Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of... 1965-2014!
zoeken in:
0
geplaatst: 8 januari 2016, 22:44 uur
17. Fixkes - Kvraagetaan
4e in Greatest Hits of 2007
"Makkik binnen makkik binnen om een lieke te beginnen" Zeker en vast, als het zo'n mooi nummer als Kvraagetaan is. Alleen in de finale had deze sympathieke dialectpop het lastig om op te tornen tegen de internationale vedetten. Geen schande, en de laatste plaats hebben ze toch kunnen vermijden.
4e in Greatest Hits of 2007
"Makkik binnen makkik binnen om een lieke te beginnen" Zeker en vast, als het zo'n mooi nummer als Kvraagetaan is. Alleen in de finale had deze sympathieke dialectpop het lastig om op te tornen tegen de internationale vedetten. Geen schande, en de laatste plaats hebben ze toch kunnen vermijden.
0
geplaatst: 8 januari 2016, 22:45 uur
16. Selah Sue - This World
4e in Greatest Hits of 2011
Knap nummer van deze Belgische zangeres van wie de stem bijna even opvallend is als kapsel haar kapsel. Een fraaie bas en een hoop blazers maken het nummer helemaal af.
4e in Greatest Hits of 2011
Knap nummer van deze Belgische zangeres van wie de stem bijna even opvallend is als kapsel haar kapsel. Een fraaie bas en een hoop blazers maken het nummer helemaal af.
0
geplaatst: 8 januari 2016, 22:47 uur
matthijs schreef:
Dit zijn ze, de best bevonden grootste hits van 2005-2014, met commentaar van JoaMuse
20 Gabriella Cilmi - Sweet About Me
4e in Greatest Hits of 2008
Gabriella Cilmi is een Australische zangeres met Italiaanse roots. Ze was amper 16 jaar toen ze haar eerste (en enige) grote hit scoorde. Sweet About Me is een soulvol popnummer dat aan Amy Winehouse doet denken. Een eendagsvlieg, want sinds Sweet About Me heb ik niets meer van haar vernomen. Wie spontaan een tweede nummer van haar kan opnoemen, mag zich melden. Maar Cilmi is nog jong (van 1991), wie weet komen we haar binnenkort nog wel eens tegen in de hitlijsten.
Dit zijn ze, de best bevonden grootste hits van 2005-2014, met commentaar van JoaMuse
20 Gabriella Cilmi - Sweet About Me
4e in Greatest Hits of 2008
Gabriella Cilmi is een Australische zangeres met Italiaanse roots. Ze was amper 16 jaar toen ze haar eerste (en enige) grote hit scoorde. Sweet About Me is een soulvol popnummer dat aan Amy Winehouse doet denken. Een eendagsvlieg, want sinds Sweet About Me heb ik niets meer van haar vernomen. Wie spontaan een tweede nummer van haar kan opnoemen, mag zich melden. Maar Cilmi is nog jong (van 1991), wie weet komen we haar binnenkort nog wel eens tegen in de hitlijsten.
Bij deze meld ik me. On a Mission was ook nog een klein top 40-hitje, een paar jaar later. Wat meer dancy, dus behoorlijk anders dan Sweet About Me.
0
geplaatst: 8 januari 2016, 22:48 uur
15. Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll (A-Trak Remix)
1e in Greatest Hits of 2010
Yeah Yeah Yeah's is eigenlijk een alternatieve rockband. Ze maken ook wel dansbare nummers, waarvan Heads Will Roll mede dankzij de A-Trak Remix het bekendste is. Zelf vind ik beide versies eigenlijk weinig van elkaar verschillen en dan ook ongeveer even goed, met een lichte voorkeur voor het origineel. Ondanks de lugubere tekst heeft het een lekker meezingbaar refrein. Ook een nummer dat je in het uitgaansmilieu regelmatig hoort.
1e in Greatest Hits of 2010
Yeah Yeah Yeah's is eigenlijk een alternatieve rockband. Ze maken ook wel dansbare nummers, waarvan Heads Will Roll mede dankzij de A-Trak Remix het bekendste is. Zelf vind ik beide versies eigenlijk weinig van elkaar verschillen en dan ook ongeveer even goed, met een lichte voorkeur voor het origineel. Ondanks de lugubere tekst heeft het een lekker meezingbaar refrein. Ook een nummer dat je in het uitgaansmilieu regelmatig hoort.
0
geplaatst: 8 januari 2016, 22:49 uur
matthijs schreef:
18. Infinity Ink - Infinity
2e in Greatest Hits of 2012
Fijn dancenummer van dit Britse duo dat een beetje in hetzelfde straatje als Disclosure zit. Aanstekelijk en meezingbaar. Veel andere nummers hebben ze nog niet uitgebracht, nog niet eens een volledig album. Voorlopig een one hit wonder, maar daar kan nog verandering in komen.
18. Infinity Ink - Infinity
2e in Greatest Hits of 2012
Fijn dancenummer van dit Britse duo dat een beetje in hetzelfde straatje als Disclosure zit. Aanstekelijk en meezingbaar. Veel andere nummers hebben ze nog niet uitgebracht, nog niet eens een volledig album. Voorlopig een one hit wonder, maar daar kan nog verandering in komen.
En wat betreft nieuwe nummers van Infinity Ink. Die zullen niet snel komen, want de twee mannen maken tegenwoordig deel uit van Hot Natured (die recent nog het toffe Off World Lover hebben uitgebracht).
0
geplaatst: 8 januari 2016, 22:50 uur
14. Jay-Z & Alicia Keys - Empire State of Mind
4e in Greatest Hits of 2009
Bijzonder succesvolle samenwerking tussen Jay-Z en Alicia Keys. Het rappen van de man van Beyoncé en de uithalen van Keys in het refrein, het past mooi samen. Een fraaie ode aan New York.
4e in Greatest Hits of 2009
Bijzonder succesvolle samenwerking tussen Jay-Z en Alicia Keys. Het rappen van de man van Beyoncé en de uithalen van Keys in het refrein, het past mooi samen. Een fraaie ode aan New York.
0
geplaatst: 8 januari 2016, 22:52 uur
13. Madonna - Hung Up
1e in Greatest Hits of 2005
Dansbare electropop waarmee Madonna blijk gaf mee te willen gaan met de moderne tijd. Ze ging wel even terug naar de jaren '70 om bij ABBA te gaan lenen. Maar Madonna komt ermee weg, tof nummer. De clip is minder tof, lijkt een geforceerde poging van Madonna om te tonen dat ze nog altijd sexy en lenig is. Maar goed, ze doet toch gewoon waar ze zin in heeft.
1e in Greatest Hits of 2005
Dansbare electropop waarmee Madonna blijk gaf mee te willen gaan met de moderne tijd. Ze ging wel even terug naar de jaren '70 om bij ABBA te gaan lenen. Maar Madonna komt ermee weg, tof nummer. De clip is minder tof, lijkt een geforceerde poging van Madonna om te tonen dat ze nog altijd sexy en lenig is. Maar goed, ze doet toch gewoon waar ze zin in heeft.
0
geplaatst: 8 januari 2016, 22:53 uur
12. Madonna - Give It 2 Me
1e in Greatest Hits of 2008
Give It 2 Me werd blijkbaar al in 1981 geschreven, maar haalde toen het album niet. Dit zou het nummer zijn waaruit Give It 2 Me ontstaan is. Meer dan 25 jaar later komt het in een flink herwerkte versie toch uit. Heel vlot en aanstekelijk nummer, waarbij Madonna samenwerkte met een andere hitkanon: Pharrell Williams. Moeilijk op hierop te blijven stilzitten!
1e in Greatest Hits of 2008
Give It 2 Me werd blijkbaar al in 1981 geschreven, maar haalde toen het album niet. Dit zou het nummer zijn waaruit Give It 2 Me ontstaan is. Meer dan 25 jaar later komt het in een flink herwerkte versie toch uit. Heel vlot en aanstekelijk nummer, waarbij Madonna samenwerkte met een andere hitkanon: Pharrell Williams. Moeilijk op hierop te blijven stilzitten!
0
geplaatst: 8 januari 2016, 22:54 uur
11. Amy MacDonald - This is the life
2e in Greatest Hits of 2008
Amy MacDonald maakt toegankelijke folkrock en heeft al een aantal hits op haar naam, waarvan This Is the Life de grootste is. Eigenlijk is dit op zich niet zo'n opzienbarend nummer, maar toch weet het op te vallen als het op de radio voorbijkomt. Wel gewoon een heel mooi nummer en het Schotse accent zorgt voor extra charme.
2e in Greatest Hits of 2008
Amy MacDonald maakt toegankelijke folkrock en heeft al een aantal hits op haar naam, waarvan This Is the Life de grootste is. Eigenlijk is dit op zich niet zo'n opzienbarend nummer, maar toch weet het op te vallen als het op de radio voorbijkomt. Wel gewoon een heel mooi nummer en het Schotse accent zorgt voor extra charme.
0
geplaatst: 8 januari 2016, 22:56 uur
10. Katy Perry (ft. Juicy J) - Dark Horse
2e in Greatest Hits of 2014
Bij de meeste nummers van Katy Perry draait het om de melodieën en haar zang, hier is het echter vooral de elektronica die het nummer zo goed maakt. Dit is dus niet zomaar een simpel pophitje. Een van haar weinige nummers met trapinvloeden, en rapper Juicy J zorgt voor een stukje hiphop.
2e in Greatest Hits of 2014
Bij de meeste nummers van Katy Perry draait het om de melodieën en haar zang, hier is het echter vooral de elektronica die het nummer zo goed maakt. Dit is dus niet zomaar een simpel pophitje. Een van haar weinige nummers met trapinvloeden, en rapper Juicy J zorgt voor een stukje hiphop.
0
geplaatst: 8 januari 2016, 22:58 uur
9. Lily Allen - The Fear
1e in Greatest Hits of 2009
Lily Allen heeft al een resem hits op haar naam staan. De nonchalante Britse scoort hier met een fraai, dromerig nummer dat vol sarcasme zit.
1e in Greatest Hits of 2009
Lily Allen heeft al een resem hits op haar naam staan. De nonchalante Britse scoort hier met een fraai, dromerig nummer dat vol sarcasme zit.
0
geplaatst: 8 januari 2016, 22:59 uur
8. Tove Lo - Habits (Stay High) [Hippie Sabotage Remix]
1e in Greatest Hits of 2014
Na Dark Horse het tweede nummer met (lichte) trapinvloeden. Het orgineel was gewoon een lekker electropopnummer, maar het Amerikaanse producersduo Hippie Sabotage weet het nummer een extra dimensie te geven. De stem werd vervormd, wat sommige mensen zou kunnen ergeren maar eigenlijk wel goed uitpakt. In het nummer wil Tove Lo in een roes van drugs en alcohol blijven om niet aan haar relatiebreuk te moeten denken. In die zin is de remix ook wel geslaagd, omdat die een bepaalde sfeer heeft en erin slaagt je van begin tot eind in zijn greep te houden.
1e in Greatest Hits of 2014
Na Dark Horse het tweede nummer met (lichte) trapinvloeden. Het orgineel was gewoon een lekker electropopnummer, maar het Amerikaanse producersduo Hippie Sabotage weet het nummer een extra dimensie te geven. De stem werd vervormd, wat sommige mensen zou kunnen ergeren maar eigenlijk wel goed uitpakt. In het nummer wil Tove Lo in een roes van drugs en alcohol blijven om niet aan haar relatiebreuk te moeten denken. In die zin is de remix ook wel geslaagd, omdat die een bepaalde sfeer heeft en erin slaagt je van begin tot eind in zijn greep te houden.
0
geplaatst: 8 januari 2016, 23:01 uur
7. Nelly Furtado - All Good Things (Come to an End)
1e in Greatest Hits of 2006
Mooie liedjes duren niet lang, zegt men weleens. Louis van Gaal zou zeggen "Beautiful songs don't last long", maar bij Nelly Furtado is dat het in de Engelse taal iets meer gebruikelijke "All good things come to an end". Op het album "Loose" meet Nelly Furtado zich door middel van nummers als Say It Right, Maneater en Promiscuous en bijbehorende clips een meer sexy imago aan. All Good Things is daarentegen eerder een "bravemeisjesliedje". Furtado zingt met veel gevoel en daarmee boekt ze bij ons net iets meer succes dan met haar "stoeipoeshits".
1e in Greatest Hits of 2006
Mooie liedjes duren niet lang, zegt men weleens. Louis van Gaal zou zeggen "Beautiful songs don't last long", maar bij Nelly Furtado is dat het in de Engelse taal iets meer gebruikelijke "All good things come to an end". Op het album "Loose" meet Nelly Furtado zich door middel van nummers als Say It Right, Maneater en Promiscuous en bijbehorende clips een meer sexy imago aan. All Good Things is daarentegen eerder een "bravemeisjesliedje". Furtado zingt met veel gevoel en daarmee boekt ze bij ons net iets meer succes dan met haar "stoeipoeshits".
0
geplaatst: 8 januari 2016, 23:02 uur
6. Sam Sparro - Happiness (The Magician Remix)
1e in Greatest Hits of 2012
Vier remixen hebben deze finale gehaald. Twee daarvan komen van de Belgische dj The Magician. De remix werd vooral een hit in België en kreeg een nog grotere bekendheid toen het nummer gedraaid werd net voor N-VA-voorzitter Bart De Wever na de verkiezingsoverwinning in 2012 zijn achterban ging toespreken, wat rechtsreeks in het nieuws uitgezonden werd. De dj in de zaal had blijkbaar niet door dat De Wever klaar was om te speechen en men ondertussen live op televisie was, waarop De Wever de volgende inmiddels legendarische woorden uitsprak: "Zet die plaat af!" Wij hier horen blijkbaar wel graag het hele nummer, getuige deze mooie eindnotering voor Sam Sparro en The Magician.
1e in Greatest Hits of 2012
Vier remixen hebben deze finale gehaald. Twee daarvan komen van de Belgische dj The Magician. De remix werd vooral een hit in België en kreeg een nog grotere bekendheid toen het nummer gedraaid werd net voor N-VA-voorzitter Bart De Wever na de verkiezingsoverwinning in 2012 zijn achterban ging toespreken, wat rechtsreeks in het nieuws uitgezonden werd. De dj in de zaal had blijkbaar niet door dat De Wever klaar was om te speechen en men ondertussen live op televisie was, waarop De Wever de volgende inmiddels legendarische woorden uitsprak: "Zet die plaat af!" Wij hier horen blijkbaar wel graag het hele nummer, getuige deze mooie eindnotering voor Sam Sparro en The Magician.
0
geplaatst: 8 januari 2016, 23:04 uur
5. Tom Odell - Another Love
1e in Greatest Hits of 2013
Tom Odell scoorde een hit met deze pakkende pianoballad. Elton John is zijn grootste idool, niet toevallig een andere singer-songwriter die vaak achter de piano zit.
1e in Greatest Hits of 2013
Tom Odell scoorde een hit met deze pakkende pianoballad. Elton John is zijn grootste idool, niet toevallig een andere singer-songwriter die vaak achter de piano zit.
0
geplaatst: 8 januari 2016, 23:05 uur
4. Gnarls Barkley - Crazy
3e in Greatest Hits of 2006
Ook een one hit wonder? Mensen die dat denken, weten wellicht niet dat de zanger van dit soulvolle nummer met het enorm catchy refrein als Cee Lo Green bekend staat. Onder die naam scoorde hij later nog grote hits als Fuck You en Bright Lights Bigger City. Maar de grootste hit scoorde Cee Lo Green dus met de groep Gnarls Barkley die verder uit Brian Burton, die dan weer als Danger Mouse bekend is, bestaat.
3e in Greatest Hits of 2006
Ook een one hit wonder? Mensen die dat denken, weten wellicht niet dat de zanger van dit soulvolle nummer met het enorm catchy refrein als Cee Lo Green bekend staat. Onder die naam scoorde hij later nog grote hits als Fuck You en Bright Lights Bigger City. Maar de grootste hit scoorde Cee Lo Green dus met de groep Gnarls Barkley die verder uit Brian Burton, die dan weer als Danger Mouse bekend is, bestaat.
0
geplaatst: 8 januari 2016, 23:06 uur
3. Editors - Papillon
2e in Greatest Hits of 2009
Een nummer dat veel fans verrast zal hebben. Weg waren de postpunkgitaren van de eerste twee albums, de synths deden hun intrede. Editors bereikte dankzij Papillon voor het eerst een breed publiek. Het begin van een grote status, vooral in België waar Papillon nummer 1 haalde. Voor mij was Papillon de eerste kennismaking met Editors. Ook de clip met hard lopende mensen maakt indruk.
2e in Greatest Hits of 2009
Een nummer dat veel fans verrast zal hebben. Weg waren de postpunkgitaren van de eerste twee albums, de synths deden hun intrede. Editors bereikte dankzij Papillon voor het eerst een breed publiek. Het begin van een grote status, vooral in België waar Papillon nummer 1 haalde. Voor mij was Papillon de eerste kennismaking met Editors. Ook de clip met hard lopende mensen maakt indruk.
0
geplaatst: 8 januari 2016, 23:08 uur
2. Lykke Li - I Follow Rivers [The Magician Remix]
1e in Greatest Hits of 2011
"I I follow, I follow you!" Heel veel mensen zingen dit graag mee. Het is dan ook een ontzettend catchy refrein. Het origineel heeft misschien een iets te mysterieuze sfeer en te rare geluiden om een enorme hit te worden, maar de remix van The Magician scoorde wel in de hitlijsten. Die versie is niet zoveel anders, wat meer uptempo en een beat eronder. Meer had hij niet nodig om dit bijzonder mooie nummer bij een nog breder publiek te laten aanslaan.
1e in Greatest Hits of 2011
"I I follow, I follow you!" Heel veel mensen zingen dit graag mee. Het is dan ook een ontzettend catchy refrein. Het origineel heeft misschien een iets te mysterieuze sfeer en te rare geluiden om een enorme hit te worden, maar de remix van The Magician scoorde wel in de hitlijsten. Die versie is niet zoveel anders, wat meer uptempo en een beat eronder. Meer had hij niet nodig om dit bijzonder mooie nummer bij een nog breder publiek te laten aanslaan.
0
geplaatst: 8 januari 2016, 23:09 uur
1. Lana Del Rey - Video Games
2e in Greatest Hits of 2011
Met dit nummer wist Lana Del Rey veel mensen te betoveren. De wereld viel als een blok voor die mysterieuze dame in die nogal wazige clip. Tegenstanders zijn er ook. Ze is fake en live bakt ze er niets van, luidt de kritiek dan. Maar wat je er ook van vindt, Lana Del Rey is iemand die tot de verbeelding spreekt en Video Games een nummer dat bijna niemand onberoerd laat. En wij kronen Video Games dan ook tot de verdiende winnaar van deze Greatest Hits der Greatest Hits!
2e in Greatest Hits of 2011
Met dit nummer wist Lana Del Rey veel mensen te betoveren. De wereld viel als een blok voor die mysterieuze dame in die nogal wazige clip. Tegenstanders zijn er ook. Ze is fake en live bakt ze er niets van, luidt de kritiek dan. Maar wat je er ook van vindt, Lana Del Rey is iemand die tot de verbeelding spreekt en Video Games een nummer dat bijna niemand onberoerd laat. En wij kronen Video Games dan ook tot de verdiende winnaar van deze Greatest Hits der Greatest Hits!
0
zaaf
geplaatst: 8 januari 2016, 23:11 uur
zozo, mooi hoor, fijne presentatie en goeie teksten.
ikzelf snap de animo voor Lana slechts ten dele. maar het was toch een daverende lijst, en spannend tot het laatst (op de nr 1 na)
ikzelf snap de animo voor Lana slechts ten dele. maar het was toch een daverende lijst, en spannend tot het laatst (op de nr 1 na)
0
geplaatst: 8 januari 2016, 23:14 uur
Goed gedaan, matthijs.

Ook met dat opfrissen van de oude resultaten van de hits.
Ik kijk uit naar de volgende edities,
waarin ik vermoedelijk minder op een afwijkende smaak zal betrapt worden.
Eens benieuwd of de spelers die zijn bijgekomen in de jaren 90 en 00
de hele rit terug in de tijd gaan uitzitten. Dat zou pas mooi zijn natuurlijk.

Ook met dat opfrissen van de oude resultaten van de hits.
Ik kijk uit naar de volgende edities,
waarin ik vermoedelijk minder op een afwijkende smaak zal betrapt worden.
Eens benieuwd of de spelers die zijn bijgekomen in de jaren 90 en 00
de hele rit terug in de tijd gaan uitzitten. Dat zou pas mooi zijn natuurlijk.
0
geplaatst: 8 januari 2016, 23:14 uur
Zeker een mooie lijst! Nogmaals dank aan JoaMuse voor de toelichtingen bij alle nummers, en aan alle andere deelnemers!
0
geplaatst: 8 januari 2016, 23:25 uur
Mooi werk! En dan te bedenken dat al deze hits toch vrij nieuw zijn voor Matthijs, als ik het goed heb begrepen door de laatste maanden heen.
En leuk om te lezen allemaal, nooit geweten dat die Madonna-hit zo'n oude basis had! En ook een grappig weetje over Infinity Ink, nooit geweten dat er overlap was met Hot Natured, terwijl ik daar toch ook de singles altijd van beluister.
En leuk om te lezen allemaal, nooit geweten dat die Madonna-hit zo'n oude basis had! En ook een grappig weetje over Infinity Ink, nooit geweten dat er overlap was met Hot Natured, terwijl ik daar toch ook de singles altijd van beluister.
0
geplaatst: 8 januari 2016, 23:38 uur
herman schreef:
Mooi werk! En dan te bedenken dat al deze hits toch vrij nieuw zijn voor Matthijs, als ik het goed heb begrepen door de laatste maanden heen.
Daarom heeft hij het tekstjesschrijven ook aan mij uitbesteed, wat ik met plezier gedaan heb. Mooi werk! En dan te bedenken dat al deze hits toch vrij nieuw zijn voor Matthijs, als ik het goed heb begrepen door de laatste maanden heen.
En dat van Madonna ontdekte ik een paar uur geleden op de wikipediapagina van het nummer. 
0
geplaatst: 8 januari 2016, 23:47 uur
herman schreef:
Dank je
Ja, voor mij vooral ontdekkingen die het leuk maken. En soms verbazing, wanneer sommige lekkere nummers laag scoren omdat de artiest een slecht imago heeft onder de ahum-- "serieuze muziekliefhebbers". Dan ben ik maar ff een nietserieuze muziekliefhebber 
0
geplaatst: 8 januari 2016, 23:48 uur
GREATEST HITS OF... 1995-2004!
Spotify speellijst volgt!
Ronde 1: Voor welke 20 liedjes neem je je hoed af?
00 * Abel - Onderweg
00 * Alizee - Moi... Lolita
00 * All Saints - Pure Shores
00 * Beyonce - Crazy in Love
00 * Bomfunk MC's - Freestyler
00 * Dido - White Flag
00 * Edwyn Collins - A Girl Like You
00 * Eiffel 65 - Blue
00 * Elvis Presley vs Junkie XL - A Little Less Conversation
00 * Eminem - Stan
00 * En Vogue - Don't Let Go
00 * Everything But the Girl - Missing (Todd Terry Remix)
00 * Faithless - God Is a DJ
00 * Freestylers - Push Up
00 * Gala - Freed from Desire
00 * Girls Aloud - Sound from the Underground
00 * Kylie Minogue - Can't Get You Out of My Head
00 * Madonna - Frozen
00 * Manau - La Tribu de Dana
00 * Mary J. Blige - Family Affair
00 * Michael Andrews - Mad World
00 * Natalie Imbruglia - Torn
00 * No Doubt - Don't Speak
00 * Oasis - Don't Look Back in Anger
00 * Outkast - Hey Ya
00 * Outkast - Ms. Jackson
00 * Prodigy - Firestarter
00 * Robert Miles - Children
00 * Run DMC vs Jason Nevins - It's Like That
00 * Sash! - Ecuador
00 * Seal - Kiss from a Rose
00 * Shanks & Bigfoot - Sweet Like Chocolate
00 * Shapeshifters - Lola's Theme
00 * Snap! - The First, the Last, Eternity
00 * Snoop Dogg & Pharrell - Drop It Like It's Hot
00 * Sugababes - Hole in the Head
00 * Sugababes - Round Round
00 * T.A.T.U. - All the Things She Said
00 * TLC - No Scrubs
00 * Wamdue Project - King of My Castle
Lukas, panjoe of tuktak, wil een van jullie de titel wijzigen?
00 * Abel - Onderweg
00 * All Saints - Pure Shores
00 * Bomfunk MC's - Freestyler
00 * Dido - White Flag
00 * Edwyn Collins - A Girl Like You
00 * Eiffel 65 - Blue
00 * Elvis Presley vs Junkie XL - A Little Less Conversation
00 * Eminem - Stan
00 * Freestylers - Push Up
00 * Girls Aloud - Sound from the Underground
00 * Madonna - Frozen
00 * Manau - La Tribu de Dana
00 * Mary J. Blige - Family Affair
00 * Natalie Imbruglia - Torn
00 * No Doubt - Don't Speak
00 * Outkast - Hey Ya
00 * Outkast - Ms. Jackson
00 * Prodigy - Firestarter
00 * Sash! - Ecuador
00 * Seal - Kiss from a Rose
00 * Sugababes - Hole in the Head
00 * Sugababes - Round Round
00 * TLC - No Scrubs
Lukas, panjoe of tuktak, wil een van jullie de titel wijzigen?
0
geplaatst: 8 januari 2016, 23:53 uur
GREATEST HITS OF... 1995-2004!
00 * Abel - Onderweg
01 * All Saints - Pure Shores
01 * Bomfunk MC's - Freestyler
00 * Dido - White Flag
01 * Edwyn Collins - A Girl Like You
00 * Eiffel 65 - Blue
01 * Elvis Presley vs Junkie XL - A Little Less Conversation
01 * Eminem - Stan
01 * Freestylers - Push Up
01 * Girls Aloud - Sound from the Underground
01 * Madonna - Frozen
01 * Manau - La Tribu de Dana
01 * Mary J. Blige - Family Affair
01 * Natalie Imbruglia - Torn
01 * No Doubt - Don't Speak
01 * Outkast - Hey Ya
01 * Outkast - Ms. Jackson
01 * Prodigy - Firestarter
01 * Sash! - Ecuador
01 * Seal - Kiss from a Rose
01 * Sugababes - Hole in the Head
01 * Sugababes - Round Round
01 * TLC - No Scrubs
00 * Abel - Onderweg
01 * All Saints - Pure Shores
01 * Bomfunk MC's - Freestyler
00 * Dido - White Flag
01 * Edwyn Collins - A Girl Like You
00 * Eiffel 65 - Blue
01 * Elvis Presley vs Junkie XL - A Little Less Conversation
01 * Eminem - Stan
01 * Freestylers - Push Up
01 * Girls Aloud - Sound from the Underground
01 * Madonna - Frozen
01 * Manau - La Tribu de Dana
01 * Mary J. Blige - Family Affair
01 * Natalie Imbruglia - Torn
01 * No Doubt - Don't Speak
01 * Outkast - Hey Ya
01 * Outkast - Ms. Jackson
01 * Prodigy - Firestarter
01 * Sash! - Ecuador
01 * Seal - Kiss from a Rose
01 * Sugababes - Hole in the Head
01 * Sugababes - Round Round
01 * TLC - No Scrubs
0
geplaatst: 8 januari 2016, 23:58 uur
Mooie lijst, ja! Het is me wel een raadsel hoe Eiffel '65 hier verzeild is geraakt. Zijn daar zoveel liefhebbers van?
* denotes required fields.