MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Iconen van de 21e eeuw (K.O.)

zoeken in:
Rudi1984
Wel opvallend dat er nog geen enkel tegenargument langs gekomen is, tenzij je " " meetelt.

Wat maakt Badu tot een icoon? Welke impact heeft ze waarop gehad?

8-7

Niet te geloven dit

Rudi1984 schreef:

Wat maakt Badu tot een icoon? Welke impact heeft ze waarop gehad?

... Je meent dit?
En wat boeien hits nu, Apple Tree is nog een geweldig nummer van haar die hier nog niet is genoemd.

Rudi1984 schreef:

Tyrone, en...

4 zeer sterke albums in de 21e eeuw waaronder Mama's Gun door de kenners op MuMe uitgeroepen tot 4e black album van de jaren 00 in De MuMe "Zwarte" Album lijst 2000-2009.

Me dunkt........

9-7

Ik had ook op Mama's Gun gestemd in die lijst.

west schreef:
9-7

Ik had ook op Mama's Gun gestemd in die lijst.

Dat zeg ik de kenners.............

Ha, ha: dat had ik niet eens gezien. Ik lijk zo zelf op te schrijven dat ik er ook bij hoor....

Rudi1984
Die ga ik ook eens checken dan.

8. Lykke Li vs. Miley Cyrus

1-0

Rudi1984
1-1

johannesA
3-4

8-7

Miley is wat mij betreft een groot icoon van de laatste jaren. Dan heb ik het verder niet over haar muziek, maar vooral hoe ze zich presenteert.

Zo fel hoeft het nu ook weer niet op zich. Badu en Shakira hebben beiden op hun eigen manier impact gehad. We stemmen allemaal op smaak en persoonlijke voorkeuren/argumenten.
Het ontgaat mij wel een beetje waarom Shakira zo gehaat wordt. Zeker met haar Spaanstalige oeuvre is niets mis imo.

8. Lykke Li vs. Miley Cyrus

1-0

Rudi1984
Lykke vs. Miley hebben we al gedaan.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:13 uur

geplaatst: vandaag om 02:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.