Muziek / Muziekgames / Hip Hop top 100
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 28 maart 2016, 06:48 uur
inmiddels 49 nummers meer dan eens genoemd. keep up the good work!
0
geplaatst: 28 maart 2016, 13:48 uur
Dit topic zou met albums een stuk makkelijker zijn, verwacht ik. Voor mijzelf in ieder geval wel.
0
geplaatst: 28 maart 2016, 14:12 uur
Tijdje niet meer actief geweest op dit forum. Kom af en toe nog wel eens op de site op te kijken of er nog interessante releases aan zitten te komen, waarbij ik nu toevallig dit topic tegen kwam. Klinkt interessant, zal vandaag of morgen wel even een lijstje insturen.
Vroegah wel eens vaker dit soort lijstjes gemaakt in het Hip-Hop/R&B gedeelte van de site (heb het idee dat het daar nu wat minder actief is dan een paar jaar geleden(?)). Eens even kijken of mijn Hip-Hop smaak nog een beetje overeen komt met toen.
Vroegah wel eens vaker dit soort lijstjes gemaakt in het Hip-Hop/R&B gedeelte van de site (heb het idee dat het daar nu wat minder actief is dan een paar jaar geleden(?)). Eens even kijken of mijn Hip-Hop smaak nog een beetje overeen komt met toen.
0
geplaatst: 28 maart 2016, 15:07 uur
Nou, na Kendrick zet ik ATCQ maar eens aan. Lekker hoor, dit lijstje maken! 

0
geplaatst: 28 maart 2016, 15:13 uur
En vandaag is het een meer jazzfunkhiphopsnoepwinkel (mooi scrabble woord)...
0
geplaatst: 28 maart 2016, 21:29 uur
Nog even wat mensen taggen die niet eerder zijn getagd: Ataloona, BoordAppel, Gyzzz, JLjuju, Bedorvenkebab, Osiris Apis, Masimo (proberen kan geen kwaad
), hoi123, ThingMan, Improvision, Sjaakspeare, waxs, Elohim, Stapler, Harco, FelipeGutiérrez, Dakduivel, siedss, panjoe, MAS, shaadiq haynes, P Jay, Ralph., kobe bryant fan, MJ_DA_MAN, Delars
Mochten er op de een of andere manier toch dubbele tags voorgekomen zijn: excuus!
), hoi123, ThingMan, Improvision, Sjaakspeare, waxs, Elohim, Stapler, Harco, FelipeGutiérrez, Dakduivel, siedss, panjoe, MAS, shaadiq haynes, P Jay, Ralph., kobe bryant fan, MJ_DA_MAN, DelarsMochten er op de een of andere manier toch dubbele tags voorgekomen zijn: excuus!
0
geplaatst: 28 maart 2016, 22:51 uur
Pff.. Pittig. Doe wel mee hoor, maar moet hier nog wel een paar daagjes op broeden denkik.
0
geplaatst: 28 maart 2016, 23:10 uur
panjoe schreef:
Ik doe mee. Wat is de deadline?
Ik doe mee. Wat is de deadline?
Zaaf zei: "Deadline 16 april 23:00 uur".
0
geplaatst: 29 maart 2016, 01:40 uur
Hmm, ik ga de neiging om twintig steengoede tracks in te zenden die niemand anders inzendt, moeilijk kunnen onderdrukken. Terwijl er best wat overbekende nummers bij zouden zitten als ik echt mijn twintig favorieten zou selecteren. Hoe dan ook, op hoop van zege. Ook al slaat het nergens op als je er vervolgens niet één nummer van terugziet. Maar goed, ik neem al te veel zooi te serieus. Tracks als 'Shook Ones pt. 2' en 'NY State of Mind' komen er bovendien sowieso wel in. Daar zal ik niet voor nodig zijn.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 29 maart 2016, 10:39 uur
Je moet ook niet strategisch stemmen, lijkt me. Dat is nergens voor nodig.
0
zaaf
geplaatst: 29 maart 2016, 10:44 uur
Het is al een karweitje om de beste 20 vlgs jezelf te verzinnen, die van de anderen mogen de anderen doen.
0
geplaatst: 29 maart 2016, 11:31 uur
Ja maar, echter, edoch: als ik 2 nummers van dezelfde artiest ongeveer even goed vind, dan ga ik voor de populaire track.
0
geplaatst: 29 maart 2016, 13:51 uur
0
geplaatst: 29 maart 2016, 23:48 uur
Ondanks dat ik niet getagd ben (
) zal ik volgende week met mijn lijstje komen. Leuk initiatief!
0
zaaf
geplaatst: 29 maart 2016, 23:51 uur
Teunnis schreef:
Ondanks dat ik niet getagd ben (
Sorry Teun, dat mag je me aanrekenen Ondanks dat ik niet getagd ben (
Goed dat je meedoet!
0
geplaatst: 30 maart 2016, 17:22 uur
Ja, ik heb het! Na een minuutje broeden wist ik waar ATCQ voor staat. Een helse speurtocht. Had me bijna ingeschreven voor een instapcursus 'hip-hop-acroniemen' voor dummies.
0
geplaatst: 30 maart 2016, 17:46 uur
EttaJamesBrown schreef:
Ja, ik heb het! Na een minuutje broeden wist ik waar ATCQ voor staat. Een helse speurtocht. Had me bijna ingeschreven voor een instapcursus 'hip-hop-acroniemen' voor dummies.
(quote)
Een helse speurtocht van een minuut Etta?

0
geplaatst: 30 maart 2016, 17:52 uur
Een echte queeste.
Zie het alsof je met je hoofd onder water zit. Ook dan is een minuut erg lang.
Zie het alsof je met je hoofd onder water zit. Ook dan is een minuut erg lang.
* denotes required fields.