MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Sensational spelling (K.O.)

zoeken in:

2-4

112. The Rolling Stones - Get Yer Ya-Ya's Out! vs. Elle Varner feat. J. Cole - Only Wanna Give It to You

0-0

Op welk nummer stem je thelion?

Iemand een link? Simon77

Gretz schreef:
Iemand een link? Simon77

Volgens mij is het alleen een live-album van de Stones.

Arrie schreef:
(quote)

Volgens mij is het alleen een live-album van de Stones.

Ja, dat is ook wat google en wikipedia mij vertellen. Maar ik snap niet dat er dan überhaupt gestemd wordt, het is volgens mij voor iedereen heel duidelijk dat dit een knock-out is tussen nummers en dat we niet nummers en albums tegen elkaar laten strijden.

Lijkt mij ook...
Heb Elle Varner op YouTube bekeken en vind elk nummer op het Stones album beter
Maar reguliere 0-4 dan maar? Weet niet wie het genomineerd heeft?

Aangezien de regels ons vertellen dat er nummers genomineerd moesten worden moet ik The Rolling Stones - Get Yer Ya-Ya's Out! helaas diskwalificeren en is Elle Varner feat. J. Cole - Only Wanna Give It to You inderdaad reglementair met 4-0 door.

Graag voortaan direct melden als er niet klopt aan een battle (nummer onvindbaar, per ongeluk albumtitel genomineerd etc.)

113. Culture Club - I'll Tumble 4 Ya vs. Anouk - R U Kiddin' Me

0-0

114. Alanis Morrissette - Thank U vs. Kendrick Lamar - u

1-0

Gretz schreef:
(quote)

Ja, dat is ook wat google en wikipedia mij vertellen. Maar ik snap niet dat er dan überhaupt gestemd wordt, het is volgens mij voor iedereen heel duidelijk dat dit een knock-out is tussen nummers en dat we niet nummers en albums tegen elkaar laten strijden.

Oh vreemd. Het nummer kwam me al niet bekend voor. Ik dacht dat het om dit nummer ging: Rolling Stones Carol American Tour 1969 get yer yas out Full HD - YouTube maar dat blijkt "Carol" te zijn die ik nog niet eerder kende van de Stones

115. The Notorious B.I.G. - Gimme The Loot vs. Digitalism - Zdarlight

Wow, thank u wint van Kendrick. OK.

Johnny Marr schreef:
Wow, thank u wint van Kendrick. OK.

Omdat hiphop. Je loopt hier toch al wat langer mee of niet?

Gast
geplaatst: vandaag om 15:30 uur

geplaatst: vandaag om 15:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.