MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Top 20 Wave/(Post)Punk Songs ('79-'81)

zoeken in:
Cured
Stuur aan mij in dit eindejaars-topic jouw top 15 singles of albumtracks uit, die in bovengenoemde jaren ('79/'80/'81) zijn verschenen. Alleen studio-nummers die op MM van het album uit één van die jaren komen. Nu eens niet via een K.O. of Ladder, maar op deze wijze.

Voorbeeld: geen Roxanne, want dat komt van het album uit '78 ; wel een single uit '82 die van een album komt uit '81 (ik dacht qua track aan Invisible Sun van The Police ). Het gaat dus uit eindelijk om albumsongs uit het jaar van albumrelease of een 'losse' single uit de 3 betreffende jaren !

Verder: Nr. 1 krijgt 15 punten, nr. 15 dus één punt. Verder geen limieten aan het aantal tracks uit een jaar of van een band, maar gewoon jouw 15 favoriete nummers uit deze stromingen. Er zullen dus harde noten moeten worden gekraakt, maar dat is ook de bedoeling.

Stuur ze naar mij via een PM , dus NIET hier in dit topic.

Sluitingsdatum zaterdag 29 november, 23:59 uur!

Cured
reeds 4 lijstjes binnen....(verrassend nogal voorlopig ! )

Cured
Inmiddels 6 lijstjes.....u hebt nog een week de tijd voor de créme de la creme !

effe wat wavers taggen : Mjuman orbit DjFrankie the viking Salvadore Chameleon Day Rudi S herman nelis yeahyeahyeah freddze GrafGantz dazzler.....e.a.

Oh, prima hoor, lijstje komt er aan.
Ach jongelui toen werd er nog muziek gemaakt, heeft een Springsteen nu 3,5 uur nodig voor 25 liedjes, de jongens in dit topic deden ´t in een uur.

Cured
Is goed, Rudi; take it easy (The Eagles)

Cured
Al meer dan 90 ! afzonderlijke tracks genoemd ; dat wordt echt knokken voor de bovenste 30 momenteel.

Inmiddels 1 'redelijk' aan kop.

Lijstje komt.

Verstuurd

Gelukkig heb ik nog even tijd om deze quasi-onmogelijke lijst favorieten '79-'81 samen te stellen; ik hoop alleszins dat het me lukt er 15 in een juiste rangorde te plaatsen...

Help, ik kan niet kiezen, laat staan rangschikken.

Maar ik ben er mee bezig.

Kiezen is moeilijk, ik heb gewoon een top 1000 gemaakt en de bovenste 15 verstuurd

Cured
....oef !

Cured
pygmydanny schreef:
Gelukkig heb ik nog even tijd om deze quasi-onmogelijke lijst favorieten '79-'81 samen te stellen; ik hoop alleszins dat het me lukt er 15 in een juiste rangorde te plaatsen...
Ach, mede ook daarom heb ik de punten toekenning gewoon eenvoudig gehouden en slechts een interval van 1 punt gehouden.

Heb m'n lijst twee dagen geleden ingestuurd, maar kom er net achter dat ik enkele essentiële tracks ben vergeten. Maar ach, volgende week denk ik daar waarschijnlijk weer anders over. Maakt wel uit in welk jaargetijde de lijst wordt gemaakt. Nu vooral het donkere melancholieke de boventoon laten voeren....

Cured
Reeds meer dan 100 ! songs genoemd. Door de puntenwaardering kan het nog alle kanten op.

Reeds 14 lijstjes binnen

Cured
Al 18 lijstjes inmiddels binnen ; nog zat kansen voor stijgingen, zelfs in de middelste regionenen.

Als het maar niet weer A Forest wordt....

Cured
Zelfs dat is nog niet aan de orde....

Cured
Kan nog wel wat lijstjes gebruiken; kies je favoriete nummers, no limits !

Cured schreef:
no limits !

lijstje met hip hop albums deze eeuw is onderweg.

Als het mag van Cured zal ik me er ook eens over buigen

Cured
Natuurlijk Vigil ! iedereen natuurlijk die wil....(tijd heeft)

Cured
Zo'n 150 ! afzonderlijke nummers genoemd......dat maakt het wel spannend ! Dat aantal had ik eerlijk gezegd niet zo snel verwacht, wel veel, maar niet dit.

Het zal ook wel meespelen dat er hier niemand op de site jou zal willen teleurstellen.

de mijne is ook binnen, vast weer een aantal unieke er bij

Cured
Ja, jij overschrijdt die 150 weer met je inzending

DjFrankie (moderator)
Cured schreef:
Ja, jij overschrijdt die 150 weer met je inzending

Ben al benieuwd hoeveel verschillende Joy Division en Cure nummers daar bij zitten

Cured
Kan nog wel wat lijstjes gebruiken....20 zou al mooi zijn (in totaal dan )

Mijn lijstje is onderweg!

Cured
Door mijn fout staat er verkeerde sluitingsdatum, maar dat moest zijn gisteravond om 0.00 uur; een week de tijd gehad dus en ik zit zelf onverwachts ook krap in de tijd, dus vandaag nog '' kort en bondige' presentatie. Ik begin straks met de aftrap. Door net wat te weinig deelnemers in combinatie met het grote aantal nummers is allemaal bijna dicht bijelkaar.

Als nummers gelijk in punten zijn geéindigd telt het aantal noteringen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:49 uur

geplaatst: vandaag om 08:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.