Muziek / Muziekgames / Top 20 Wave/(Post)Punk Songs ('79-'81)
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 20 november 2014, 06:36 uur
Stuur aan mij in dit eindejaars-topic jouw top 15 singles of albumtracks uit, die in bovengenoemde jaren ('79/'80/'81) zijn verschenen. Alleen studio-nummers die op MM van het album uit één van die jaren komen. Nu eens niet via een K.O. of Ladder, maar op deze wijze.
Voorbeeld: geen Roxanne, want dat komt van het album uit '78 ; wel een single uit '82 die van een album komt uit '81 (ik dacht qua track aan Invisible Sun van The Police ). Het gaat dus uit eindelijk om albumsongs uit het jaar van albumrelease of een 'losse' single uit de 3 betreffende jaren !
Verder: Nr. 1 krijgt 15 punten, nr. 15 dus één punt. Verder geen limieten aan het aantal tracks uit een jaar of van een band, maar gewoon jouw 15 favoriete nummers uit deze stromingen. Er zullen dus harde noten moeten worden gekraakt, maar dat is ook de bedoeling.
Stuur ze naar mij via een PM , dus NIET hier in dit topic.
Sluitingsdatum zaterdag 29 november, 23:59 uur!
Voorbeeld: geen Roxanne, want dat komt van het album uit '78 ; wel een single uit '82 die van een album komt uit '81 (ik dacht qua track aan Invisible Sun van The Police ). Het gaat dus uit eindelijk om albumsongs uit het jaar van albumrelease of een 'losse' single uit de 3 betreffende jaren !
Verder: Nr. 1 krijgt 15 punten, nr. 15 dus één punt. Verder geen limieten aan het aantal tracks uit een jaar of van een band, maar gewoon jouw 15 favoriete nummers uit deze stromingen. Er zullen dus harde noten moeten worden gekraakt, maar dat is ook de bedoeling.
Stuur ze naar mij via een PM , dus NIET hier in dit topic.
Sluitingsdatum zaterdag 29 november, 23:59 uur!
0
Cured
geplaatst: 21 november 2014, 06:15 uur
reeds 4 lijstjes binnen....(verrassend nogal voorlopig ! ) 

0
Cured
geplaatst: 21 november 2014, 17:35 uur
Inmiddels 6 lijstjes.....u hebt nog een week de tijd voor de créme de la creme !
effe wat wavers taggen : Mjuman orbit DjFrankie the viking Salvadore Chameleon Day Rudi S herman nelis yeahyeahyeah freddze GrafGantz dazzler.....e.a.
effe wat wavers taggen : Mjuman orbit DjFrankie the viking Salvadore Chameleon Day Rudi S herman nelis yeahyeahyeah freddze GrafGantz dazzler.....e.a.
0
geplaatst: 21 november 2014, 18:49 uur
Oh, prima hoor, lijstje komt er aan.
Ach jongelui toen werd er nog muziek gemaakt, heeft een Springsteen nu 3,5 uur nodig voor 25 liedjes, de jongens in dit topic deden ´t in een uur.
Ach jongelui toen werd er nog muziek gemaakt, heeft een Springsteen nu 3,5 uur nodig voor 25 liedjes, de jongens in dit topic deden ´t in een uur.
0
Cured
geplaatst: 21 november 2014, 19:54 uur
Al meer dan 90 ! afzonderlijke tracks genoemd ; dat wordt echt knokken voor de bovenste 30 momenteel.
Inmiddels 1 'redelijk' aan kop.
Inmiddels 1 'redelijk' aan kop.
0
geplaatst: 21 november 2014, 22:51 uur
Gelukkig heb ik nog even tijd om deze quasi-onmogelijke lijst favorieten '79-'81 samen te stellen; ik hoop alleszins dat het me lukt er 15 in een juiste rangorde te plaatsen...
0
geplaatst: 21 november 2014, 22:53 uur
Help, ik kan niet kiezen, laat staan rangschikken.
Maar ik ben er mee bezig.
Maar ik ben er mee bezig.
0
geplaatst: 21 november 2014, 22:55 uur
Kiezen is moeilijk, ik heb gewoon een top 1000 gemaakt en de bovenste 15 verstuurd 

0
Cured
geplaatst: 22 november 2014, 05:01 uur
pygmydanny schreef:
Gelukkig heb ik nog even tijd om deze quasi-onmogelijke lijst favorieten '79-'81 samen te stellen; ik hoop alleszins dat het me lukt er 15 in een juiste rangorde te plaatsen...
Ach, mede ook daarom heb ik de punten toekenning gewoon eenvoudig gehouden en slechts een interval van 1 punt gehouden.Gelukkig heb ik nog even tijd om deze quasi-onmogelijke lijst favorieten '79-'81 samen te stellen; ik hoop alleszins dat het me lukt er 15 in een juiste rangorde te plaatsen...
0
geplaatst: 22 november 2014, 12:37 uur
Heb m'n lijst twee dagen geleden ingestuurd, maar kom er net achter dat ik enkele essentiële tracks ben vergeten. Maar ach, volgende week denk ik daar waarschijnlijk weer anders over. Maakt wel uit in welk jaargetijde de lijst wordt gemaakt. Nu vooral het donkere melancholieke de boventoon laten voeren....
0
Cured
geplaatst: 22 november 2014, 15:04 uur
Reeds meer dan 100 ! songs genoemd. Door de puntenwaardering kan het nog alle kanten op.
Reeds 14 lijstjes binnen
Reeds 14 lijstjes binnen

0
Cured
geplaatst: 23 november 2014, 08:57 uur
Al 18 lijstjes inmiddels binnen
; nog zat kansen voor stijgingen, zelfs in de middelste regionenen.
; nog zat kansen voor stijgingen, zelfs in de middelste regionenen.
0
Cured
geplaatst: 25 november 2014, 13:09 uur
Kan nog wel wat lijstjes gebruiken; kies je favoriete nummers, no limits !
0
geplaatst: 25 november 2014, 13:12 uur
0
Cured
geplaatst: 25 november 2014, 13:37 uur
Natuurlijk Vigil ! iedereen natuurlijk die wil....(tijd heeft)
0
Cured
geplaatst: 25 november 2014, 16:52 uur
Zo'n 150 ! afzonderlijke nummers genoemd......dat maakt het wel spannend ! Dat aantal had ik eerlijk gezegd niet zo snel verwacht, wel veel, maar niet dit.
0
geplaatst: 25 november 2014, 17:00 uur
Het zal ook wel meespelen dat er hier niemand op de site jou zal willen teleurstellen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 25 november 2014, 17:57 uur
Ben al benieuwd hoeveel verschillende Joy Division en Cure nummers daar bij zitten
0
Cured
geplaatst: 26 november 2014, 18:22 uur
Kan nog wel wat lijstjes gebruiken....20 zou al mooi zijn (in totaal dan
)
)
0
Cured
geplaatst: 30 november 2014, 16:48 uur
Door mijn fout staat er verkeerde sluitingsdatum, maar dat moest zijn gisteravond om 0.00 uur; een week de tijd gehad dus en ik zit zelf onverwachts ook krap in de tijd, dus vandaag nog '' kort en bondige' presentatie. Ik begin straks met de aftrap. Door net wat te weinig deelnemers in combinatie met het grote aantal nummers is allemaal bijna dicht bijelkaar.
Als nummers gelijk in punten zijn geéindigd telt het aantal noteringen.
Als nummers gelijk in punten zijn geéindigd telt het aantal noteringen.
* denotes required fields.