Muziek / Muziekgames / De beste band / artiest aller tijden K.O.
zoeken in:
0
Misterfool
geplaatst: 4 juni 2015, 13:35 uur
Ik snap jullie verbazing dan weer niet; Louis armstrong is een van de grootste jazz-legendes. Stone Roses is een band met slechts één verdomd goed(en granted invloedrijk) album.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 13:56 uur
6-0
En dat was ronde 1 alweer. Einde van de middag/begin van de avond verwerk ik de uitslagen en loot ik voor de volgende ronde.
En dat was ronde 1 alweer. Einde van de middag/begin van de avond verwerk ik de uitslagen en loot ik voor de volgende ronde.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 14:21 uur
Misterfool schreef:
Ik snap jullie verbazing dan weer niet; Louis armstrong is een van de grootste jazz-legendes. Stone Roses is een band met slechts één verdomd goed(en granted invloedrijk) album.
Hoeveel verdomd goeie albums heeft Louis dan? Ik denk dat het meer met de blue skies van vandaag te maken heeft

0
geplaatst: 4 juni 2015, 15:05 uur
Geef Plays W.C. Handy maar eens een kans. Of probeer één van de geweldige samenwerkingen met Ella Fitzgerald of Duke Ellington.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 15:10 uur
Alle 37 mensen die ooit van de artiest Louis Armstrong hebben gehoord zitten toevallig hier ja. Is ook wel één van de meer obscure artiesten in dit spelletje dus ik begrijp je verwarring...
.
.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 15:15 uur
Flauw, jij komt met een klassiek album aan waar amper op gestemd is. Natuurlijk is Louis een bekende naam, maar geen naam waar de gemiddelde user hier 10 nummers van zou kunnen noemen. Wanneer was de laatste Louis Armstrong KO of Greatest Hits-editie? Of hoeveel nummers van hem staan er in de Ladder? Zoals zo vaak in dit spel zijn het weer de anti-stemmen die het winnen van de voorkeurstemmen, maar goed it's all in the game.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 15:24 uur

Louis Armstrong is zo veel groter dan Stone Roses. Nogal knullig om dan te denken dat het anti-Stone Roses-stemmen zijn. Graag MusicMeter niet zien als steekproef voor de muziekwereld.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 15:29 uur
37 stemmen tegenover 735, op Musicmeter.Ik heb het juist niet over de muziekwereld, daar is Louis inderdaad veel groter

0
geplaatst: 4 juni 2015, 15:42 uur
johan de witt schreef:
Flauw, jij komt met een klassiek album aan waar amper op gestemd is. Natuurlijk is Louis een bekende naam, maar geen naam waar de gemiddelde user hier 10 nummers van zou kunnen noemen. Wanneer was de laatste Louis Armstrong KO of Greatest Hits-editie? Of hoeveel nummers van hem staan er in de Ladder? Zoals zo vaak in dit spel zijn het weer de anti-stemmen die het winnen van de voorkeurstemmen, maar goed it's all in the game.
Stone Roses in Top 10 en stem voor Louis
Omdat Louis een hele grote Jazz legende is(R.I.P.)
Al dat geneuzel als er weer eens iemand zijn favoriet niet door gaat *zucht*
0
geplaatst: 4 juni 2015, 15:46 uur
Inderdaad, The Stone Roses is mijn favoriete album aller tijden, maar verliezen van zo'n muzieklegende vind ik geen schande of ongerechtigheid. Het is niet alsof ze van Status Quo verloren zijn 

0
geplaatst: 4 juni 2015, 15:51 uur
Bovendien kan ik me niet voorstellen dat The Stone Roses anti-stemmen krijgt. Dat is toch meer voor bands als Radiohead en The Cure.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 16:06 uur
ArthurDZ schreef:
Inderdaad, The Stone Roses is mijn favoriete album aller tijden, maar verliezen van zo'n muzieklegende vind ik geen schande of ongerechtigheid. Het is niet alsof ze van Status Quo verloren zijn
Tja, als we kiezen wie de grootste legende is, had ik ook op Louis gestemd. No debate.
Ik dacht dat de bedoeling was te stemmen op je favoriet.
Maar van mij mag Louis deze hele battle winnen hoor. Hij heeft wel de gunfactor natuurlijk. Grote kans dat ik de volgende ronde ook op hem stem.

0
geplaatst: 4 juni 2015, 16:23 uur
johan de witt schreef:
Tja, als we kiezen wie de grootste legende is, had ik ook op Louis gestemd. No debate. Ik dacht dat de bedoeling was te stemmen op je favoriet.
Tja, als we kiezen wie de grootste legende is, had ik ook op Louis gestemd. No debate. Ik dacht dat de bedoeling was te stemmen op je favoriet.
Edgar18 schreef:
De regels zijn hetzelfde als bij elke k.o., stem op de artiest/band die jij het beste vindt. Welke afwegingen je daarbij maakt mag je natuurlijk zelf weten
.
De regels zijn hetzelfde als bij elke k.o., stem op de artiest/band die jij het beste vindt. Welke afwegingen je daarbij maakt mag je natuurlijk zelf weten
. johan de witt schreef:
Zoals zo vaak in dit spel zijn het weer de anti-stemmen die het winnen van de voorkeurstemmen, maar goed it's all in the game.
Zoals zo vaak in dit spel zijn het weer de anti-stemmen die het winnen van de voorkeurstemmen, maar goed it's all in the game.
Chevy's MuMe Top 40 jaren 80 editie van een paar weken terug:
Edgar18 schreef:
4. The Stone Roses - The Stone Roses (1989)
4. The Stone Roses - The Stone Roses (1989)
Met andere woorden, het heeft imo niks met anti-stemmen te maken maar met de hoeveelheid mensen hier die Louis Armstrong zijn stem geeft omdat ze hem als persoon/artiest waarderen, zijn muziek fantastisch vinden, zijn invloed op de jazzmuziek belangrijk vinden enz. enz.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 16:30 uur
Tja, ik stem puur op basis van welke muziek ik het graagst hoor. Als we gaan stemmen op basis van invloed/legende kunnen we beter gelijk aan de finale Beatles-Elvis gaan beginnen.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 17:08 uur
johan de witt schreef:
Tja, ik stem puur op basis van welke muziek ik het graagst hoor. Als we gaan stemmen op basis van invloed/legende kunnen we beter gelijk aan de finale Beatles-Chuck Berry gaan beginnen.
Tja, ik stem puur op basis van welke muziek ik het graagst hoor. Als we gaan stemmen op basis van invloed/legende kunnen we beter gelijk aan de finale Beatles-Chuck Berry gaan beginnen.

0
geplaatst: 4 juni 2015, 17:13 uur
johan de witt schreef:
Hoeveel verdomd goeie albums heeft Louis dan? Ik denk dat het meer met de blue skies van vandaag te maken heeft
(quote)
Alsof Louis een albumartiest is. Besef wel dat hij al vanaf de jaren '20 bezig is en belangrijk is geweest in de vroege jazz. Hij is veel meer dan What a Wonderful World (sterker nog, dat was zelfs vrij ver na zijn hoogtijdagen), maar volgens mij weer jij dat ook wel.
Niet bij elke artiest draait het om albums...
0
geplaatst: 4 juni 2015, 17:14 uur
johan de witt schreef:
Tja, ik stem puur op basis van welke muziek ik het graagst hoor. Als we gaan stemmen op basis van invloed/legende kunnen we beter gelijk aan de finale Beatles-Elvis gaan beginnen.
Mee eens. Maar Louis Armstrong heeft erg mooie jazz gemaakt, dus ook dan vind ik het niet raar.
* denotes required fields.