Muziek / Muziekgames / Below 4. Zero (Albums K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 9 november 2014, 11:12 uur
8-3
Ze mogen dan weliswaar zelf zoveel beter kunnen, maar zijn die albums niet ook bewust niet in deze KO meegenomen (below 4 zero)
Ze mogen dan weliswaar zelf zoveel beter kunnen, maar zijn die albums niet ook bewust niet in deze KO meegenomen (below 4 zero)
0
geplaatst: 9 november 2014, 11:32 uur
Scorpion_21 schreef:
8-3
8-3
Voor Bruce zou ik dat niet zo snel weten, ik doelde zelf meer op de eerdere uitschakeling van Green dat vele malen beter is dan Out of Time.
0
geplaatst: 9 november 2014, 12:56 uur
9-7
Out Of Time staat bij mij niet eens in mijn persoonlijke R.E.M.-album top 10.
Out Of Time staat bij mij niet eens in mijn persoonlijke R.E.M.-album top 10.
0
johannesA
geplaatst: 9 november 2014, 12:59 uur
Ik vind het toch wel een pracht album. Vooral Half A World Away en Country Feedback vind ik fantastisch.
0
geplaatst: 9 november 2014, 13:07 uur
beiden kunnen zoveel beter.
Is dat zo?
Sinds The River is er slechts 1 Bruce-album op MuMe dat hoger scoort (Nebraska). Sterker als Bruce iets strenger had geselecteerd en er een enkel album van had gemaakt was het echt een van zijn beste geweest.
Out Of Time staat inderdaad slechts op de 7e plaats van het virtuele MuMe klassement. Zij lijken dus echt beter te kunnen.... maar ook hier zijn de hogere score op 1 na (Automatic for the People) allemaal van eerder albums. In mijn ogen is Out Of Time inderdaad een wat onevenwichtig album met klassieke tracks en een aantal erg middelmatige opvullertjes. Maar dan hebben we het over persoonlijke voorkeuren.
0
Cured
geplaatst: 9 november 2014, 13:15 uur
Ik vind OOT ook lekker om naar te luisteren, hoewel niet alles even sterk is; The River is zo'n dubbelalbum waar ik misschien de helft echt van kan waarderen.
0
geplaatst: 9 november 2014, 15:19 uur
Prachtige finale!
10-7
De singles op OOT zijn wat minder (op LMR na dan), maar verder wel een erg goed album.
10-7
De singles op OOT zijn wat minder (op LMR na dan), maar verder wel een erg goed album.
0
Cured
geplaatst: 9 november 2014, 16:49 uur
....en we hebben een WINNAAR ! : 'Albums Below 4. Zero'
R.E.M. - Out Of Time
[img][/img]
R.E.M. - Out Of Time
[img][/img]
0
geplaatst: 9 november 2014, 18:44 uur
Ach prima winnaar, R.E.M, hoewel ik Green toch mooier vind dan deze "out of time".
* denotes required fields.