Muziek / Muziekgames / Iconen van de 21e eeuw (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 25 december 2015, 10:43 uur
7-2
Stromae breekt aardig door in de VS, of wordt dat opgeblazen door onze media?
Stromae breekt aardig door in de VS, of wordt dat opgeblazen door onze media?
0
geplaatst: 25 december 2015, 10:43 uur
2. Jack White vs. Antony Hegarty (Antony and the Johnsons)
1-0
1-0
0
geplaatst: 25 december 2015, 11:43 uur
Ja Stromae was eerste Belg die concertzaal Madison Square Garden in New York vol kreeg en er zijn toch al een aantal bekende Amerikanen die zich als fan geuit hebben, dus hij is zeker al een beetje bekend in Amerika.
0
geplaatst: 25 december 2015, 12:40 uur
west schreef:
Zien jullie Eddie Vedder alleen als icoon van de jaren '90? Lijkt mij onjuist.
Buiten Nederland en België is Stromae nergens een icoon. Voor mij een interessante vraag: gaat het om Iconen van de 21 eeuw wereldwijd of in Nederland? In dat laatste geval zou ik anders stemmen.
Zien jullie Eddie Vedder alleen als icoon van de jaren '90? Lijkt mij onjuist.
Buiten Nederland en België is Stromae nergens een icoon. Voor mij een interessante vraag: gaat het om Iconen van de 21 eeuw wereldwijd of in Nederland? In dat laatste geval zou ik anders stemmen.
Het gaat in eerste instantie om je eigen iconen.
0
geplaatst: 25 december 2015, 12:43 uur
Wel iets, denk ik. Hits scoort ie erin ieder geval niet, zelfs geen heel kleine.
0
geplaatst: 25 december 2015, 13:39 uur
Hoeven allebei niet door, maar bij twijfel kies ik voor Nederlandstalig.
4-6
4-6
0
geplaatst: 25 december 2015, 13:47 uur
west schreef:
Lijkt me dat laatste, anders heeft het voor Typhoon helemaal geen zin om mee te doen.
4-7
* denotes required fields.