Muziek / Muziekgames / De beste band / artiest aller tijden K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 28 mei 2015, 21:38 uur
3-4
Dire Straits is top, maar mijn stem gaat toch naar Dre, gewoon omdat die veel meer betekent heeft voor zijn genre.
Dire Straits is top, maar mijn stem gaat toch naar Dre, gewoon omdat die veel meer betekent heeft voor zijn genre.
0
geplaatst: 28 mei 2015, 21:47 uur
3-5 wat Arthur zegt, behalve dan dat Dire Straits best oké is ipv van top.
Fijn trouwens dat Joe door is, dank!
Fijn trouwens dat Joe door is, dank!
0
geplaatst: 29 mei 2015, 10:03 uur
5-3
Dire Straits verliezen van Dr Dre? Soms vraag ik af of dit wel helemaal mijn muziekforum is qua smaak.
Dire Straits verliezen van Dr Dre? Soms vraag ik af of dit wel helemaal mijn muziekforum is qua smaak.
0
geplaatst: 29 mei 2015, 10:28 uur
Scorpion_21 schreef:
5-3
5-3
Het mooie is dat er tenminste niet éen smaak is. Allerlei verschillende smaken komen samen. Waaronder mensen die van Dire Straits houden én mensen die van Dr. Dre houden (toch één van de grootste hiphopproducers).
0
geplaatst: 29 mei 2015, 10:58 uur
De impact van Dr. Dre mag absoluut niet onderschat worden. Zo'n uitslag is best begrijpelijk. Zeker als er op dat moment meer hiphoppers stemmen dan rockers.
* denotes required fields.