Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 1 februari 2020, 19:53 uur
5-5
Welke van deze twee ook doorgaat, de finale wordt sowieso top!
Welke van deze twee ook doorgaat, de finale wordt sowieso top!

1
Wrathchild1
geplaatst: 2 februari 2020, 09:03 uur
7-6
Beste nummer doet niet meer mee zoals zo vaak
Beste nummer doet niet meer mee zoals zo vaak
0
geplaatst: 2 februari 2020, 10:53 uur
Inderdaad:
TIJD VOOR DE FINALE VAN THE BEACH BOYS KO!
We begonnen met 64 nummers en we hebben er nu nog 2 over. Of het de twee mooiste van The Beach Boys mag een ieder voor zichzelf bepalen, maar de kans is klein dat met een KO-systeem je favorieten het beide halen. Dat het twee pareltjes zijn, durf ik wel te beweren, maar er zijn ook heel wat pareltjes gesneuveld.
Surf's Up behaalde de finale door achtereenvolgens Good Timin', Surfin' USA, Don't Worry Baby, Caroline, No en Sloop John B. te verslaan.
En God Only Knows versloeg achtereenvolgens Do You Wanna Dance, Don't Talk (Put Your Head on My Shoulder), I Can Hear Music, Good Vibrations en Wouldn't It Be Nice.
Tja, dan ben je gewoon ook terechte finalist als je dat allemaal weet te verslaan. Genoeg gepraat! Over naar de finale!
vs.
Tot de 10, 2 verschil, of het nummer wat na 24 uur op voorsprong staat.
TIJD VOOR DE FINALE VAN THE BEACH BOYS KO!
We begonnen met 64 nummers en we hebben er nu nog 2 over. Of het de twee mooiste van The Beach Boys mag een ieder voor zichzelf bepalen, maar de kans is klein dat met een KO-systeem je favorieten het beide halen. Dat het twee pareltjes zijn, durf ik wel te beweren, maar er zijn ook heel wat pareltjes gesneuveld.
Surf's Up behaalde de finale door achtereenvolgens Good Timin', Surfin' USA, Don't Worry Baby, Caroline, No en Sloop John B. te verslaan.
En God Only Knows versloeg achtereenvolgens Do You Wanna Dance, Don't Talk (Put Your Head on My Shoulder), I Can Hear Music, Good Vibrations en Wouldn't It Be Nice.
Tja, dan ben je gewoon ook terechte finalist als je dat allemaal weet te verslaan. Genoeg gepraat! Over naar de finale!
vs.
Tot de 10, 2 verschil, of het nummer wat na 24 uur op voorsprong staat.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 februari 2020, 10:54 uur
Ben ik er even niet, stemmen jullie Sloop John B eruit...
Ik denk niet dat een van deze twee nummers mijn Beach Boys top 10 zou halen, maar we doen het er maar mee.
1-1
Ik denk niet dat een van deze twee nummers mijn Beach Boys top 10 zou halen, maar we doen het er maar mee.
1-1
1
geplaatst: 2 februari 2020, 11:05 uur
Hoe kan God Only Knows je Beach Boys top 10 niet halen, dat moet je me toch even uitleggen 
Heerlijk vlot KO'tje trouwens, bedankt alvast Bonk!
3-3

Heerlijk vlot KO'tje trouwens, bedankt alvast Bonk!
3-3
0
geplaatst: 2 februari 2020, 22:06 uur
Arbeidsdeskundige, andré, nelis, bonothecat, johannesA, Marty McFly, Funky Bookie;
Mochten jullie als regelmatige stemmers in deze KO, maar natuurlijk ook iedereen verder die nog mee wil doen, nog invloed willen hebben op de finale, dan hebben jullie nog een kans.
Benieuwd of het nog definitief beslist gaat worden binnen de tijd.
Mochten jullie als regelmatige stemmers in deze KO, maar natuurlijk ook iedereen verder die nog mee wil doen, nog invloed willen hebben op de finale, dan hebben jullie nog een kans.
Benieuwd of het nog definitief beslist gaat worden binnen de tijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.