MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Songtitels met 'Heart' (K.O.)

zoeken in:
56. Kanye West – Heartless vs. David Sylvian - Heartbeat

1-0

Cured
1-3

3-4

Kan echt niet hoor dit.

Cured
jij hebt ook altijd wat...aparte jongen ; David Sylvian is een uitstekende artiest, maar ik weet niet of je het wel kent blijkbaar. Die West is een rare kwast...

Nee, Heartless moet gewoon automatisch doorgaan, logisch toch

Cured
Nee , jouw smaak wordt niet door iedereen gewaardeerd en v.v.

Cured, how could you be so heartless?

Cured
Nah....grapje. Ik stem wisselend, ook wel op Kanye.

Ik denk dat n heleboel mensen stemmen zonder n nummer te kennen..

Cured
Ja, dat is het ergste....

Of dat gebeurd weet ik niet maar bij mij gaat vaak (als ik niet allebei de songs ken) de voorkeur uit naar de song die ik zelf al langer ken, en daar een bepaald gevoel bij heb itt de song die ik pas net heb leren kennen en waar nog luisterbeurten over heen moeten gaan om het echt op waarde te schatten. Daar is echter bij een KO niet altijd tijd voor.

Ik vind het wel leuk om dingen te ontdekken en gewoon mee te stemmen dan en soms gebeurd ook het tegenovergestelde.

Cured
Prima, ieder zijn manier.

Eigenlijk verdientn menig nummer een ladder -systeem, zodat men ook tijd heeft of de mogelijkheid om ze te beluisteren, maar een K.O. is gewoon minder werk en heeft zo zijn charmes.

Cured
oh ja...verder

57. Cock Robin - When Your Heart Is Weak vs. Frank Boeijen - Koud In Mijn Hart

1-0

58. Bruce Springsteen - Hungry Heart vs. Chris DeBurgh - The Head And The Heart

0-1

Cured
1-1

59. Kanye West feat. KiD CuDi - Welcome to Heartbreak vs. Cocteau Twins - Tinderbox (Of A Heart)

0-1

Cured
3-1

Gast
geplaatst: vandaag om 19:29 uur

geplaatst: vandaag om 19:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.