MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Iconen van de 21e eeuw (K.O.)

zoeken in:
1-2 Yeezus

johannesA
1-6

1-7 west stemt op West

Cured
3-8

4-8

Als Kanye West en Beyonce inderdaad de grootste iconen zijn van de 21e eeuw dan lijkt het me dat het oorspronkelijke artikel toch wel iets van een punt heeft. (Niet dat ik het daarmee eens ben hoor, maar vind nou ook niet echt dat de resultaten hier het ongelijk ervan bewijzen)

Misterfool
5-8

5-9 maar een finale van likmevestje...

5-10

Met pijn in het hart...

Trieste Finale!

luigifort schreef:
Trieste Finale!

Waarom? Hou je niet van hiphop Luigi?

Nee zitten geen gitaren in

5-11 dan maar

Ik ga het beslissen.

7-12

Wacht eens even Gretz: we hebben een winnaar. Ik heb gewonnen, wat is de prijs?
Ik vrees een poedel.

Gebruiker43757 schreef:
4-8

Als Kanye West en Beyonce inderdaad de grootste iconen zijn van de 21e eeuw dan lijkt het me dat het oorspronkelijke artikel toch wel iets van een punt heeft. (Niet dat ik het daarmee eens ben hoor, maar vind nou ook niet echt dat de resultaten hier het ongelijk ervan bewijzen)

Hoezo dat dan? Het zijn allebei megasterren die ook nog eens muziek maken die door de muziekcritici wereldwijd bejubeld worden. Dit lijken me nou juist dé voorbeelden dat er ook in de 21e eeuw iconen van formaat zijn.

8-12, maar het is me om het even. Kanye West is een prachtige winnaar.

Gefeliciteerd west

Wake up Mr. west!

https://poprenegade.files.wordpress.com/2010/12/top-10-albums-kanye.jpg

Gefeliciteerd Kanye west!

(afbeelding)

Een winnaar die velen van ons wel verwacht hadden maar hij moest het toch nog maar even waarmaken. Belooft wat voor 2020!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:24 uur

geplaatst: vandaag om 18:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.