Muziek / Muziekgames / Iconen van de 21e eeuw (K.O.)
zoeken in:
0
Rudi1984
geplaatst: 7 december 2015, 18:16 uur
Wel opvallend dat er nog geen enkel tegenargument langs gekomen is, tenzij je "
" meetelt.
Wat maakt Badu tot een icoon? Welke impact heeft ze waarop gehad?
" meetelt.Wat maakt Badu tot een icoon? Welke impact heeft ze waarop gehad?
0
geplaatst: 7 december 2015, 18:16 uur
... Je meent dit?
En wat boeien hits nu, Apple Tree is nog een geweldig nummer van haar die hier nog niet is genoemd.
0
geplaatst: 7 december 2015, 19:57 uur
4 zeer sterke albums in de 21e eeuw waaronder Mama's Gun door de kenners op MuMe uitgeroepen tot 4e black album van de jaren 00 in De MuMe "Zwarte" Album lijst 2000-2009.
Me dunkt........
0
geplaatst: 7 december 2015, 20:06 uur
0
geplaatst: 7 december 2015, 20:07 uur
Ha, ha: dat had ik niet eens gezien. Ik lijk zo zelf op te schrijven dat ik er ook bij hoor.... 

0
geplaatst: 7 december 2015, 23:08 uur
8-7
Miley is wat mij betreft een groot icoon van de laatste jaren. Dan heb ik het verder niet over haar muziek, maar vooral hoe ze zich presenteert.
Miley is wat mij betreft een groot icoon van de laatste jaren. Dan heb ik het verder niet over haar muziek, maar vooral hoe ze zich presenteert.
0
geplaatst: 8 december 2015, 02:12 uur
Zo fel hoeft het nu ook weer niet op zich.
Badu en Shakira hebben beiden op hun eigen manier impact gehad. We stemmen allemaal op smaak en persoonlijke voorkeuren/argumenten. 
Het ontgaat mij wel een beetje waarom Shakira zo gehaat wordt. Zeker met haar Spaanstalige oeuvre is niets mis imo.
Badu en Shakira hebben beiden op hun eigen manier impact gehad. We stemmen allemaal op smaak en persoonlijke voorkeuren/argumenten. 
Het ontgaat mij wel een beetje waarom Shakira zo gehaat wordt. Zeker met haar Spaanstalige oeuvre is niets mis imo.
* denotes required fields.