MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Iconen van de 21e eeuw (K.O.)

zoeken in:
43. Adam Levine (Maroon 5) vs. Father John Misty
0-1

1-1

Puur op basis van het iconische, want ik vind hem persoonlijk heel erg vreselijk.

GrafGantz schreef:
1-1

Puur op basis van het iconische, want ik vind hem persoonlijk heel erg vreselijk.

Je stemt gewoon op een heel erg vreselijk iemand

Ja, naar mijn idee is dit niet een "stem op je favoriete artiest" KO. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Tja, ik stem toch echt wel op de artiest die mij muzikaal het meest kan boeien. Stemmen op een vreselijke muzikant, dat slaat toch op niet veel?

Hoeveel 'iconen' staan er dan aan de startlijst? Ik stem ook gewoon op mijn fave.

Ik hou zowel rekening met het iconische als het muzikale, maar zou toch eerder op een grijze muis stemmen dan op iemand waarvan ik de iconische status niet begrijp en/of een hekel aan heb.

Arrie schreef:
(quote)

Vreemd inderdaad, die twee stemmen voor Till Lindemann.
De teksten die hij schrijft (en dan bedoel ik niet Du Hast ofzo, maar de wat meer poëtische nummers (Mutter, Spieluhr, etc) zijn fantastisch. Soms een beetje grof, maar toch heel subtiel, en slim. Verder is het gewoon een bijzondere artiest die met de rest van zijn band een bijzonder overtuigende show weet neer te zetten. Misschien niet een heel technische zanger, maar het resultaat is krachtig, maar ook op een subtiele manier erg emotioneel.

Misschien had ik mijn fanboygedrag beter thuis kunnen laten, en dat had ik ook zeker gedaan als hij met 6-0 door Thom Yorke of een soortgelijke mumefavoriet was verpletterd, maar dat hij nou juist van Skrillex moet verliezen? Het zou me niks verbazen als die volgende ronde ook roemloos ten onder gaat, dus dan vind ik dit erg zonde, maar goed, het is maar een spelletje.

Gebruiker43757 schreef:
(quote)
De teksten die hij schrijft (en dan bedoel ik niet Du Hast ofzo, maar de wat meer poëtische nummers (Mutter, Spieluhr, etc) zijn fantastisch. Soms een beetje grof, maar toch heel subtiel, en slim. Verder is het gewoon een bijzondere artiest die met de rest van zijn band een bijzonder overtuigende show weet neer te zetten. Misschien niet een heel technische zanger, maar het resultaat is krachtig, maar ook op een subtiele manier erg emotioneel.

Misschien had ik mijn fanboygedrag beter thuis kunnen laten, en dat had ik ook zeker gedaan als hij met 6-0 door Thom Yorke of een soortgelijke mumefavoriet was verpletterd, maar dat hij nou juist van Skrillex moet verliezen? Het zou me niks verbazen als die volgende ronde ook roemloos ten onder gaat, dus dan vind ik dit erg zonde, maar goed, het is maar een spelletje.

Eens dat de zanger van Rammstein ook best een icoon genoemd mag worden, maar Skrillex zou in deze KO toch best ver moeten kunnen komen.

6-1

44. Avicii vs. Chris Martin (Coldplay)

0-1

johannesA
1-6

45. The Weeknd vs. Alex Turner (Arctic Monkeys)

1-0

Gebruiker43757 schreef:
(quote)

Juist Skrillex lijkt me een heel sterke tegenstander. Die gast heeft haast in z'n eentje het dubstepgenre gepopulariseerd, en is dus sowieso al een enorm icoon in de mainstream dubstep. Bovendien is hij momenteel ook steeds groter aan het worden in de popmuziek. Je kan er niet van houden, maar dat is wat anders.

johannesA
1-2

1-4

Vooral bij vrouwen een icoon.

2-6

46. Stromae vs. Steven Wilson

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 13:42 uur

geplaatst: vandaag om 13:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.