Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 21 september 2015, 13:53 uur
Mijn Top 15 is verzonden!
1 band staat er 2 keer in en dus verder 13 eenlingen.
opvallend is dat alle nummers uit de jaren '90 komen...
1 band staat er 2 keer in en dus verder 13 eenlingen.
opvallend is dat alle nummers uit de jaren '90 komen...
0
Telamon
geplaatst: 21 september 2015, 16:37 uur
Shortlist gemaakt adhv de tien bands die als eerste in me opkwamen betreffende de nineties. En vervolgens geselecteerd op begin, midden en eind nineties. Ik opende mn doos vol met herinneringen uit die tijd, een mooie tijd, en eentje waarin je van je geloof viel, de tienergeest van toen maakt me direct weer levend,. Maar ik kijk niet meer boos terug hoor, zo'n engerd ben ik nu ook weer niet. Vandaag? Vandaag ben ik meer een slaapwandelaar. Vocaal niet meer de beste, maar fuck you, ik doe nog steeds niet wat je me vraagt! Een top 10 vol met klassiekers is het geworden. Zonder monotoon geratel. Kom nu maar in mijn armen, ach nee, die past er net niet meer in. Jammer.
Hallo zero's!
Hallo zero's!
0
geplaatst: 21 september 2015, 17:26 uur
Het ziet me zwart voor ogen. Het stinkt dan ook naar tieners die stoom bouwen met zout. Jij hebt mij, ik hoor tot de schuddende, en bij donderslag is de muziek weg in de glorie hallelujah doos. Gelukkig doe ik nog steeds niet wat je vraagt, want ik heb een New Yorkse instelling.
0
geplaatst: 21 september 2015, 17:31 uur
Gaan we nu zelfs al tips (vertalen) geven van een voorgeprogrameerd lijstje?
De kans dat er nu opmerkingen komen "helemaal vergeten" of "dit was toch volgend jaar?" is niet heel groot denk ik...
De kans dat er nu opmerkingen komen "helemaal vergeten" of "dit was toch volgend jaar?" is niet heel groot denk ik...
0
zaaf
geplaatst: 21 september 2015, 17:55 uur
hahahaha, je hebt gelijk. maar hij doet toch niet wat je vraagt.
0
Telamon
geplaatst: 21 september 2015, 18:57 uur
vigil schreef:
If you tolerate this...
0
geplaatst: 21 september 2015, 19:15 uur
west schreef:
Op 3!

deric raven: check the Roots out, echt heerlijke muziek!
Om mee te beginnen, zou ik zeggen: The Roots - How I Got Over (2010)
Op 3!

deric raven: check the Roots out, echt heerlijke muziek!

Om mee te beginnen, zou ik zeggen: The Roots - How I Got Over (2010)
Vandaag gekocht, gedeeltelijk geluisterd, en het eerste wat mij opvalt is de vloeiende overgang tussen de nummers.

0
geplaatst: 21 september 2015, 19:45 uur
Ik heb 2 albums van The Roots gekocht!
Meer dan een jaar geleden...
Meer dan een jaar geleden...
0
geplaatst: 21 september 2015, 21:27 uur
Die ene waar You Got Me op staat, en Phrenology. Uiteraard vind ik ze goed, anders zou ik ze niet gekocht hebben he? 
Ten tijde van Phrenology nog geprobeerd om kaartjes te krijgen voor hun optreden in Paradiso, maar dat was vrijwel direct uitverkocht.

Ten tijde van Phrenology nog geprobeerd om kaartjes te krijgen voor hun optreden in Paradiso, maar dat was vrijwel direct uitverkocht.
0
geplaatst: 21 september 2015, 21:41 uur
GrafGantz schreef:
Ook omdat ik er een kaartje voor had. Je hebt niks gemist hoor.

0
geplaatst: 21 september 2015, 22:28 uur

Ben toen maar naar Common gegaan als tweede keus. Was ook niet verkeerd!
0
geplaatst: 23 september 2015, 08:46 uur
Al 18 lijstjes ingevoerd, het is een spannend boeltje hiero 

0
Telamon
geplaatst: 23 september 2015, 09:24 uur
En geen hints? Jeetje, jammer hoor. Saaie boel hier zo. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.