MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Aller Tijden (K.O.)

zoeken in:

118. The Human League – Dare vs. Michael Jackson - Bad

0-1

Cured
2-5

119. Crosby, Stills, Nash & Young - Déjà Vu vs. The Flashbulb - Kirlian Selections

1-0

Misterfool
2-0

3-0, die vorige

Coys
4-0

5-0

Flashbulb ook fijn, al zullen de meeste van de CSN&Y-stemmers dat album niet eens kennen vrees ik zo. Maar die discussie hebben we al eerder gevoerd.

Cured
120. Emmylou Harris - Wrecking Ball vs. Stevie Wonder - Songs in the Key of Life

0-1

Misterfool
0-2

121. Gram Parsons - Grievous Angel vs. U2 - The Unforgettable Fire

0-1

Cured
0-2

Flashbulb binnen no time weggestemd.

Tsja, als de organisator van dit topic zelf aangeeft dat er geen regel bestaat dat je beide albums moet kennen voordat je kunt stemmen dan 'werkt' het inderdaad niet. Dan houd je helaas altijd een groepje users dat in een battle tussen bekend en onbekend niet de moeite neemt om de onbekende plaat (volledig) te beluisteren, want dat is immers helemaal niet verplicht.

Ik snap het niet. Enkel uit respect naar de nominator zou je beide albums altijd een eerlijke kans moeten geven.

Cured
Hou eens op Geert, anders trek je je hier maar terug.

Valt niet te controleren wie wat geluisterd heeft..ms hebben die mensen wel allemaal Zaklamp geluisterd..weet jij veel..

nelis schreef:
61. The Clash - London Calling vs. Sandra Kim - Make Up

5-1

Ach, dat gevoel had ik ook met een nominatie van mij. Natuurlijk verliest S.K. van London Calling.
Maar na 10 min.(!) was het al 4-1. Dan is het meer een battle ' artiest vs. artiest'
Het is maar een spelletje, denken we dan maar

Gast
geplaatst: vandaag om 20:02 uur

geplaatst: vandaag om 20:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.