MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: N

zoeken in:

25. No Cars Go - Arcade Fire vs. Nescio - Nits

1-0 Had de finale mogen zijn van mij

2-1

3-1

4-4

26. Numb / Encore - Jay-Z / Linkin Park vs. Neighborhood #1 (Tunnels) - Arcade Fire

0-1

0-2

No Cars Go

1-5

No Cars Go verliest van Nescio? ?

1-6

Gretz schreef:
1-5

No Cars Go verliest van Nescio?

Wat is daar grappig aan? Nescio is een prachtig liedje wat mij betreft.

27. Nobody's Empire - Belle & Sebastian vs. Nightcall - Kavinsky

1-0

Arrie schreef:
(quote)

Wat is daar grappig aan? Nescio is een prachtig liedje wat mij betreft.

Nee, ik vind dit ook niet grappig. Wel jammer want ik had totaal niet verwacht dat deze topfavoriet en mijn persoonlijk nummer 1 hier er nu al uit zou vliegen.

Edit: ik had m'n smiley direct aangepast omdat ie toch niet helemaal paste, misschien vandaar de verwarring over het onderliggende gevoel wat ik er bij had.

1-2

Gretz schreef:
(quote)

Nee, ik vind dit ook niet grappig. Wel jammer want ik had totaal niet verwacht dat deze topfavoriet en mijn persoonlijk nummer 1 hier er nu al uit zou vliegen.

Na de uitschakeling van Ný Batterí, New Dawn Fades en No One Is Ever Going to Want Me (allen in de 1e ronde) was dit nog het enige nummer uit mijn persoonlijke top-100 over. Iemand suggesties voor welk nummer ik nu moet gaan supporteren?

Tunnels en Niets Doen Is Geen Optie nu voor mij, helaas zullen die het weer traditioneel lastig krijgen tegen de overdaad aan klassieke nummers die nog over zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:36 uur

geplaatst: vandaag om 22:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.