MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Sensational spelling (K.O.)

zoeken in:
Gretz schreef:
Hebben er echt zoveel mensen een hekel aan Jessie Ware's muziek? Dirrty is nota bene een van de minste hits van Aguilera.

Ik vind Jessie Ware uitstekend maar ben toch wel een Aguilera liefhebber, en Dirrty vind ik juist 1 van haar betere (inclusief uitstekende video )

24. Sugababes - Overload vs. M - Pop Muzik

25. L.P. - Stupid Muthafucka vs. Nas - One Time 4 Your Mind

0-3

Iemand die mij dan de vorige uitslag kan uitleggen? Die van M is toch wel heel erg fout?

catdog schreef:
0-3

Iemand die mij dan de vorige uitslag kan uitleggen? Die van M is toch wel heel erg fout?

Eh, nee? Ik hoor voor het eerst dat dat een fout liedje zou zijn. Toch gewoon een fijn, pakkend popliedje? Ik zou er ook op hebben gestemd.

Zal dan wel gewoon niet mijn smaak zijn. Zonde van Overload iig

25. Mocht er iemand wél de eerste track willen beluisteren, dan kan dat hier. Stupid Muthafucka by L.P. | ReverbNation

Gretz schreef:
25. Mocht er iemand wél de eerste track willen beluisteren, dan kan dat hier. Stupid Muthafucka by L.P. | ReverbNation

Gewoon niet echt een bijzonder plaatje wat mij betreft, zeker niet ten opzichte van Nas. Verder gewoon netjes gisteravond beluisterd hoor.

Niet op YouTube en Spotify, dus dacht dat niet iedereen hem zou kunnen vinden.

1-4

26. Major Lazer feat. Mr. Lex & Santigold - Hold the Line? vs. Bahamadia - Uknowhowwedu

Gretz schreef:
Niet op YouTube en Spotify, dus dacht dat niet iedereen hem zou kunnen vinden.

Klopt, maar niet moeilijk te vinden met een Google search

Excuses dan catdog.

Wel knap dat thelion het nummer in 1
minuut kan vinden en beluisteren, maar hij verbaasd ons wel vaker dus dat is niets nieuws.

Mocht een nummer in het vervolg moeilijk vindbaar zijn graag even aangeven dan. Linkjes plaatsen wordt ook altijd gewaardeerd trouwens.

2-0 fijne ontdekking wel die 2e!

zeker een fijne ontdekking!

2-2

3-4

Major Lazer best leuk, dat andere nummer is echt geniaal, wat een ontdekking!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:52 uur

geplaatst: vandaag om 08:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.