Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juli 2015, 16:14 uur
Zeker en vast! Een van de allerbeste ooit voor mij!
Over de Trainspotting OST gesproken, weet iemand trouwens uit welk jaar A Final Hit van Leftfield is? Uit '96?
Over de Trainspotting OST gesproken, weet iemand trouwens uit welk jaar A Final Hit van Leftfield is? Uit '96?
0
geplaatst: 19 juli 2015, 16:14 uur
herman schreef:
Bij het grote publiek begon het in 1998 pas te lopen voor de Manics volgens mij. Maar wat mij betreft hadden ze hun beste tijd toen al wel gehad.
Bij het grote publiek begon het in 1998 pas te lopen voor de Manics volgens mij. Maar wat mij betreft hadden ze hun beste tijd toen al wel gehad.
Vaak zie je toch hier de bekende nummers goed scoren dus het zou mij niet verbazen als If You Tol en Everlasting goed zullen scoren. Bij mij zullen die ook mee doen voor mijn Top 10 / 30
0
geplaatst: 19 juli 2015, 16:17 uur
ArthurDZ schreef:
Inderdaad..
0
geplaatst: 19 juli 2015, 16:20 uur
Keek net even in t boekje zelf 
Mile End van Pulp staat er ook op voor 96..dus die gaan de 95 En 96 editie ook winnen

Mile End van Pulp staat er ook op voor 96..dus die gaan de 95 En 96 editie ook winnen

0
geplaatst: 19 juli 2015, 16:42 uur
ArthurDZ schreef:
Volgens mij is die alleen op de Trainspotting OST gezet, dus '96 inderdaad.
Ik zie dat het beste Garbage-nummer (#1 Crush) in 1995 al een b-kant was (later werd het als zelfstandige single uitgebracht, ik meen door Baz Luhrman's Romeo and Juliet). Wellicht ook nog een tip voor sommigen.
0
geplaatst: 19 juli 2015, 17:03 uur
Hm, die ken ik nog niet en heb dus een andere favoriet, al haalt die in 1995 m'n top 10 niet eens.
0
geplaatst: 19 juli 2015, 17:44 uur
1995 is ook het jaar van een paar geweldige hip-hop albums......
Mijn top 10 wordt weer een mix van rock en hip-hop.
Mijn top 10 wordt weer een mix van rock en hip-hop.
0
geplaatst: 19 juli 2015, 17:57 uur
Ik heb drie mooie hiphopnummers in mijn lijst staan. De buurman van de vierde kamer, iets met een Scarface-sample, en natuurlijk de geschudden!
0
geplaatst: 19 juli 2015, 17:58 uur
ArthurDZ schreef:
Ondertussen heb ik al een vraagje voor 1995: Born Slippy van Underworld is uit dat jaar, het bekendere en betere Born Slippy NUXX is van het jaar erop. Nu zijn deze twee nummers absoluut niet met elkaar te vergelijken, zowel qua sound als qua sfeer. Wat doen we daarmee, Rudi S?
Ondertussen heb ik al een vraagje voor 1995: Born Slippy van Underworld is uit dat jaar, het bekendere en betere Born Slippy NUXX is van het jaar erop. Nu zijn deze twee nummers absoluut niet met elkaar te vergelijken, zowel qua sound als qua sfeer. Wat doen we daarmee, Rudi S?
Volgens mij komt het toch beide uit 1995.
Underworld - Born Slippy (1995)
Gaat misschien nog een chaos worden bij het inzenden

Aan de andere kant, Underworld loopt altijd wel soepel hier

0
geplaatst: 19 juli 2015, 18:14 uur
0
geplaatst: 19 juli 2015, 18:16 uur
GrafGantz schreef:
Hm, die ken ik nog niet en heb dus een andere favoriet, al haalt die in 1995 m'n top 10 niet eens.
Werd destijds veel op Kink FM gedraaid (evenals een remix van Milk), daar ken ik hem eigenlijk van.
0
geplaatst: 19 juli 2015, 18:16 uur
ArthurDZ schreef:
Ik heb drie mooie hiphopnummers in mijn lijst staan. De buurman van de vierde kamer, iets met een Scarface-sample, en natuurlijk de geschudden!
Geen nummer voor je moeder erbij? Toch ook wel een mooie klassieker.Ik heb drie mooie hiphopnummers in mijn lijst staan. De buurman van de vierde kamer, iets met een Scarface-sample, en natuurlijk de geschudden!
0
geplaatst: 19 juli 2015, 18:18 uur
Mijn moeder moet nog wachten tot 2005 voor een nummer over haar. Echt wat je noemt een late registratie

0
geplaatst: 19 juli 2015, 18:22 uur
0
geplaatst: 19 juli 2015, 18:39 uur
Voor de fans van de beste popgroep allertijden, nummer 82 uit de RYM lijst mag meespelen in '95.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 juli 2015, 18:42 uur
Ingestuurd vind dit zeker geen geweldig jaar
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 juli 2015, 18:43 uur
Edgar18 schreef:
Voor de fans van de beste popgroep allertijden, nummer 82 uit de RYM lijst mag meespelen in '95.
E-bow The Letter is zeker van 1996 ��
0
geplaatst: 19 juli 2015, 19:19 uur
Edgar18 schreef:

Doe mij maar de nummer 1 van die lijst

0
geplaatst: 19 juli 2015, 19:27 uur
Ik vind '95 zo sterk dat die nummer één mijn lijst waarschijnlijk niet eens gaat halen. De nummer 82 overigens ook niet hoor
.
Edit: nummer één gaat erin, die hoort er nou eenmaal gewoon bij!
.Edit: nummer één gaat erin, die hoort er nou eenmaal gewoon bij!
0
geplaatst: 19 juli 2015, 19:59 uur
Edgar18 schreef:
Die gaat het bij mij wel halen. Nouja, mijn top 40 dan.
33 is ook wel eentje om in de gaten te houden, aangezien die pas 2 jaar later op album verscheen (beide tracks).
0
geplaatst: 19 juli 2015, 20:45 uur
Edgar18 schreef:
Ja hip-hop liefhebbers, die nummer één (!) bij RYM heb ik ook. En wat staat daar nou op twaalf?
0
geplaatst: 19 juli 2015, 20:51 uur
0
geplaatst: 19 juli 2015, 20:54 uur
Volledig misplaatste reactie natuurlijk maar wel hartelijk dank voor de tip want ik kende dit nummer verder niet en dat klinkt best lekker

0
zaaf
geplaatst: 19 juli 2015, 21:59 uur
D'universele engelo sprak wazig, als een traagduik, de wens van de vader tot de zuster van een gedachte: hij zag mij als leger van ik, rennend naar de verrekant bruine basterd op de stoep van de straatgeest gooien.
Hij beheerste zeker als radiohoofd de rustige kunst om vijanden te maken
Ik ging maar liever een potje kaarten in de onderwereld met een IJslandse diepe, glad geboren gangster (heette hij nou Freddi of Marki?), maar die kon ik echt niet meer vertrouwen, want hij schudde voor de tweede keer enen...
Hij beheerste zeker als radiohoofd de rustige kunst om vijanden te maken
Ik ging maar liever een potje kaarten in de onderwereld met een IJslandse diepe, glad geboren gangster (heette hij nou Freddi of Marki?), maar die kon ik echt niet meer vertrouwen, want hij schudde voor de tweede keer enen...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.