Muziek / Muziekgames / De beste band / artiest aller tijden K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2015, 10:25 uur
9-8...toch wel duidelijk, al heb ik ook veel respect voor Boudewijn.
0
geplaatst: 14 juni 2015, 11:12 uur
Cured schreef:
Daarom heeft discussie ook eigenlijk geen zin en dit was van mijn kant ook de laatste in dit topic
.
Als ik voor elke keer dat ik dit soort teksten van jou lees een euro zou krijgen.. Daarom heeft discussie ook eigenlijk geen zin en dit was van mijn kant ook de laatste in dit topic
. 
0
geplaatst: 14 juni 2015, 11:16 uur
Heel lastig weer. Beide artiesten vind ik erg sterk en zijn uniek binnen hun genre. De vraag hoe de Groot het in Zwitserland doet lijkt me niet zo relevant, we zijn tenslotte in Nederland en hier is hij een grootheid.
10-9
10-9
0
geplaatst: 14 juni 2015, 11:19 uur
Edgar18 schreef:
De vraag hoe de Groot het in Zwitserland doet lijkt me niet zo relevant, we zijn tenslotte in Nederland en hier is hij een grootheid.
De vraag hoe de Groot het in Zwitserland doet lijkt me niet zo relevant, we zijn tenslotte in Nederland en hier is hij een grootheid.
Wel als we spreken over chauvinisme. Dan blijkt hij namelijk objectief gezien niet zo'n grote impact te hebben gehad op de rest van de wereld.
0
geplaatst: 14 juni 2015, 11:21 uur
Er schijnt op dit moment een zelfde discussie te zijn op Musicmeter.swi bij de batlle Stevie Wonder vs. Andreas Vollenweider...
0
geplaatst: 14 juni 2015, 12:52 uur
9-11
Mag ik dit beslissen? Ja, dat mag ik.
10. Tom Waits vs. The Byrds
Met beide heb ik weinig, maar The Byrds ken ik nog niet zo goed. Dus pas.
Mag ik dit beslissen? Ja, dat mag ik.
10. Tom Waits vs. The Byrds
Met beide heb ik weinig, maar The Byrds ken ik nog niet zo goed. Dus pas.
* denotes required fields.