Muziek / Muziekgames / Sensational spelling (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 17 december 2015, 12:09 uur
2-4
112. The Rolling Stones - Get Yer Ya-Ya's Out! vs. Elle Varner feat. J. Cole - Only Wanna Give It to You
0-0
112. The Rolling Stones - Get Yer Ya-Ya's Out! vs. Elle Varner feat. J. Cole - Only Wanna Give It to You
0-0
0
geplaatst: 17 december 2015, 22:39 uur
Ja, dat is ook wat google en wikipedia mij vertellen. Maar ik snap niet dat er dan überhaupt gestemd wordt, het is volgens mij voor iedereen heel duidelijk dat dit een knock-out is tussen nummers en dat we niet nummers en albums tegen elkaar laten strijden.
0
geplaatst: 17 december 2015, 22:42 uur
Lijkt mij ook...
Heb Elle Varner op YouTube bekeken en vind elk nummer op het Stones album beter
Maar reguliere 0-4 dan maar? Weet niet wie het genomineerd heeft?
Heb Elle Varner op YouTube bekeken en vind elk nummer op het Stones album beter

Maar reguliere 0-4 dan maar? Weet niet wie het genomineerd heeft?
0
geplaatst: 17 december 2015, 22:44 uur
Aangezien de regels ons vertellen dat er nummers genomineerd moesten worden moet ik The Rolling Stones - Get Yer Ya-Ya's Out! helaas diskwalificeren en is Elle Varner feat. J. Cole - Only Wanna Give It to You inderdaad reglementair met 4-0 door.
Graag voortaan direct melden als er niet klopt aan een battle (nummer onvindbaar, per ongeluk albumtitel genomineerd etc.)
Graag voortaan direct melden als er niet klopt aan een battle (nummer onvindbaar, per ongeluk albumtitel genomineerd etc.)
0
geplaatst: 17 december 2015, 22:45 uur
113. Culture Club - I'll Tumble 4 Ya vs. Anouk - R U Kiddin' Me
0-0
0-0
0
geplaatst: 18 december 2015, 14:56 uur
114. Alanis Morrissette - Thank U vs. Kendrick Lamar - u
1-0
1-0
0
geplaatst: 18 december 2015, 15:45 uur
Gretz schreef:
Ja, dat is ook wat google en wikipedia mij vertellen. Maar ik snap niet dat er dan überhaupt gestemd wordt, het is volgens mij voor iedereen heel duidelijk dat dit een knock-out is tussen nummers en dat we niet nummers en albums tegen elkaar laten strijden.
(quote)
Oh vreemd. Het nummer kwam me al niet bekend voor. Ik dacht dat het om dit nummer ging: Rolling Stones Carol American Tour 1969 get yer yas out Full HD - YouTube maar dat blijkt "Carol" te zijn die ik nog niet eerder kende van de Stones
0
geplaatst: 18 december 2015, 15:49 uur
115. The Notorious B.I.G. - Gimme The Loot vs. Digitalism - Zdarlight
0
geplaatst: 18 december 2015, 17:03 uur
Johnny Marr schreef:
Wow, thank u wint van Kendrick. OK.
Wow, thank u wint van Kendrick. OK.
Omdat hiphop. Je loopt hier toch al wat langer mee of niet?

* denotes required fields.