Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: H
zoeken in:
0
geplaatst: 24 maart 2015, 17:46 uur
Trouwens, jong of oud, mag het gezegd: acht topsongs maar weer! Zelfs met deze Beatles kan ik zeer goed leven 

0
geplaatst: 24 maart 2015, 17:53 uur
Als we met Heaven de Stop Making Sense-versie in gedachten hebben, dan heb je gelijk. De studioversie vind ik heel wat minder.
0
geplaatst: 24 maart 2015, 19:24 uur
4-2
Hurricane - Helter Skelter is de nog best mogelijke finale
Hurricane - Helter Skelter is de nog best mogelijke finale
0
Cured
geplaatst: 24 maart 2015, 20:14 uur
Arno schreef:
Jammer, hoe meer stemmers hoe liever en hoe meer meningen hoe liever. En zoals gezegd, zo'n KO is ook maar een momentopname en er wordt al eens vreemd gestemd. Maar dat maakt het juist verrassend en interessant, toch?
Ik bedoel het niet zo negatief, ik heb er gewoon zelf niet zoveel zin in meer in en wil erg minder tijd voor vrijmaken, maar 't is absoluut een leuk thema topic. (quote)
Jammer, hoe meer stemmers hoe liever en hoe meer meningen hoe liever. En zoals gezegd, zo'n KO is ook maar een momentopname en er wordt al eens vreemd gestemd. Maar dat maakt het juist verrassend en interessant, toch?
Ik maak deze K.O. nog wel even af dan.
Het is een keuze en heb gewoon nog maar 5 topics in mijn updates. Het is gewoon mooi geweest zo. Veel plezier voor de rest van de deelnemers en organisator Arno.
0
geplaatst: 24 maart 2015, 20:34 uur
3. How Soon Is Now? - The Smiths vs. Happiness Is Easy - Talk Talk
0-1
0-1

* denotes required fields.