MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip Hop top 100

zoeken in:
zaaf
Stuur via PM je 20 favoriete hiphoptracks naar mij.

Ik maak er dan een top 100 van.
http://rlv.zcache.com/hip_hop_culture_poster-r6fea364bf6d648cb8dfeee3f3f629394_igt_8byvr_324.jpg
Deadline 16 april 23:00 uur

ik doe mee

Nu ik net een spoedcursus N.W.A. heb gevolgd durf ik het nipt aan.

Ah, dat is leuk!

zaaf
ik zal zo wat mensen taggen, dan wordt het echt leuk.

doen jullie mee?

Arrie, ArthurDZ, bart1989, bennerd, catdog, Coma Cat, Dennisami, Ernie, gweah, Harderwiek, Holla, Johnny Marr, Kill_illuminati, KILLERBEE99, Kos, LarsHiphop, lowieke, -marco-, mjk87, nedbed, Niek, Ploppesteksel, principal2000, Psycholamp, Reint, Rene1979, Shelter, Silky & Smooth, thgryda, WeztSide

En als jullie meer liefhebbers kennen, tag ze, kietel ze.

Ingediend bij de meester!

Geniaal idee, maar jongens jongens, wat gaat dit moeilijk worden!

zaaf
Oja, en over wat nou hiphop is laat ik jullie eigenwijsheid schijnen. Het zal toch gek zijn als Radiohead ook hier aan top verschijnt.

lijstje gestuurd

Iets om over na te denken tijdens het werk morgen
Je mag mijn lijst dus binnen 24u verwachten

Ik ga dezelfde regel toepassen die ik gebruikte bij de 60' 70' 80' 90 lijsten : van elke artiest/groep 1 nummer.

zaaf
Ernie schreef:
Iets om over na te denken tijdens het werk morgen
Je mag mijn lijst dus binnen 24u verwachten

Ik ga dezelfde regel toepassen die ik gebruikte bij de 60' 70' 80' 90 lijsten : van elke artiest/groep 1 nummer.
Benijdenswaardige baan...
Ben benieuwd.

Top!

Yo! Komen morgen

Tering lastig zeg....daar moet ik eens goed over nadenken lol

Zal er eens voor gaan zitten

zaaf schreef:
ik zal zo wat mensen taggen, dan wordt het echt leuk.

doen jullie mee?

Mooi initiatief, bedankt voor de uitnodiging. Wordt waarschijnlijk een lastige klus, maar ik ga mn best doen!

zaaf
dat gaat er goed uitzien. als jullie nog gasten weten... the blacker the berry...

edit - t is voor mij ook wel een klusje... lijst nu teruggedrongen tot 75 artiesten met 75 nummers. denk wel dat dit het zwaarste deel was...

Ik doe ook mee.
Deze klassieker mag natuurlijk niet ontbreken!

zaaf

mss ook iets voor Dwejkk_? en Rudi S?

Zeker! Zal een lijstje maken .

Dennisami
Op top 100 gebaseerd op de meest gekozen nummers?

zaaf
Dennisami schreef:
Op top 100 gebaseerd op de meest gekozen nummers?
Je nummer 1 krijgt 20 pnt. Je nummer 20 krijgt 1 pnt.

Ik tel de zooi bij elkaar en maak er (ws) een lekkere top 100 van.

Na de presentatie van de top 100 kan men zn eigen top 20 alsnog hier posten voor de tipjes...

zaaf schreef:
Oja, en over wat nou hiphop is laat ik jullie eigenwijsheid schijnen. Het zal toch gek zijn als Radiohead ook hier aan top verschijnt.

Kan best hoor

Quakers - Fitta Happier (Official Video) - YouTube

Ingezonden! Wat een hoog niveau aan Kill Your Darlings, verdomme. Ben er overigens zeker van dat ik ergens de komende dagen nog aan een track denk die ik helemaal vergeten ben.

lijstje komt, mooi hoor.

Ga je dan geen top 100 krijgen waar ontzettend veel nummers slechts door één user genomineerd zijn?
Enfin, ik zal wel meedoen, maar het opzet lijkt me een beetje raar. Als dat effectief de bedoeling is, geen probleem. Ik stel gewoon de vraag.

zaaf
Eh... die top 100 met veel slechts 1x genoemde tracks zou kunnen, ligt een beetje aan het aantal deelnemers. Alternatief was een startlijst, maar dat vergroot de animo niet.

Ik denk dat jouw wcs niet helemaal zal uitkomen, mss aan het eind van de lijst (deels dus) wel.

Dus fijn dat je meedoet

Met het gevaar als een bemoeial te worden gezien heb ik wel een ander alternatief.

zaaf kan halverwege de rit de hoogst geplaatste eenlingen naar de inzenders posten. Met de vraag daar punten aan toe te kennen. Dan krijg je aan de onderkant van de lijst ook een mooie verdeling.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:17 uur

geplaatst: vandaag om 12:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.