MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
zaaf
dat is al een leuk afspeellijstje...

De muziek onder misschien wel de allermooiste filmscene ooit is ook uit 2003:

Gaat mijn top-10 denk ik nipt halen.

EDIT: Oh wacht, BS gaat het natuurlijk sowieso al halen dankzij een meesterlijke remix van ene JH. En dan hebben we ook nog dat giftige nummer, maar dat wordt net top-50 gok ik.

Prachtig nummer ja, net niet in mijn top 10 (omdat ik deze helemaal vergeten ben)

En nog een tip waar heel veel wat aan hebben: Arcade Fire bracht al in 2003 hun beste nummer uit (wel in een mindere versie, maar dat telt hier niet).

Teunnis schreef:
De muziek onder misschien wel de allermooiste filmscene ooit is ook uit 2003:

Voor mij ook dé reden waarom Everytime sowieso top 20 gaat halen.
Edit: allermooiste scene weet ik niet (te weinig films gezien nog), maar wel een van de mooiste inderdaad.

Teunnis schreef:
En nog een tip waar heel veel wat aan hebben: Arcade Fire bracht al in 2003 hun beste nummer uit (wel in een mindere versie, maar dat telt hier niet).

Oh ja, dat zou ik bijna vergeten anders. Moet wel de gezamenlijke top 10 kunnen halen lijkt me.

Die gaat mijn top 10 zeker halen in ieder geval.

Zelfde hier.

Gretz schreef:
(quote)

Oh ja, dat zou ik bijna vergeten anders. Moet wel de gezamenlijke top 10 kunnen halen lijkt me.

Met alles minder dan de eerste plek zou ik ontevreden zijn

Nja, er zijn er nog twee die ik liever zie winnen, maar dat houd ik voor onmogelijk. Of er moeten ineens allemaal fans van Chileense minimal (hoi GrafGantz en herman ) mee gaan doen. Of fans van die eerder genoemde remix (hoi herman opnieuw).

Vreemd, ik was er niet alleen heilig van overtuigd dat dat Chileense nummer ooit als single uitgebracht was maar ook dattie van voor 2003 was. Als we het tenminste over dezelfde track hebben hier. Volgens discogs zit ik er 2x naast.

Het gaat wel erg dringen worden in mijn top-10:
http://i.imgur.com/HovUmtG.png

Teunnis schreef:

Ah, ja die ep, ik dacht dat wij nog een beetje adem hadden.

Teunnis schreef:
(afbeelding)

Ik zie het liedje wel aankomen rijden, wordt er niet moe van hoor.

Die gast die laatst een heel album coverde van Taylor Swift heeft ook een album uit 2003 en 2 ep s uit 2003 die tezamen in 2004 uitgebracht werden als 1 album

Ja en die ep's zijn in 2004 als album uitgebracht en doet dus in 2004 niet mee.

Nope..dus sla je slag dit jaar ..dacht ff te melden..zijn er vast die zich alleen bewust zijn van het bestaan als slechts album uit 2004..

En die ene die dat jaar helaas dood ging had dat jaar ook n prachtsingle

Teunnis schreef:
(afbeelding)

Dacht dat die uit 2004 kwam. Niet dus?

Teunnis schreef:

Scherp!

Gretz schreef:
(quote)

Dacht dat die uit 2004 kwam. Niet dus?

Heb ik zojuist gecorrigeerd. Kwam heel gelimiteerd in 2003 al uit. Na de tour met The Strokes (waarmee ze in 2003 ook een single had) pikte Warner Bros. het op en kwam ie uit op Sire Records.

Teunnis schreef:
(quote)

Heb ik zojuist gecorrigeerd.

Nou daar zit een kandidaat voor mijn nummero 1 positie bij, hoewel dat wel hard binnenkomt.

Teunnis schreef:
(quote)

Heb ik zojuist gecorrigeerd. Kwam heel gelimiteerd in 2003 al uit. Na de tour met The Strokes (waarmee ze in 2003 ook een single had) pikte Warner Bros. het op en kwam ie uit op Sire Records.

Dat moet ik waarschijnlijk ook een plekje inruimen voor de winnaar van de Regina Spektor K.O. Iedereen bij ons is het er hopelijk over eens dat dit aanstekelijke nummer niet mag ontbreken.

Nee, ik heb een nummer wat ik zoveel beter vind.

Staat ook op de soundtrack van een andere briljante film uit 2009.

Rudi S schreef:
Nee, ik heb een nummer wat ik zoveel beter vind.

Ik weet niet welke jij bedoelt, maar er staan inderdaad nog twee betere nummers op.

Dat is geen hint meer

Ik wilde net hetzelfde opschrijven. Die hele pagina hierboven kan echt niet. Ook al profiteer ook ik 1x van de Direct Marketing van Teunnis

Teunnis schreef:
(quote)

Ik weet niet welke jij bedoelt, maar er staan inderdaad nog twee betere nummers op.

De ergste.

Oke, ik heb de video wel weer weggehaald. M'n hints waren al overduidelijk, dus dacht dat het niet zoveel meer zou uitmaken.

west schreef:
(quote)

Ik wilde net hetzelfde opschrijven. Die hele pagina hierboven kan echt niet. Ook al profiteer ook ik 1x van de Direct Marketing van Teunnis

Ach toen het jaartal van Underworld foutief was werd dat zelfs door de spelleider expliciet aangegeven. Dan verdiend Regina op zijn minst dezelfde behandeling Ik zie wel dat ik die Canadese kornuiten bij naam heb genoemd. Dat was misschien wel wat te dik er bovenop

En dat nummer van het filmpje van Spring Breakers is toch totaal kansloos. Alhoewel, gezien het niveau van de "foute 10" vorig jaar zou Britney er dit jaar zomaar eens tussen kunnen staan met Toxic.

Oeh, Toxic! Dank voor de tip Teun . Fijn nummer is dat toch! Everytime is ook mooi maar geen top tien materiaal. Die JH remix echter...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:58 uur

geplaatst: vandaag om 11:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.