Muziek / Muziekgames / Latest 5 Years (album K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 mei 2015, 09:06 uur
3-4
Poeh, allebei niet best.
Ik ook! Ben benieuwd waar hij mee komt en of hij ook nog nieuwe nummers van Solo en Victoria gaat spelen.
Poeh, allebei niet best.
Ik ook! Ben benieuwd waar hij mee komt en of hij ook nog nieuwe nummers van Solo en Victoria gaat spelen.
0
geplaatst: 19 mei 2015, 09:39 uur
chevy93 schreef:
Ben benieuwd waar hij mee komt en of hij ook nog nieuwe nummers van Solo en Victoria gaat spelen.
Van Victoria heb ik nog niks gehoord. Is het goed? Solo pakt me namelijk nog steeds niet echt.Ben benieuwd waar hij mee komt en of hij ook nog nieuwe nummers van Solo en Victoria gaat spelen.
3-5
0
geplaatst: 19 mei 2015, 09:40 uur
chevy93 schreef:
3-4
Poeh, allebei niet best.
3-4
Poeh, allebei niet best.
(quote)
Ik ook! Ben benieuwd waar hij mee komt en of hij ook nog nieuwe nummers van Solo en Victoria gaat spelen. Hij speelde gisteren in Nijmegen bijna 2 uur. Ik zal verder niets spoileren, maar verwacht van alles wat.
Hij was in ieder geval weer fenomenaal goed!
Zo briljant dat ik nu aan het overwegen ben om vanavond weer te gaan, als er nog tickets vrijkomen.
0
geplaatst: 19 mei 2015, 09:41 uur
3-6
6. Arcade Fire - The Suburbs vs Boards Of Canada - Tomorrow's Harvest
0-0
6. Arcade Fire - The Suburbs vs Boards Of Canada - Tomorrow's Harvest
0-0
0
geplaatst: 19 mei 2015, 12:45 uur
2-3
Edgar18 schreef:
Van Victoria heb ik nog niks gehoord. Is het goed? Solo pakt me namelijk nog steeds niet echt.
Victoria is pas één track (Them) van uitgekomen voor zover ik weet. Het enige is dat je misschien de film al ergens hebt gezien. Solo vind ik overigens ook niet al te goed, maar het verschil tussen plaat en live is bij Nils soms als dag en nacht.Van Victoria heb ik nog niks gehoord. Is het goed? Solo pakt me namelijk nog steeds niet echt.
0
geplaatst: 19 mei 2015, 14:21 uur
7. Fleet Foxes - Helplessness Blues vs Kendrick Lamar - Good Kid, m.A.A.d. City
Ik ga FF niet luisteren, maar ik ga wel heel hard duimen voor Kendrick.
Ik ga FF niet luisteren, maar ik ga wel heel hard duimen voor Kendrick.
0
geplaatst: 19 mei 2015, 17:12 uur
8. Kate Bush - 50 Words For Snow vs Eefje de Visser - Het Is
0-1 Makkie
0-1 Makkie

0
geplaatst: 19 mei 2015, 20:08 uur
Speciaal het album van Kate Bush geluisterd, noem mij toegewijd.
2-3
2-3
0
geplaatst: 19 mei 2015, 20:48 uur
Tsja......... Het is alle 2 niet veel soeps, laat ik eens een x aardig zijn voor Kate
3-3
3-3
* denotes required fields.