MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Songtitels met 'Heart' (K.O.)

zoeken in:

Cured
Kwartfinale : tot de 7 , 2 verschil !

1. Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart vs. Moby - Why Does My Heart Feel So Bad ?
2. Neil Young - Heart of Gold vs. Neil Young - Only Love Can Break Your Heart
3. Golden Earring - Just a Little Bit of Peace in My Heart vs. vs. Feargal Sharkey - A Good Heart
4. U2 – Heartland vs. . Roxy Music - In Every Dream Home A Heartache

Cured
1. Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart vs. Moby - Why Does My Heart Feel So Bad ?

1-0

6-6 natuurlijk! Bonnie is leuk maar dat dit nog spannend is vind ik wel een beetje verrassend..

6-7 akkoord met Edgar18, belachelijk dit

Cured
Bonnie is passender......

In de foute 100 bedoel je?

Cured
Ik meng me ook even in de stemmenronselarij/bëinvloeding en heb dat is wordt steeds erger op MM. Het is voor de game niet 'passend' nml. . Ik slaap er even een nachtje over en dan beslis morgen wel wat ik doe.

Moet ik dit verhaal begrijpen Cured?

Cured schreef:
stemmenronselarij/bëinvloeding.

Haha dit meen je niet? Dan heb jij daar zelf ook zeker een handje in mee hoor kjuurt

Oké, wat beslis je Cured?

Cured
gewoon doorgaan uiteraard....

Cured
....24 uur voorbij.

2. Neil Young - Heart of Gold vs. Neil Young - Only Love Can Break Your Heart

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 03:53 uur

geplaatst: vandaag om 03:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.