MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:

10 Land of Sunshine vs. Mark Bowen

1-0

Wrathchild1
3-0

johannesA
4-0

4-1 Ik heb een Australian edition met vier nummers van een 'free concert in the park' Angel Dust (Faith No More album) - Wikipedia - en.wikipedia.orgopgenomen in Duitsland ergens. Daar is Mark Bowen er een van, en die is zó dreigend, spannend en indrukwekkend (gecombineerd met een fikse scheut nostalgie omdat ik deze cd destijds ergens toevallig vond en als een kind zo blij was) dat ik hier eigenlijk 10 punten voor wil geven Hoewel Land of Sunshine natuurlijk de terechte winnaar van deze battle gaat worden want de album versie van Mark Bowen is nogal mwah.

11 Be Aggressive vs. Epic

1-0 voor de geniale cheerleader - cheer!

Casartelli (moderator)
1-1

Be Aggressive heeft een eerlijke kans gekregen en ik was bereid er eventueel iets van een underdogbonus bij op te doen... maar nee.

Wrathchild1
1-2

12 Smaller and Smaller vs. The Gentle Art of Making Enemies

1-0

Wrathchild1
5-1

13 Ugly in the Morning vs. Paths of Glory

1-0

Wrathchild1
2-2

2-5

14 Stripsearch vs. Introduce Yourself

1-0

Wrathchild1
2-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:12 uur

geplaatst: vandaag om 17:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.