Muziek / Muziekgames / Album Aller Tijden (K.O.)
zoeken in:
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 27 november 2015, 14:54 uur
Arrie, ik vind alle winnaars van deze k.o. wel erg veilig en standaard.
Nu ben ik een sucker voor gewone, standaard pop, dus mij hoor je niet zeuren.
Maar 'meesterwerken' zijn het mijns inziens geen van allen.
Essentieel dan weer wel, maar het is ook wel logisch dat het standaard pop-plaatjes zijn, want het is de gemiddelde smaak van alle users.
Over The Cure; ze hebben voor mij nog nooit een spannende song gemaakt. Maar ben dan ook geen liefhebber.
Verder chargeerde ik een beetje. Maar dat doet iedereen toch hier?
Nu ben ik een sucker voor gewone, standaard pop, dus mij hoor je niet zeuren.
Maar 'meesterwerken' zijn het mijns inziens geen van allen.
Essentieel dan weer wel, maar het is ook wel logisch dat het standaard pop-plaatjes zijn, want het is de gemiddelde smaak van alle users.

Over The Cure; ze hebben voor mij nog nooit een spannende song gemaakt. Maar ben dan ook geen liefhebber.
Verder chargeerde ik een beetje. Maar dat doet iedereen toch hier?
0
geplaatst: 27 november 2015, 14:58 uur
Maar heb je Disintegration dan ook daadwerkelijk beluisterd? Want dit klinkt meer alsof je het over hun hitjes hebt.
En chargeren doen er hier een hoop inderdaad.
En chargeren doen er hier een hoop inderdaad.

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 27 november 2015, 15:00 uur
Ik ken Lullaby natuurlijk. En die vind ik zo-zo.
Verder ben ik natuurlijk een hypocriete fraudulist dat ik de plaat niet in zijn geheel heb gehoord. Maar het trekt me echt, echt, echt niet.
En dat lijkt me toch voldoende rechtmatigheid om REM een +1 te geven? Het is ook maar een spel.
Ik heb de plaat van The Cure wel zojuist, voor de vorm, een 4* gegeven.
Verder ben ik natuurlijk een hypocriete fraudulist dat ik de plaat niet in zijn geheel heb gehoord. Maar het trekt me echt, echt, echt niet.
En dat lijkt me toch voldoende rechtmatigheid om REM een +1 te geven? Het is ook maar een spel.
0
geplaatst: 27 november 2015, 15:03 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Verder ben ik natuurlijk een hypocriete fraudulist dat ik de plaat niet in zijn geheel heb gehoord.
Verder ben ik natuurlijk een hypocriete fraudulist dat ik de plaat niet in zijn geheel heb gehoord.
Ozric Spacefolk schreef:
Das gek hé Ik heb de plaat van The Cure wel zojuist, voor de vorm, een 4* gegeven.
.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 27 november 2015, 15:04 uur
Dan blijf ik op de hoogte van die plaat.
Ik zet altijd een 4* bij platen die mij boeien of zouden moeten boeien. Dan kan ik daarna nog omhoog of omlaag met mn cijfer.
Ik heb hem ook nu opgezet, en ben bang dat het een lange, lange, lange, treurige en vooral lange zit wordt. Maar ik zal op mijn kiezen bijten.
0
geplaatst: 27 november 2015, 15:12 uur
0
geplaatst: 27 november 2015, 15:20 uur
4. The Smiths – The Queen Is Dead vs. David Bowie – Ziggy Stardust
1-0
1-0
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 27 november 2015, 15:29 uur
6-3
The Smiths, weer zo'n band waarvan ik de populariteit ken, en weet hoe geweldig iedereen het vind, maar waarbij het kwartje nooit is gevallen. Heb ik zoveel antipathie jegens punk en alt.rock dat ik vooringenomen ben? Waarom vind ik niet gewoon ook dit soort muziek goed, net als de rest?
The Smiths, weer zo'n band waarvan ik de populariteit ken, en weet hoe geweldig iedereen het vind, maar waarbij het kwartje nooit is gevallen. Heb ik zoveel antipathie jegens punk en alt.rock dat ik vooringenomen ben? Waarom vind ik niet gewoon ook dit soort muziek goed, net als de rest?
0
geplaatst: 27 november 2015, 16:14 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Waarom vind ik niet gewoon ook dit soort muziek goed, net als de rest?
Waarom vind ik niet gewoon ook dit soort muziek goed, net als de rest?
Ik denk dat je de betreffende artiesten hartgrondig wantrouwt

0
Cured
geplaatst: 27 november 2015, 17:08 uur
5. The Velvet Underground & Nico - The Velvet Underground & Nico vs. U2 – The Joshua Tree
0-0
0-0
* denotes required fields.