Muziek / Muziekgames / Sensational spelling (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 12 februari 2016, 18:10 uur
Ik heb het alleen maar pijnlijker gemaakt. Nu heeft Idioteque tweemaal verloren
Zit er soms een bug in deze game ofzo?
0
geplaatst: 12 februari 2016, 18:13 uur
Teunnis schreef:
Zit er soms een bug in deze game ofzo?
(quote)
Zit er soms een bug in deze game ofzo? Nou moet je ook niet doen alsof Ideoteque twee keer verloren heeft van Lief Klein Konijntje.
We hebben het hier wel over Wanna Be Starting Something he! Vanwaar de haat?Ideoteque is ook geweldig trouwens, daar niet van!
0
geplaatst: 12 februari 2016, 18:41 uur
7-3
2. Snoop Dogg feat. Dat Nigga Daz & David Ruffin' Jr. - Gin and Juice vs. Grimes - REALiTi (demo)
1-0
2. Snoop Dogg feat. Dat Nigga Daz & David Ruffin' Jr. - Gin and Juice vs. Grimes - REALiTi (demo)
1-0
0
geplaatst: 12 februari 2016, 19:48 uur
ArthurDZ schreef:
Nou moet je ook niet doen alsof Ideoteque twee keer verloren heeft van Lief Klein Konijntje.
We hebben het hier wel over Wanna Be Starting Something he! Vanwaar de haat?
Ideoteque is ook geweldig trouwens, daar niet van!
(quote)
Nou moet je ook niet doen alsof Ideoteque twee keer verloren heeft van Lief Klein Konijntje.
We hebben het hier wel over Wanna Be Starting Something he! Vanwaar de haat?Ideoteque is ook geweldig trouwens, daar niet van!
Absoluut geen haat, geweldig nummer zelfs. Maar Idioteque krijgt vaak onterecht niet dezelfde waardering als andere toppers van Radiohead.
0
geplaatst: 12 februari 2016, 19:49 uur
Teunnis schreef:
Absoluut geen haat, geweldig nummer zelfs. Maar Idioteque krijgt vaak onterecht niet dezelfde waardering als andere toppers van Radiohead.
(quote)
Achzo bedoel je het. Nou, het was wel twee keer ontzettend nipt natuurlijk. Wil ook wat zeggen

0
geplaatst: 12 februari 2016, 20:16 uur
3. Nick Cave & The Bad Seeds - We No Who U R vs. The Stooges - Gimme Danger
1-0
Erg sterke battle trouwens. Twee absolute toppers.
1-0
Erg sterke battle trouwens. Twee absolute toppers.
* denotes required fields.