MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2016

zoeken in:
Raar dat niemand James Blake nog genomineerd had.

47. James Blake - Modern Soul
48. Ry x - Howling

Applausje voor de MMOTHS-nominatie, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat deze vorig jaar eind december al op Spotify te vinden is (vandaar dat ik Eva had genomineerd, want deze is nog beter).

hoi123 schreef:
(quote)
Applausje voor de MMOTHS-nominatie, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat deze vorig jaar eind december al op Spotify te vinden is (vandaar dat ik Eva had genomineerd, want deze is nog beter).

Maakt toch niet uit? Het staat gewoon op zijn album van dit jaar.

Hmja, maar als single is het vorig jaar al uitgebracht. Scheef van Eefje moest ook meedoen met de competitie van vorig jaar, toch?

hoi123 schreef:
Hmja, maar als single is het vorig jaar al uitgebracht. Scheef van Eefje moest ook meedoen met de competitie van vorig jaar, toch?

Scheef had dit jaar net zo goed mee mogen doen. Kon allebei, maar hij werd vorig jaar al genomineerd.

Deu mag gewoon meedoen hoor.

Ah oke, top. Eén van mijn favoriete nummers van het jaar tot nu toe, dus daar kan ik alleen maar blij over zijn.

DjFrankie (moderator)
hoi123 schreef:
Raar dat niemand James Blake nog genomineerd had.

Ik zou niet durven

dumb_helicopter schreef:
Drake feat. Wizkid & Kyla - One Dance

One Dance deed vorige maand al mee

49. Leon Vynehall - Blush
50. Rihanna feat. Drake - Work

7744leon schreef:
(quote)

One Dance deed vorige maand al mee

Zal absoluut geen indruk nagelaten hebben, want ik was dit al helemaal vergeten. Ik vervang hem.

Ja ik was toen geloof ik een van de weinigen die punten aan dat nummer gaf .

51. PJ Harvey - The Orange Monkey
52. Iggy Pop - Sunday

Prachtige muziek!

Gretz schreef:
45.
46.

Vul je ze ook in? Wat mij betreft vullen mensen hun plekjes wel binnen een halfuurtje in.

Arrie schreef:
Vul je ze ook in? Wat mij betreft vullen mensen hun plekjes wel binnen een halfuurtje in.
Het is toch prima dat Geert als vaste speler een plekje claimt? Straks zit de lijst opeens vol en vis je achter het netje.

Arrie schreef:
(quote)

Jazeker, ben nu knopen aan het doorhakken.

Edgar18 schreef:
(quote)
Het is toch prima dat Geert als vaste speler een plekje claimt? Straks zit de lijst opeens vol en vis je achter het netje.

Dan zijn er blijkbaar meer users geïnteresseerd om te nomineren? Van mij hoeft dat claimen sowieso niet zo. Ik heb ook weleens een maand gemist met nomineren, dat kan toch een keer?

Gretz schreef:
45. Kiiara - Gold spotify:track:6WhzFzROw3aq3rPWjgYlxr
46. Poliça - Lime Habit spotify:track:3na55aL2UD2cz4MBYX4i85

Arrie schreef:
(quote)

Dan zijn er blijkbaar meer users geïnteresseerd om te nomineren? Van mij hoeft dat claimen sowieso niet zo. Ik heb ook weleens een maand gemist met nomineren, dat kan toch een keer?

Niets om je druk over te maken. Ik post hier alvast opdat ik het niet vergeet om te nomineren. Kan op zich ook al direct 2 nummers neerzetten en evt. nog 1 wijziging doorvoeren. Komt op hetzelfde neer.
Toen het in februari vrij snel vol zat en ik m'n tweede keuze nog niet gemaakt had heb ik trouwens m'n nominatie afgestaan aan Co Jackso. En natuurlijk is een maand missen ook geen ramp hoor.

Edgar18 schreef:
29. Beyonce feat. Kendrick Lamar - Freedom
30. Radiohead - Identikit

29. Beyonce feat. Kendrick Lamar - Freedom Tidal link
30. Jessy Lanza - New Ogi spotify:track:57KWOkNu8Ag2XG5h159fuS

Wat betreft Beyonce en Kendrick gok ik het erop. Ik vermoed dat het merendeel van de spelers dit nummer via de iets minder legale wegen kan beluisteren of er al reeds mee bekend is. Radiohead ga ik wel vervangen, dat komt wel als het album op Spotify verschijnt.

Arrie schreef:
De vraag is dan wel of die in de maand ook trouw meespelen, en dat blijkt in de praktijk nog wel eens tegen te vallen. Een plekje claimen en vervolgens dagen wachten het op te vullen is wat mij betreft niet de bedoeling maar alvast instappen om later (na werk bijv.) de plek op te vullen en de linkjes erbij te zitten vind ik geen probleem .

Edgar18 schreef:
(quote)

29. Beyonce feat. Kendrick Lamar - Freedom Tidal link
30. Jessy Lanza - New Ogi spotify:track:57KWOkNu8Ag2XG5h159fuS

Wat betreft Beyonce en Kendrick gok ik het erop. Ik vermoed dat het merendeel van de spelers dit nummer via de iets minder legale wegen kan beluisteren of er al reeds mee bekend is. Radiohead ga ik wel vervangen, dat komt wel als het album op Spotify verschijnt.

Toffe vervanger! Hoop dat iemand VV Violence ook nog wel nomineren.
Maakt trouwens niet zo gek veel uit op welk moment in het jaar je Radiohead nomineert, die blijven toch wel scoren normaliter.

Gretz schreef:
Maakt trouwens niet zo gek veel uit op welk moment in het jaar je Radiohead nomineert, die blijven toch wel scoren normaliter.
Dat denk ik ook wel ja! Ik zou het leuk vinden mocht ik Identikit te zijner tijd zelf kunnen nomineren, voor mij toch wel de (grote) favoriet van het album.

Edgar18 schreef:
(quote)
Een plekje claimen en vervolgens dagen wachten het op te vullen is wat mij betreft niet de bedoeling maar alvast instappen om later (na werk bijv.) de plek op te vullen en de linkjes erbij te zitten vind ik geen probleem .

Zo denk ik er ook over. Er was een tijd dat ik mijn nominaties al ver van te voren uitzocht en afwoog (en altijd wel wat klaar had staan), maar nu heb ik regelmatig nog wat uitzoekwerk en die tijd heb ik niet altijd overdag. Zolang we elkaar niet constant in de weg zitten met nomineren vind ik het geen probleem dat mensen plekken claimen.

Gebeurt volgens mij trouwens zelden dat het al binnen een dag vol zit.

Edgar18 schreef:
(quote)
Dat denk ik ook wel ja! Ik zou het leuk vinden mocht ik Identikit te zijner tijd zelf kunnen nomineren, voor mij toch wel de (grote) favoriet van het album.

Hier vooralsnog ook het meest geliefde nummer. Had hem genomineerd als Radiohead er niet al 2x bij stond en jij me niet te vlug af was geweest. Heel benieuwd hoe dit nummer live gaat zijn.

Nog een paar dagen wachten dan weten we het !

Ach, ik wilde me er ook niet echt druk over maken. Dus het is verder prima allemaal.

53. Deftones - Doomed User spotify:track:6eMGp0jmEbFxy42ZnyzsLJ
54. Lukas Nystrand von Unge - It Always Rains spotify:track:29ATQTaysbfsEV9obar25u

Ploppesteksel schreef:
En Work van Rihanna moet eigenlijk ook meedoen, toch?
Net nu ik het zelf wou gaan nomineren, doet [EDIT] 7744leon het. Maar goed! Geen flauw idee hoe dat nummer het hier gaat doen: kan wat mij betreft maandwinnaar worden, al zal het wellicht op een te grote weerstand botsen van de vaste garde.

Edgar18 schreef:
29. Beyonce feat. Kendrick Lamar - Freedom.

Klootzak.

Gelukkig ben ik van Beyoncé-favoriet geswitcht:

55. Beyoncé - All Night
56. Roman Flügel - 9 Years [DJ Koze Remix]

dumb_helicopter schreef:
(quote)

Zeker? Daar was ik nochtans vrij zeker van of is dit onlangs veranderd? Teunnis? Anders pas ik het wel even aan indien het effectief zo mocht zijn.

Edgar18 had gelijk

Ploppesteksel schreef:
(quote)
Net nu ik het zelf wou gaan nomineren, doet hoi123 het. Maar goed! Geen flauw idee hoe dat nummer het hier gaat doen: kan wat mij betreft maandwinnaar worden, al zal het wellicht op een te grote weerstand botsen van de vaste garde.

Hallo, ik ben hoi niet!
Ik ben ook erg benieuwd, voor mij de beste top 40 nummer 1 van dit jaar. Erg verslavend nummer.

57. Sorority Noise - XC
58. James Blake - Radio Silence

Gast
geplaatst: vandaag om 21:22 uur

geplaatst: vandaag om 21:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.