Muziek / Muziekgames / Funk Top 100
zoeken in:
0
geplaatst: 3 maart 2016, 22:50 uur
Chic - Good Times > stond lang in mijn top 5 maar uiteindelijk toch iets anders gekozen.
Curtis Mayfield - Freddie's Dead > was mijn eerste reserve voor Curtis
Curtis Mayfield - Freddie's Dead > was mijn eerste reserve voor Curtis
0
geplaatst: 4 maart 2016, 16:25 uur
Kijk eens aan zowel mijn nr. 9 als ook nr. 8 worden door meerderen genoemd.........
Nog niets uit mijn lijst voorbij gekomen.
Nog niets uit mijn lijst voorbij gekomen.
0
geplaatst: 4 maart 2016, 16:38 uur
George Benson - Give Me the Night
Sly & The Family Stone - Family Affair
Beiden stonden lang in mijn longlist maar vielen al snel af.
Veel noteringen die niet op meerdere persoonlijke lijstjes voorkwamen. Als ik het zo zie, dan komt de top 8 van iedereen voorbij plus voor de happy few ook een aantal nummers die lager genoteerd stonden in hun persoonlijk lijst.
Sly & The Family Stone - Family Affair
Beiden stonden lang in mijn longlist maar vielen al snel af.
Veel noteringen die niet op meerdere persoonlijke lijstjes voorkwamen. Als ik het zo zie, dan komt de top 8 van iedereen voorbij plus voor de happy few ook een aantal nummers die lager genoteerd stonden in hun persoonlijk lijst.
0
geplaatst: 4 maart 2016, 16:57 uur
Nummer 7 op mijn lijst: Sweet Salvation - Rock Steady (cover van Aretha Franklin)
beide nummers zijn heerlijk alleen ik kende die van Sweet Salvation eerder en deze heeft ook iets meer energie.
Dat was het eerste nummer uit mijn top 20 dus dat zou betekenen dat mijn nummers 8 en 9 tenminste in nog 1 ander lijstje voorkomt.
beide nummers zijn heerlijk alleen ik kende die van Sweet Salvation eerder en deze heeft ook iets meer energie.
Dat was het eerste nummer uit mijn top 20 dus dat zou betekenen dat mijn nummers 8 en 9 tenminste in nog 1 ander lijstje voorkomt.
0
geplaatst: 4 maart 2016, 16:58 uur
"Sweet Salvation - Rock Steady" is een lekkere funky plaat, kende ik niet. Top 

0
geplaatst: 4 maart 2016, 17:07 uur
E-Clect-Eddy schreef:
inderdaad

0
geplaatst: 4 maart 2016, 17:11 uur
82.
Fela Kuti & The Africa ‘70 - Sorrow Tears and Blood
14 punten
14 punten
0
geplaatst: 4 maart 2016, 17:16 uur
81.
Sharon Jones & The Dapkings - How Do I Let a Good Man Down?
14 punten
Sharon Jones & The Dapkings - How Do I Let a Good Man Down?
14 punten
0
geplaatst: 4 maart 2016, 17:55 uur
dynamo d schreef:
Was ik de enige Fela Kuti & The Africa ‘70 - Sorrow Tears and Blood
. Ik had wel gedacht dat Fela hoge ogen kon gaan gooien hier.* denotes required fields.