MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:
5-0

5 RV vs. Cone of Shame

1-0

2 Last Cup of Sorrow vs. Anne's Song

6-3

6 Falling to Pieces vs. Digging the Grave

1-0

3-0 (voor de live versie! De gewone is te netjes)

Wrathchild1
4-0

johannesA
4-1

7 We Care a Lot vs. King for a Day

1-0

2-1 Heerlijk zwartgallig en cynisch... Hoewel WCAL natuurlijk wel aan de wieg stond van wat er allemaal nog komen zou stem ik voor deze. Moeilijk maar toch gekozen voor de op één na langste albumtrack (Jizzlobber is de langste)

Wrathchild1
2-3

Ik heb het begin van deze KO blijkbaar gemist en kom er in met deze topbattle welke ook best een kwartfinale ofzo had kunnen zijn.

Aangezien ik echt een enorme sucker ben voor eerst genoemde gaat daar het punt heen

3-3

vigil schreef:
Ik heb het begin van deze KO blijkbaar gemist

De topic titel bleef te lang ongewijzigd. Het duurde een eeuwigheid voor het daardoor op gang kwam. Toen het aangepast werd kwam de vaart erin en kwamen er mensen meedoen.

Het is dus altijd raadzaam voor de starter van een nieuwe ronde dit snel te laten wijzigen (wat de mods ook altijd doen)

Sorry vigil, beginnersfout, het is mijn eerste keer. En dank aERodynamIC voor het laten aanpassen.

5-3

8 Collision vs. From Out of Nowhere

0-1 beiden sterk wat mij betreft

9 Just a Man vs. Matador

1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:18 uur

geplaatst: vandaag om 15:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.