MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Iconen van de 21e eeuw (K.O.)

zoeken in:
7-2
Stromae breekt aardig door in de VS, of wordt dat opgeblazen door onze media?

2. Jack White vs. Antony Hegarty (Antony and the Johnsons)
1-0

Arno schreef:
7-2
Ja Stromae was eerste Belg die concertzaal Madison Square Garden in New York vol kreeg en er zijn toch al een aantal bekende Amerikanen die zich als fan geuit hebben, dus hij is zeker al een beetje bekend in Amerika.

west schreef:

Zien jullie Eddie Vedder alleen als icoon van de jaren '90? Lijkt mij onjuist.
Buiten Nederland en België is Stromae nergens een icoon. Voor mij een interessante vraag: gaat het om Iconen van de 21 eeuw wereldwijd of in Nederland? In dat laatste geval zou ik anders stemmen.

Het gaat in eerste instantie om je eigen iconen.

3. Paul Banks (Interpol) vs. Typhoon

0-1

Arno schreef:
7-2

Wel iets, denk ik. Hits scoort ie erin ieder geval niet, zelfs geen heel kleine.

Hoeven allebei niet door, maar bij twijfel kies ik voor Nederlandstalig.

4-6

west schreef:
Buiten Nederland en België is Stromae nergens een icoon. Voor mij een interessante vraag: gaat het om Iconen van de 21 eeuw wereldwijd of in Nederland? In dat laatste geval zou ik anders stemmen.

Lijkt me dat laatste, anders heeft het voor Typhoon helemaal geen zin om mee te doen.

4-7

4. Spinvis vs. Raphael Saadiq

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 01:28 uur

geplaatst: vandaag om 01:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.