singles, zeg! Come Into My World, Slow en In Your Eyes behoren tot haar allerbeste singles, geweldige nummers. En Love at First Sight is ook erg goed. Ik zeg: Kylie in de finale!

1-4

Arrie for President!

Kylie Minogue was hier inderdaad op het hoogtepunt van haar kunnen. Met name Slow, Come Into My World & Love At First Sight vind ik schitterend!

Al mogen de Dandy Warhols ook wel de finale halen!

58. Ch!pz – Ch!pz in Black (Who You Gonna Call) vs. Def Rhymz – Ik Ben Niet te Stoppen

0-1

2-1 Def

Cured
4-1

5-1

59. Wayne Wonder – No Letting Go vs. Sugababes – Shape

0-1

0-4

Die van Wayne Wonder klinkt niet meer zo leuk als vroeger

Arrie schreef:

Dit is trouwens een fantastische KO wat betreft Kylie-singles, zeg! Come Into My World, Slow en In Your Eyes behoren tot haar allerbeste singles, geweldige nummers. En Love at First Sight is ook erg goed. Ik zeg: Kylie in de finale!

60. P!nk - Get the Party Started vs. Sensation - The Anthem 2003

1-0

5-1

61. Fabolous feat. Tamia – Into You vs. Nickelback – Someday

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 17:57 uur

geplaatst: vandaag om 17:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.