Muziek / Muziekgames / Iconen van de 21e eeuw (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 15 december 2015, 20:12 uur
Lastige wel. Ik switch toch nog even terug naar Wannes.
2-2
2-2
0
geplaatst: 15 december 2015, 21:36 uur
Dat 50 Cent het verliest van Raphael Saadiq vind ik nog veel onbegrijpelijker dan de uitschakeling van Drake (Matthew Bellamy is ook wel een groot icoon).
3-4
3-4
0
geplaatst: 15 december 2015, 22:01 uur
Teunnis schreef:
Dat 50 Cent het verliest van Raphael Saadiq vind ik nog veel onbegrijpelijker
Ik was wel verrast dat zoveel mensen voldoende bekend zijn met Saadiq om een stem uit te brengen.Dat 50 Cent het verliest van Raphael Saadiq vind ik nog veel onbegrijpelijker
0
geplaatst: 15 december 2015, 22:32 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Ik was wel verrast dat zoveel mensen voldoende bekend zijn met Saadiq om een stem uit te brengen. Vind Saadiq een vrij groot icoon hoor. Heeft een aantal fantastische producties afgeleverd voor de HipHop/ Soul hoek. Tony! Toni! Tone! Lucy Pearl. Zijn fantastische solo platen. Voldoende icoon lijkt me zo
0
geplaatst: 15 december 2015, 22:35 uur
Ik ken Saadiq van wat nummers uit Song van het Jaar en kan me best voorstellen dat hij in bepaalde genres een grote naam is, maar zo gek is het natuurlijk niet dat hij het aflegt tegen 50 Cent.
0
geplaatst: 15 december 2015, 22:45 uur
Gretz schreef:
Ik ken Saadiq van wat nummers uit Song van het Jaar en kan me best voorstellen dat hij in bepaalde genres een grote naam is, maar zo gek is het natuurlijk niet dat hij het aflegt tegen 50 Cent.
Saadiq won juist van 50 Cent.
0
geplaatst: 15 december 2015, 22:59 uur
Zeer verrassend. Misschien dat 50 Cent eerder gehaat wordt. In mijn omgeving wordt Kanye West ook regelmatig met de nek aangekeken puur vanwege zijn imago (ego). Je weet wel, van die mensen die dan denken dat z'n muziek dan ook weinig kan zijn.* denotes required fields.