MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De beste band / artiest aller tijden K.O.

zoeken in:
9-8...toch wel duidelijk, al heb ik ook veel respect voor Boudewijn.

9-9

Cured schreef:
Daarom heeft discussie ook eigenlijk geen zin en dit was van mijn kant ook de laatste in dit topic .
Als ik voor elke keer dat ik dit soort teksten van jou lees een euro zou krijgen..

Heel lastig weer. Beide artiesten vind ik erg sterk en zijn uniek binnen hun genre. De vraag hoe de Groot het in Zwitserland doet lijkt me niet zo relevant, we zijn tenslotte in Nederland en hier is hij een grootheid.

10-9

Edgar18 schreef:
De vraag hoe de Groot het in Zwitserland doet lijkt me niet zo relevant, we zijn tenslotte in Nederland en hier is hij een grootheid.

Wel als we spreken over chauvinisme. Dan blijkt hij namelijk objectief gezien niet zo'n grote impact te hebben gehad op de rest van de wereld.

Er schijnt op dit moment een zelfde discussie te zijn op Musicmeter.swi bij de batlle Stevie Wonder vs. Andreas Vollenweider...

9. Michael Jackson (solo) vs. Roxy Music

1-0

1-1

3-2

johannesA
5-3

6-3

7-3

8-3

Cured
8-4

8-5

9-7

9-8

Boudewijn

9-9

9-10

9-11

Mag ik dit beslissen? Ja, dat mag ik.

10. Tom Waits vs. The Byrds

Met beide heb ik weinig, maar The Byrds ken ik nog niet zo goed. Dus pas.

1-1

johannesA
2-1

Gast
geplaatst: vandaag om 22:47 uur

geplaatst: vandaag om 22:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.