Muziek / Muziekgames / 80's Rock Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 11 februari 2015, 20:05 uur
3-3
pfff elke keer weer het zelfde geneuzel. Op het moment dat een KO gestart kies je gewoon voor je favoriet, het beste liedje dus...
pfff elke keer weer het zelfde geneuzel. Op het moment dat een KO gestart kies je gewoon voor je favoriet, het beste liedje dus...
0
geplaatst: 11 februari 2015, 20:07 uur
vigil schreef:
Hear hear
0
geplaatst: 12 februari 2015, 01:06 uur
4-5
95. Michael McDonald - No Lookin' Back Vs. Iron Maiden - Run To The Hills
0-1
Gewoon een potpourri K.O
Zonde van de rock-nummers Love Removal Machine en Back In Black. Zal niet teveel op en aanmerkingen plaatsen maar....The River (gillende gitaren, nou..
)
95. Michael McDonald - No Lookin' Back Vs. Iron Maiden - Run To The Hills
0-1
Gewoon een potpourri K.O
Zonde van de rock-nummers Love Removal Machine en Back In Black. Zal niet teveel op en aanmerkingen plaatsen maar....The River (gillende gitaren, nou..
)
0
geplaatst: 12 februari 2015, 01:22 uur
da dude schreef:
Geen woorden in m'n mond leggen Arrie. The Sound is wat mij betreft new wave en dus vind ik het vreemd dat ze het afleggen tegen een "80's rock" icoon als Aerosmith, in een 80's Rock KO.
Geen woorden in m'n mond leggen Arrie. The Sound is wat mij betreft new wave en dus vind ik het vreemd dat ze het afleggen tegen een "80's rock" icoon als Aerosmith, in een 80's Rock KO.
The Sound heeft toch ook zeer prominent gitaar en drums op de voorgrond staan, dus die vind ik wel bij rock horen, het is zeker geen sythpop!
0
geplaatst: 12 februari 2015, 06:40 uur
96. The Jam - That's Entertainment Vs. The Cure - Fascination Street
0-1
0-1
0
geplaatst: 12 februari 2015, 08:21 uur
97. Marillion - Kayleigh Vs. Ramones - Do You Remember Rock & Roll Radio?
* denotes required fields.