MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De beste band / artiest aller tijden K.O.

zoeken in:

Cured
2-5

3-5

3-6

103. Duke Ellington vs. Roxy Music

0-0

0-1

The Prodigy eruit tegen UB40

2-2

Oei...

2-3

vigil schreef:
(quote)

Die gedachte was er toch ook al tijdens de skiffle, de beat en later indie en de opkomst van internet en teloorgang van de platenmaatschappij dus dat zou ik niet specifiek punk willen noemen.

Verder zijn de Sex Pistolsnog steeds een bedenksel van Malcolm McLaren, een artistiekeling die een hippe zaak had in Londen daar vanuit "iets" bedacht en dat voor elkaar kreeg want zo is het natuurlijk wel. Ik ben eht er niet mee eens dat Sex Pistols alle eer krijgt. Dan hoort eerder McLaren die eer te krijgen maar voor 1977 waren The Stooges, Ramones en New York Dolls al lang en breed bezig met dit soort muziek.

Maar skiffle en beat waren met zo goed heel belangrijk! Sowieso, zonder skiffle geen Beatles...

Indie vind ik heel vaag... En de opkomst van het internet is het belangrijkste wat er de laatste vijftig jaar is gebeurd in zo ongeveer alle aspecten die je je kan bedenken, dus ook muziek. Ja.

Maar nogmaals: dat maakt punk niet minder belangrijk.

Cured
2-4

104. Stevie Ray Vaughan and Double Trouble vs. David Bowie

0-1 Stevie Ray ook geweldig

Cured
1-2

1-4

Kanshebber op de overwinning?

105. Bee Gees vs. ABBA

0-0

1-3 Beide vind ik leuk maar Bee Gees verdienen ook wel een punt

Casartelli (moderator)
2-3

Gast
geplaatst: vandaag om 15:58 uur

geplaatst: vandaag om 15:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.