Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #3 (The Cure)!
zoeken in:
0
geplaatst: 26 november 2016, 00:21 uur
2. Live To Tell (269) (29) en de nummer 1 van vigil, johannesA en ranboy
Nummer 1 in de VS, Canada, Italië
Nummer 2 in Engeland (Madonna is zowel in de VS als Engeland de artieste met het grootste aantal nummer 2-hits. Gelukkig voor haar haalde ze ook vaak de absolute bovenkant van de charts)
Nummer 3 in België, Nederland
Het was lang spannend aan de top. In het begin ging het tussen Into The Groove en Frozen, tot plots ook Live To Tell en Like A Prayer kwamen meedoen. Uiteindelijk is de eerste True Blue-single met het zilver gaan lopen. Prachtige ballad ook gewoon, volledig terecht dus.
Nummer 1 in de VS, Canada, Italië
Nummer 2 in Engeland (Madonna is zowel in de VS als Engeland de artieste met het grootste aantal nummer 2-hits. Gelukkig voor haar haalde ze ook vaak de absolute bovenkant van de charts)
Nummer 3 in België, Nederland
Het was lang spannend aan de top. In het begin ging het tussen Into The Groove en Frozen, tot plots ook Live To Tell en Like A Prayer kwamen meedoen. Uiteindelijk is de eerste True Blue-single met het zilver gaan lopen. Prachtige ballad ook gewoon, volledig terecht dus.
1
geplaatst: 26 november 2016, 00:27 uur
1. Into The Groove (287) (28) en de nummer 1 van sheep67, Marco dB, johan de witt, dix en jeroentjuhh
Nummer 1 in Engeland, Nederland, België, Australië, Ierland, Japan, Spanje, Nieuw-Zeeland
Niet het vaakst genoemd (dat was nipt Live To Tell) maar op punten wint Into The Groove wel overduidelijk. Stond heel vaak in de bovenkant van de lijstjes, en liet de hardnekkige concurrentie uiteindelijk nog vlotjes achter zich.
En zo wint Into The Groove het hier. Haar eerste nummer 1 hit in de meeste landen buiten de VS (in Amerika verscheen het nummer nooit op reguliere single). Door Billboard in 1989 uitgeroepen tot de dance song of the decade, iets waar ik het voor de verandering volledig mee eens ben. Topsong!
De cover door Sonic Youth mag je trouwens een van de allerbeste aller tijden noemen van mij, je vindt 'm hier , als toetje.
Nummer 1 in Engeland, Nederland, België, Australië, Ierland, Japan, Spanje, Nieuw-Zeeland
Niet het vaakst genoemd (dat was nipt Live To Tell) maar op punten wint Into The Groove wel overduidelijk. Stond heel vaak in de bovenkant van de lijstjes, en liet de hardnekkige concurrentie uiteindelijk nog vlotjes achter zich.
En zo wint Into The Groove het hier. Haar eerste nummer 1 hit in de meeste landen buiten de VS (in Amerika verscheen het nummer nooit op reguliere single). Door Billboard in 1989 uitgeroepen tot de dance song of the decade, iets waar ik het voor de verandering volledig mee eens ben. Topsong!
De cover door Sonic Youth mag je trouwens een van de allerbeste aller tijden noemen van mij, je vindt 'm hier , als toetje.
1
geplaatst: 26 november 2016, 00:29 uur
Rest me alleen nog alle deelnemers te bedanken voor hun lijstjes en hun lofuitingen doorheen deze presentatie. Heeft veel meer tijd in beslag genomen dan ik had gedacht, dus nu kruip ik vlug mijn bed binnen! Volgens mij is luigifort met Prefab Sprout aan de beurt, dacht ik. Slaapwel!
0
geplaatst: 26 november 2016, 00:30 uur
Leuk Arthur, dank! Voor de volledigheid hier dan ook nog de allerslechtste cover van Into The Groove aller tijden.
0
geplaatst: 26 november 2016, 01:03 uur
Hartelijk dank ArthurDZ voor een mooie Madonna editie. Prefab Sprout komt n ander keertje 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 26 november 2016, 01:05 uur
yeahyeahyeah schreef:
Leuk Arthur, dank! Voor de volledigheid hier dan ook nog de allerslechtste cover van Into The Groove aller tijden.
En hier de beste
1
geplaatst: 26 november 2016, 01:06 uur
GREATEST HITS OF MORRISSEY
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/7c/c6/90/7cc69034148234a600c1dbec82907fe1.jpg
Iconische frontman van The Smiths, maar solo ook een levende legende. In beide hoedanigheden hit na hit na hit scorende. Mateloos populair, deze meest geletterde popartiest allertijden met een zeer goede smaak (niet alleen het eten aangaande
). Tijdloos goede en mooie muziek heeft hij gemaakt en het is nu tijd om hem nog een stukje hoger op het voetstuk te zetten.
U moogt allen 10 songs nomineren die u mist in deze onvolledige startlijst.
Boxers
Everyday Is Like Sunday
First Of The Gang To Die
I Have Forgiven Jesus
I'm Throwing My Arms Around Paris
Interesting Drug
Interlude
Irish Blood, English Heart
Istanbul
Late Night, Maudlin Street
Let Me Kiss You
Life Is A Pigsty
November Spawned A Monster
Now My Heart Is Full
Sing Your Life
Speedway
Southpaw
Suedehead
The Last Of The Famous International Playboys
The More You Ignore Me, The Closer I Get
The National Front Disco
Tomorrow
Trouble Loves Me
Why Don’t You Find Out For Yourself
You Have Killed Me
Deadline: Maandag 28 November 20:00 uur.
Zou panjoe of Lukas de topictitel willen veranderen naar Morrissey? Alvast bedankt!
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/7c/c6/90/7cc69034148234a600c1dbec82907fe1.jpg
Iconische frontman van The Smiths, maar solo ook een levende legende. In beide hoedanigheden hit na hit na hit scorende. Mateloos populair, deze meest geletterde popartiest allertijden met een zeer goede smaak (niet alleen het eten aangaande
). Tijdloos goede en mooie muziek heeft hij gemaakt en het is nu tijd om hem nog een stukje hoger op het voetstuk te zetten.U moogt allen 10 songs nomineren die u mist in deze onvolledige startlijst.
Boxers
Everyday Is Like Sunday
First Of The Gang To Die
I Have Forgiven Jesus
I'm Throwing My Arms Around Paris
Interesting Drug
Interlude
Irish Blood, English Heart
Istanbul
Late Night, Maudlin Street
Let Me Kiss You
Life Is A Pigsty
November Spawned A Monster
Now My Heart Is Full
Sing Your Life
Speedway
Southpaw
Suedehead
The Last Of The Famous International Playboys
The More You Ignore Me, The Closer I Get
The National Front Disco
Tomorrow
Trouble Loves Me
Why Don’t You Find Out For Yourself
You Have Killed Me
Deadline: Maandag 28 November 20:00 uur.
Zou panjoe of Lukas de topictitel willen veranderen naar Morrissey? Alvast bedankt!
0
geplaatst: 26 november 2016, 02:13 uur
Bedankt Arthur voor de geweldige presentatie met veel leuke trivia!
Heb de afgelopen week Madonna helemaal herontdekt
Heb de afgelopen week Madonna helemaal herontdekt

0
geplaatst: 26 november 2016, 03:26 uur
Hier ook nog een erg leuke cover van Into the Groove om nog in te haken op de Madonna K.O.
Krijgt door de key switch en de mannelijke vocals (vooral die van Adam Lambert) ineens een heel erg retro 80s gevoel (anders dan bij het origineel) dat erg werkt wat mij betreft
Krijgt door de key switch en de mannelijke vocals (vooral die van Adam Lambert) ineens een heel erg retro 80s gevoel (anders dan bij het origineel) dat erg werkt wat mij betreft
0
geplaatst: 26 november 2016, 03:57 uur
Lekker hoor, Madonna
. Thanks Arty! Borderline & Beautiful Stranger wel verrassend hoog. Maar ik vind het eigenlijk allemaal wel mooie liedjes
Wat een heerseres.
. Thanks Arty! Borderline & Beautiful Stranger wel verrassend hoog. Maar ik vind het eigenlijk allemaal wel mooie liedjes
Wat een heerseres.
0
geplaatst: 26 november 2016, 07:57 uur
Disappointed
Hairdresser on Fire
Lucky Lisp
Nobody Loves Us
Ouija Board, Ouija Board
Piccadilly Palare
Pregnant for the Last Time
Sunny
We Hate It When Our Friends Become Succesful
You’re the One for Me, Fatty
Hairdresser on Fire
Lucky Lisp
Nobody Loves Us
Ouija Board, Ouija Board
Piccadilly Palare
Pregnant for the Last Time
Sunny
We Hate It When Our Friends Become Succesful
0
geplaatst: 26 november 2016, 10:23 uur
ArthurDZ schreef:
Werd erg vaak genoemd, maar werd nooit op 1 gezet. Wel maar liefst drie maal op 2.
Ik heb last-minute nog Dress You Up boven La Isla Bonita geplaatst Werd erg vaak genoemd, maar werd nooit op 1 gezet. Wel maar liefst drie maal op 2.
. ArthurDZ, dank voor de prima presentatie en het organiseren van dit spel! Ik ben niet speciaal een Madonna liefhebber maar de finalelijst is erg fijn en staat hier nu gewoon weer aan. Wel een (voor mij) beetje verrassende uitslag. Veel nummers in de range 20-11 had ik wat hoger verwacht ten koste van het iets minder sterke half jaren '90 / 00's werk.
0
geplaatst: 26 november 2016, 11:45 uur
Disappointed
Hairdresser on Fire
Lucky Lisp
Ouija Board, Ouija Board
Piccadilly Palare
Come Back to Camden
The World Is Full of Crashing Bores
Asian Rut
Such a Little Thing Makes Such a Big Difference
Driving Your Girlfriend Home
Hairdresser on Fire
Lucky Lisp
Ouija Board, Ouija Board
Piccadilly Palare
Come Back to Camden
The World Is Full of Crashing Bores
Asian Rut
Such a Little Thing Makes Such a Big Difference
Driving Your Girlfriend Home
0
geplaatst: 26 november 2016, 11:52 uur
Heerlijke presentatie, ArthurDZ! 
Ik had Into the Groove niet als winnaar verwacht, maar het is een heerlijk nummer. Vooral de remix van Shep Pettibone is verrukkelijk.

Ik had Into the Groove niet als winnaar verwacht, maar het is een heerlijk nummer. Vooral de remix van Shep Pettibone is verrukkelijk.
0
geplaatst: 26 november 2016, 12:06 uur
ArthurDZ schreef:
10. Drowned World/Substitute For Love (181) (21)
10. Drowned World/Substitute For Love (181) (21)
Leuk om alles bij te lezen! Prettige schrijfstijl heb je, Arthur.
En wat een verrassende uitslag.
Drowned World/Substitute was de vorige keer nog de nummer 1. Get Into The Groove had ik echt niet aan zien komen als winnaar, hoewel het wel een leuk nummer is. De 80s Madonna heeft wel erg goed gescoord.
Ben niet een uitgesproken Morrissey-fan en heb komende week niet veel tijd om te luisteren, maar wellicht haak ik aan in de finale. Ik neem aan dat dat novembernummer over een monster ook zonder mijn steun wel zo ver geraakt.

0
geplaatst: 26 november 2016, 12:13 uur
Na Madonna Morrissey..... wat een feest, wat een feest 
En wie wat inspiratie wil opdoen: Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Morrissey: That’s Entertainment!

Dial-a-Cliché
Lifeguard Sleeping, Girl Drowning
Nobody Loves Us
Picadilly Palare
Sunny
The Lazy Sunbathers
The Ordinary Boys
We Hate It When Our Friends Become Successful
When Last I Spoke to Carol

En wie wat inspiratie wil opdoen: Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Morrissey: That’s Entertainment!

Dial-a-Cliché
Lifeguard Sleeping, Girl Drowning
Nobody Loves Us
Picadilly Palare
Sunny
The Lazy Sunbathers
The Ordinary Boys
We Hate It When Our Friends Become Successful
When Last I Spoke to Carol
4
geplaatst: 26 november 2016, 12:22 uur
Ik wilde eigenlijk maandag om 19:59 nomineren maar dat laat ik maar even gaan 
America Is Not the World
Best Friends on the Payroll
Dagenham Dave (had wat mij betreft wel in de startlijst gemogen)
Nobody Loves Us (had wat mij betreft wel in de startlijst gemogen)
Teachers Are Afraid of the Pupils
The Boy Racer
The Edges are no Longer Parallel
The Operation
This Is Not Your Country
To Me You Are A Work Of Art

America Is Not the World
Best Friends on the Payroll
Dagenham Dave (had wat mij betreft wel in de startlijst gemogen)
Nobody Loves Us (had wat mij betreft wel in de startlijst gemogen)
Teachers Are Afraid of the Pupils
The Boy Racer
The Edges are no Longer Parallel
The Operation
This Is Not Your Country
To Me You Are A Work Of Art
0
geplaatst: 26 november 2016, 12:43 uur
Alsatian Cousin
Best Friend on the Payroll
Dagenham Dave
Disappointed
Jack the Ripper
Piccadilly Palare
Something Is Squeezing My Skull
Staircase at the University
The Bullfighter Dies
The Youngest Was the Most Loved
Best Friend on the Payroll
Dagenham Dave
Disappointed
Jack the Ripper
Piccadilly Palare
Something Is Squeezing My Skull
The Bullfighter Dies
The Youngest Was the Most Loved
0
geplaatst: 26 november 2016, 12:46 uur
Niet te doen, aan 50 zou ik ook niet genoeg hebben, dus we doen het met deze 
Alsatian Cousin
Disappointed
Hairdresser On Fire
Nobody Loves Us
Ouija Board, Ouija Board
Seasick, Yet Still Docked
Such A Little Thing Makes Such A Big Difference
The Never Played Symphonies
Will Never Marry

Alsatian Cousin
Disappointed
Hairdresser On Fire
Nobody Loves Us
Ouija Board, Ouija Board
Seasick, Yet Still Docked
The Never Played Symphonies
Will Never Marry
0
zaaf
geplaatst: 26 november 2016, 12:56 uur
America Is Not The World
Disappointed
Hairdresser On Fire
Margaret On The Guillotine
Piccadilly Palare
The Lazy Sunbathers
Little Man, What Now?
Ouija Board, Ouija Board
Will Never Marry
Disappointed
Hairdresser On Fire
Margaret On The Guillotine
Piccadilly Palare
The Lazy Sunbathers
Little Man, What Now?
Ouija Board, Ouija Board
Will Never Marry
0
geplaatst: 26 november 2016, 12:58 uur
Ik heb het gevoel dat we nog niet zo lang geleden Morrissey hebben gedaan. Waar is die liefde voor Johnny Marr? 

0
geplaatst: 26 november 2016, 13:26 uur
Ah had ook al het idee dat relatief recent al aan bod was geweest.
3
geplaatst: 26 november 2016, 14:28 uur
De jaren lijken steeds korter als je ouder wordt, dat zal het zijn 
Ik ben zeker voor een Johnny Marr-editie van Johnny Marr. Lees momenteel zijn autobiografie en hij heeft post-Smiths toch wel erg veel geweldige muziek gemaakt! (Solo, Electronic, The The, PSB, Kirsty, Pretenders, Talking Heads etc.)

Ik ben zeker voor een Johnny Marr-editie van Johnny Marr. Lees momenteel zijn autobiografie en hij heeft post-Smiths toch wel erg veel geweldige muziek gemaakt! (Solo, Electronic, The The, PSB, Kirsty, Pretenders, Talking Heads etc.)
0
geplaatst: 26 november 2016, 14:30 uur
Die Window track van Pretenders en die song van TH's Naked 
En er zijn geruchten over n nieuw Electronic album.

En er zijn geruchten over n nieuw Electronic album.
0
geplaatst: 26 november 2016, 14:47 uur
johan de witt schreef:

Modest Mouse...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.