MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Sensational spelling (K.O.)

zoeken in:

16. Radiohead - Idioteque vs. Michael Jackson - Wanna Be Startin' Somethin'

0-1

Get Free

4-5

Get Free eruit tegen Politik?

5-6 dit dan

IK EIS EEN HERTELLING!!!!

1-0

Het moet niet gekker worden inderdaad. Deze battle kan ik nog begrijpen, maar m.A.A.d city en Get Free eruit?

3-0

4-2 ho ho ho

4-3

We kunnen hem wel opnieuw doen, maar dan vind ik Wann Be Startin' Somethin' nog steeds beter hoor. Gewoon een ijzersterke battle.

Cured
5-5

Een Radioheadnummer dat verliest... is die vreselijke dag eindelijk aangebroken?

Johnny Marr schreef:
Een Radioheadnummer dat verliest... is die vreselijke dag eindelijk aangebroken?

Gisteren soms niet meegekregen?

5-6

Zo.

Ronde 5. Tot de 6, 2 verschil.

1. The Rolling Stones - Gimme Shelter vs. Major Lazer (ft. MØ & DJ Snake) - Lean On
2. Snoop Dogg feat. Dat Nigga Daz & David Ruffin' Jr. - Gin and Juice vs. Grimes - REALiTi (demo)
3. Nick Cave & The Bad Seeds - We No Who U R vs. The Stooges - Gimme Danger
4. Snoop Dogg feat. Pharrell Williams - Drop It Like It's Hot vs. Mobb Deep - Shook Ones, Pt. II
5. CHVRCHES - The Mother We Share vs. Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
6. Motörhead - Ace of Spades vs. Coldplay - Politik
7. Gorillaz - Clint Eastwood vs. The Weeknd - Can't Feel My Face
8. Michael Jackson - Wanna Be Startin' Somethin' vs. Prince & the Revolution - I Would Die 4 U

1. The Rolling Stones - Gimme Shelter vs. Major Lazer (ft. MØ & DJ Snake) - Lean On

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 18:11 uur

geplaatst: vandaag om 18:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.