Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #3 (The Cure)!
zoeken in:
0
geplaatst: 15 mei 2018, 15:58 uur
(Nothing but) Flowers*
And She Was
Blind
Burning Down the House
Girlfriend Is Better
Mr. Jones*
Road to Nowhere
The Lady Don't Mind
What a Day That Was*
Wild Wild Life
Onbegrijpelijk dat Warning SIgn zo vaak genoemd wordt, geweldig nummer... En dat Stay Hungry (met in het tweede stuk al wat lichte afrobeat-invloeden) al niet eens meer meedoet, i.t.t het flauwe And She Was.
And She Was
Blind
Burning Down the House
Girlfriend Is Better
Mr. Jones*
Road to Nowhere
The Lady Don't Mind
What a Day That Was*
Wild Wild Life
Onbegrijpelijk dat Warning SIgn zo vaak genoemd wordt, geweldig nummer... En dat Stay Hungry (met in het tweede stuk al wat lichte afrobeat-invloeden) al niet eens meer meedoet, i.t.t het flauwe And She Was.
0
geplaatst: 15 mei 2018, 16:53 uur
And She Was
Blind
Houses in Motion*
Mr. Jones*
(Nothing but) Flowers*
Psycho Killer
The Lady Don't Mind
Uh Oh, Love Comes to Town
What a Day That Was*
Wild Wild Life
Blind
Houses in Motion*
Mr. Jones*
(Nothing but) Flowers*
Psycho Killer
The Lady Don't Mind
Uh Oh, Love Comes to Town
What a Day That Was*
Wild Wild Life
0
geplaatst: 15 mei 2018, 19:46 uur
Er is maar weinig van de Talking Heads dat ik minder goed vind. Met pijn in het hart 10 platen geselecteerd.
(Nothing but) Flowers*
Born Under Punches (The Heat Goes On)
Drugs
I Zimbra
Listening Wind*
Memories Can't Wait*
The Great Curve
This Must Be the Place (Naive Melody)
Uh Oh, Love Comes to Town
Wild Wild Life
(Nothing but) Flowers*
Born Under Punches (The Heat Goes On)
Drugs
I Zimbra
Listening Wind*
Memories Can't Wait*
The Great Curve
This Must Be the Place (Naive Melody)
Uh Oh, Love Comes to Town
Wild Wild Life
0
geplaatst: 15 mei 2018, 20:20 uur
Blind
Born Under Punches (The Heat Goes On)
Burning Down the House
Drugs*
Girlfriend Is Better
Houses in Motion*
Thank You for Sending Me an Angel
The Great Curve
Uh Oh, Love Comes to Town
Warning Sign*
Born Under Punches (The Heat Goes On)
Burning Down the House
Drugs*
Girlfriend Is Better
Houses in Motion*
Thank You for Sending Me an Angel
The Great Curve
Uh Oh, Love Comes to Town
Warning Sign*
0
geplaatst: 15 mei 2018, 20:24 uur
Blind
Heaven
Listening Wind*
Mr. Jones*
Road to Nowhere
Take Me to the River
The Lady Don't Mind
Uh Oh, Love Comes to Town
Warning Sign*
What a Day That Was*
Heaven
Listening Wind*
Mr. Jones*
Road to Nowhere
Take Me to the River
The Lady Don't Mind
Uh Oh, Love Comes to Town
Warning Sign*
What a Day That Was*
0
geplaatst: 16 mei 2018, 10:32 uur
(Nothing but) Flowers*
And She Was
Blind
Girlfriend Is Better
Listening Wind*
Mr. Jones*
The Lady Don't Mind
Uh Oh, Love Comes to Town
What a Day That Was*
Wild Wild Life
And She Was
Blind
Girlfriend Is Better
Listening Wind*
Mr. Jones*
The Lady Don't Mind
Uh Oh, Love Comes to Town
What a Day That Was*
Wild Wild Life
0
geplaatst: 16 mei 2018, 13:12 uur
Cities*
Drugs*
The Great Curve
Warning Sign*
Uh Oh, Love Comes to Town
What a Day That Was*
Memories Can't Wait*
Making Flippy Floppy*
Thank You for Sending Me an Angel
I Zimbra
Drugs*
The Great Curve
Warning Sign*
Uh Oh, Love Comes to Town
What a Day That Was*
Memories Can't Wait*
Making Flippy Floppy*
Thank You for Sending Me an Angel
I Zimbra
0
geplaatst: 16 mei 2018, 18:50 uur
Blind
Cities
Heaven
Listening Wind
Memories can’t wait
Mr. Jones
The lady don’t mind
Uh oh, love comes to town
Warning sign
Wild wild life
Cities
Heaven
Listening Wind
Memories can’t wait
Mr. Jones
The lady don’t mind
Uh oh, love comes to town
Warning sign
Wild wild life
0
geplaatst: 16 mei 2018, 19:00 uur
And She Was
Blind
Burning Down the House (studioversie)
Mr. Jones*
Psycho Killer (studioversie)
Road to Nowhere
Thank You for Sending Me an Angel
The Lady Don't Mind
Warning Sign
Wild Wild Life
Blind
Burning Down the House (studioversie)
Mr. Jones*
Psycho Killer (studioversie)
Road to Nowhere
Thank You for Sending Me an Angel
The Lady Don't Mind
Warning Sign
Wild Wild Life
0
geplaatst: 16 mei 2018, 19:28 uur
And She Was
Blind
Drugs*
Houses in Motion*
I Zimbra
Mr. Jones*
The Great Curve
The Lady Don't Mind
Uh oh, love comes to town
Warning Sign
Blind
Drugs*
Houses in Motion*
I Zimbra
Mr. Jones*
The Great Curve
The Lady Don't Mind
Uh oh, love comes to town
Warning Sign
0
geplaatst: 16 mei 2018, 20:18 uur
Precies 10 nummers met 10 of meer tegenstemmen.
We nemen afscheid van:
Mr. Jones*
Wild Wild Life
Blind
Uh Oh, Love Comes to Town
The Lady Don't Mind
(Nothing but) Flowers*
Warning Sign*
Houses in Motion*
Listening Wind*
And She Was
We nemen afscheid van:
Mr. Jones*
Wild Wild Life
Blind
Uh Oh, Love Comes to Town
The Lady Don't Mind
(Nothing but) Flowers*
Warning Sign*
Houses in Motion*
Listening Wind*
And She Was
0
geplaatst: 16 mei 2018, 20:25 uur
https://static1.squarespace.com/static/5424b4c0e4b0dd777eb2ebe1/t/543733c2e4b0bc578242a13d/1412903877438/Talking+Heads-+%22And+She+Was%22+%281985%29
Finale. Stel je Talking Heads Top 10 samen uit onderstaande 20 nummers. Deadline vrijdag 18 mei 20:00 uur. Daarna volgt de uitslag!
Born Under Punches (The Heat Goes On)
Burning Down the House
Cities*
Crosseyed and Painless
Drugs*
Girlfriend Is Better
Heaven
I Zimbra
Life During Wartime
Making Flippy Floppy*
Memories Can't Wait*
Once in a Lifetime
Psycho Killer
Road to Nowhere
Slippery People
Take Me to the River
Thank You for Sending Me an Angel
The Great Curve
This Must Be the Place (Naive Melody)
What a Day That Was*
En de aangepaste Spotify-lijst:
Finale. Stel je Talking Heads Top 10 samen uit onderstaande 20 nummers. Deadline vrijdag 18 mei 20:00 uur. Daarna volgt de uitslag!
Born Under Punches (The Heat Goes On)
Burning Down the House
Cities*
Crosseyed and Painless
Drugs*
Girlfriend Is Better
Heaven
I Zimbra
Life During Wartime
Making Flippy Floppy*
Memories Can't Wait*
Once in a Lifetime
Psycho Killer
Road to Nowhere
Slippery People
Take Me to the River
Thank You for Sending Me an Angel
The Great Curve
This Must Be the Place (Naive Melody)
What a Day That Was*
En de aangepaste Spotify-lijst:
0
geplaatst: 16 mei 2018, 20:33 uur
1. Girlfriend Is Better
2. Making Flippy Floppy*
3. Slippery People
4. Born Under Punches (The Heat Goes On)
5. Life During Wartime
6. The Great Curve
7. Once in a Lifetime
8. This Must Be the Place (Naive Melody)
9. Psycho Killer
10. Crosseyed and Painless
2. Making Flippy Floppy*
3. Slippery People
4. Born Under Punches (The Heat Goes On)
5. Life During Wartime
6. The Great Curve
7. Once in a Lifetime
8. This Must Be the Place (Naive Melody)
9. Psycho Killer
10. Crosseyed and Painless
0
geplaatst: 16 mei 2018, 20:43 uur
1. The Great Curve
2. Life During Wartime
3. Cities*
4. I Zimbra
5. Memories Can't Wait*
6. Slippery People
7. Crosseyed and Painless
8. Drugs*
9. Born Under Punches (The Heat Goes On)
10. Thank You for Sending Me an Angel
(met stiekem toch in het achterhoofd een enkele live versie)
2. Life During Wartime
3. Cities*
4. I Zimbra
5. Memories Can't Wait*
6. Slippery People
7. Crosseyed and Painless
8. Drugs*
9. Born Under Punches (The Heat Goes On)
10. Thank You for Sending Me an Angel
(met stiekem toch in het achterhoofd een enkele live versie)
0
geplaatst: 16 mei 2018, 20:47 uur
We gaan denk ik wel wat Stop Making Sense-clipjes zien in de finale, maar anders werd het wel heel ingewikkeld met live versions, studio versions en dan hebben we ook nog The Name of This Band Is Talking Heads.
0
geplaatst: 16 mei 2018, 20:56 uur
We gaan de tent afbreken:
1. Burning Down the House
2. Life During Wartime
3. Psycho Killer
4. Once in a Lifetime
5. I Zimbra
6. Slippery People
7. Girlfriend Is Better
8. The Great Curve
9. Heaven
10. Take Me to the River
1. Burning Down the House
2. Life During Wartime
3. Psycho Killer
4. Once in a Lifetime
5. I Zimbra
6. Slippery People
7. Girlfriend Is Better
8. The Great Curve
9. Heaven
10. Take Me to the River
0
geplaatst: 16 mei 2018, 21:05 uur
1. This Must Be The Place (Naive Melody)
2. Girlfriend Is Better
3. Slippery People
4. The Great Curve
5. Once in a Lifetime
6. Born Under Punches (The Heat Goes On)
7. Life During Wartime
8. I Zimbra
9. Crosseyed and Painless
10. Take Me to the River
2. Girlfriend Is Better
3. Slippery People
4. The Great Curve
5. Once in a Lifetime
6. Born Under Punches (The Heat Goes On)
7. Life During Wartime
8. I Zimbra
9. Crosseyed and Painless
10. Take Me to the River
0
geplaatst: 16 mei 2018, 21:10 uur
1. The Great Curve
2. Crosseyed and Painless
3. Burning Down the House
4. Psycho Killer
5. I Zimbra
6. Life During Wartime
7. Born Under Punches (The Heat Goes On)
8. Girlfriend Is Better
9. Once in a Lifetime
10. This Must Be the Place (Naive Melody)
2. Crosseyed and Painless
3. Burning Down the House
4. Psycho Killer
5. I Zimbra
6. Life During Wartime
7. Born Under Punches (The Heat Goes On)
8. Girlfriend Is Better
9. Once in a Lifetime
10. This Must Be the Place (Naive Melody)
0
geplaatst: 16 mei 2018, 21:17 uur
1. Once In A Lifetime
2. Heaven
3. Psycho Killer
4. Life During Wartime
5. Crosseyed And Painless
6. Cities
7. Born Under Punches (The Heat Goes On)
8. This Must Be the Place (Naive Melody)
9. The Great Curve
10. Memories Can’t Wait
2. Heaven
3. Psycho Killer
4. Life During Wartime
5. Crosseyed And Painless
6. Cities
7. Born Under Punches (The Heat Goes On)
8. This Must Be the Place (Naive Melody)
9. The Great Curve
10. Memories Can’t Wait
0
geplaatst: 16 mei 2018, 22:32 uur
1. Take Me to the River
2. Burning Down the House
3. Once in a Lifetime
4. Born Under Punches (The Heat Goes On)
5. Cities*
6. The Great Curve
7. Thank You for Sending Me an Angel
8. This Must Be the Place (Naive Melody)
9. Slippery People
10. Life During Wartime
2. Burning Down the House
3. Once in a Lifetime
4. Born Under Punches (The Heat Goes On)
5. Cities*
6. The Great Curve
7. Thank You for Sending Me an Angel
8. This Must Be the Place (Naive Melody)
9. Slippery People
10. Life During Wartime
0
geplaatst: 16 mei 2018, 23:16 uur
1. Crosseyed and Painless
2. Drugs*
3. Life During Wartime
4. Making Flippy Floppy*
5. The Great Curve
6. Psycho Killer
7. Once in a Lifetime
8. I Zimbra
9. Cities*
10. Memories Can't Wait*
2. Drugs*
3. Life During Wartime
4. Making Flippy Floppy*
5. The Great Curve
6. Psycho Killer
7. Once in a Lifetime
8. I Zimbra
9. Cities*
10. Memories Can't Wait*
0
geplaatst: 16 mei 2018, 23:31 uur
1. Once in a Lifetime
2. Slippery People
3. Heaven
4. What a Day That Was
5. Road to Nowhere
6. Burning Down the House
7. Psycho Killer
8. Life During Wartime
9. Cities
10. Memories Can't Wait
2. Slippery People
3. Heaven
4. What a Day That Was
5. Road to Nowhere
6. Burning Down the House
7. Psycho Killer
8. Life During Wartime
9. Cities
10. Memories Can't Wait
0
geplaatst: 17 mei 2018, 00:24 uur
01. Slippery People
02. Psycho Killer
03. Crosseyed and Painless
04. Burning Down the House
05. Once in a Lifetime
06. The Great Curve
07. Girlfriend Is Better
08. This Must Be the Place (Naive Melody)
09. Take Me to the River
10. Life During Wartime
02. Psycho Killer
03. Crosseyed and Painless
04. Burning Down the House
05. Once in a Lifetime
06. The Great Curve
07. Girlfriend Is Better
08. This Must Be the Place (Naive Melody)
09. Take Me to the River
10. Life During Wartime
1
geplaatst: 17 mei 2018, 06:53 uur
1. Found a Job
1. Life During Wartime
2. Girlfriend Is Better
3. Take Me to the River
4. Psycho Killer
5. Making Flippy Floppy*
6. Thank You for Sending Me an Angel
7. Slippery People
8. Crosseyed and Painless
9. Once in a Lifetime
10. Road to Nowhere
Voor mij de moeilijkste top 10 bij de Greatest Hits tot nu toe; dit zijn allemaal zo'n sterke nummers. Gewoon een klasse band, enough said.
1. Life During Wartime
2. Girlfriend Is Better
3. Take Me to the River
4. Psycho Killer
5. Making Flippy Floppy*
6. Thank You for Sending Me an Angel
7. Slippery People
8. Crosseyed and Painless
9. Once in a Lifetime
10. Road to Nowhere
Voor mij de moeilijkste top 10 bij de Greatest Hits tot nu toe; dit zijn allemaal zo'n sterke nummers. Gewoon een klasse band, enough said.
2
geplaatst: 17 mei 2018, 09:23 uur
1. Thank You for Sending Me an Angel
2. Once in a Lifetime
3. Road to Nowhere
4. I Zimbra
5. Cities*
6. Crosseyed and Painless
7. Heaven
8. Memories Can't Wait*
9. The Great Curve
10. Life During Wartime
Heel moeilijk. Wat is dit toch een onwaarschijnlijk fijne band. Ik moet een paar zeer sterke songs van FoM en RiL uit mijn top 10 laten. Er mocht ook best wat meer materiaal van More Songs about Buildings and Food in de finale staan (en Take Me to the River vind ik nu net een van de mindere van dat album).
Bijvoorbeeld!
2. Once in a Lifetime
3. Road to Nowhere
4. I Zimbra
5. Cities*
6. Crosseyed and Painless
7. Heaven
8. Memories Can't Wait*
9. The Great Curve
10. Life During Wartime
Heel moeilijk. Wat is dit toch een onwaarschijnlijk fijne band. Ik moet een paar zeer sterke songs van FoM en RiL uit mijn top 10 laten. Er mocht ook best wat meer materiaal van More Songs about Buildings and Food in de finale staan (en Take Me to the River vind ik nu net een van de mindere van dat album).
Bijvoorbeeld!
0
geplaatst: 17 mei 2018, 12:57 uur
Top 10 Pratende Hoofden:
1. Slippery People: Geen enkel ander popliedje heeft een meer cryptische tekst. Het zou kunnen verwijzen naar profeten en het boek Ezechiël, maar een duidelijke uitleg bestaat niet. Ik heb ook wel een voorkeur voor de meer uitbundige liveversie.
2. Road to Nowhere
3. Psycho Killer
4. Once in a Lifetime
5. Burning Down the House
6. The Great Curve
7. Cities*
8. Born Under Punches (The Heat Goes On)
9. Girlfriend Is Better
10. Making Flippy Floppy*
1. Slippery People: Geen enkel ander popliedje heeft een meer cryptische tekst. Het zou kunnen verwijzen naar profeten en het boek Ezechiël, maar een duidelijke uitleg bestaat niet. Ik heb ook wel een voorkeur voor de meer uitbundige liveversie.
2. Road to Nowhere
3. Psycho Killer
4. Once in a Lifetime
5. Burning Down the House
6. The Great Curve
7. Cities*
8. Born Under Punches (The Heat Goes On)
9. Girlfriend Is Better
10. Making Flippy Floppy*
0
geplaatst: 17 mei 2018, 13:11 uur
1. Born Under Punches (The Heat Goes On)
2. I Zimbra
3. Crosseyed and Painless
4. This Must Be the Place (Naive Melody)
5. Once in a Lifetime
6. Making Flippy Floppy*
7. Take Me to the River
8. Life During Wartime
9. Memories Can't Wait*
10. Psycho Killer
Prima top 10 natuurlijk, al is het jammer dat het beste stuk van van More Songs About Buildings And Food compleet ontbreekt.
Found A Job, Artist Only, Not In Love, Stay Hungry en Warning Sign hadden alle vijf mijn top 10 gehaald.
Dat nou uitgerekend de albumopener die bij lange na niet zo goed is wel de finale haalt is dan wel frappant.
2. I Zimbra
3. Crosseyed and Painless
4. This Must Be the Place (Naive Melody)
5. Once in a Lifetime
6. Making Flippy Floppy*
7. Take Me to the River
8. Life During Wartime
9. Memories Can't Wait*
10. Psycho Killer
Prima top 10 natuurlijk, al is het jammer dat het beste stuk van van More Songs About Buildings And Food compleet ontbreekt.
Found A Job, Artist Only, Not In Love, Stay Hungry en Warning Sign hadden alle vijf mijn top 10 gehaald.
Dat nou uitgerekend de albumopener die bij lange na niet zo goed is wel de finale haalt is dan wel frappant.
0
geplaatst: 17 mei 2018, 13:18 uur
1. The Great Curve
2. Born Under Punches (The Heat Goes On)
3. I Zimbra
4. Slippery People
5. This Must Be the Place (Naive Melody)
6. Psycho Killer
7. Crosseyed and Painless
8. Once in a Lifetime
9. Burning Down the House
10. Life During Wartime
Node gemist: Don't Worry About the Government, Warning Sign, Found a Job en Listening Wind.
2. Born Under Punches (The Heat Goes On)
3. I Zimbra
4. Slippery People
5. This Must Be the Place (Naive Melody)
6. Psycho Killer
7. Crosseyed and Painless
8. Once in a Lifetime
9. Burning Down the House
10. Life During Wartime
Node gemist: Don't Worry About the Government, Warning Sign, Found a Job en Listening Wind.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.