MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip Hop top 100

zoeken in:

zaaf
inmiddels 49 nummers meer dan eens genoemd. keep up the good work!

Dit topic zou met albums een stuk makkelijker zijn, verwacht ik. Voor mijzelf in ieder geval wel.

Tijdje niet meer actief geweest op dit forum. Kom af en toe nog wel eens op de site op te kijken of er nog interessante releases aan zitten te komen, waarbij ik nu toevallig dit topic tegen kwam. Klinkt interessant, zal vandaag of morgen wel even een lijstje insturen.

Vroegah wel eens vaker dit soort lijstjes gemaakt in het Hip-Hop/R&B gedeelte van de site (heb het idee dat het daar nu wat minder actief is dan een paar jaar geleden(?)). Eens even kijken of mijn Hip-Hop smaak nog een beetje overeen komt met toen.

zaaf
Nice Hessel!

Nou, na Kendrick zet ik ATCQ maar eens aan. Lekker hoor, dit lijstje maken!

zaaf
west schreef:
Kind in de snoepwinkel toch?

En vandaag is het een meer jazzfunkhiphopsnoepwinkel (mooi scrabble woord)...

Nog even wat mensen taggen die niet eerder zijn getagd: Ataloona, BoordAppel, Gyzzz, JLjuju, Bedorvenkebab, Osiris Apis, Masimo (proberen kan geen kwaad ), hoi123, ThingMan, Improvision, Sjaakspeare, waxs, Elohim, Stapler, Harco, FelipeGutiérrez, Dakduivel, siedss, panjoe, MAS, shaadiq haynes, P Jay, Ralph., kobe bryant fan, MJ_DA_MAN, Delars

Mochten er op de een of andere manier toch dubbele tags voorgekomen zijn: excuus!

panjoe (moderator)
Ik doe mee. Wat is de deadline?

Pff.. Pittig. Doe wel mee hoor, maar moet hier nog wel een paar daagjes op broeden denkik.

panjoe schreef:
Ik doe mee. Wat is de deadline?

Zaaf zei: "Deadline 16 april 23:00 uur".

panjoe (moderator)
!

Hmm, ik ga de neiging om twintig steengoede tracks in te zenden die niemand anders inzendt, moeilijk kunnen onderdrukken. Terwijl er best wat overbekende nummers bij zouden zitten als ik echt mijn twintig favorieten zou selecteren. Hoe dan ook, op hoop van zege. Ook al slaat het nergens op als je er vervolgens niet één nummer van terugziet. Maar goed, ik neem al te veel zooi te serieus. Tracks als 'Shook Ones pt. 2' en 'NY State of Mind' komen er bovendien sowieso wel in. Daar zal ik niet voor nodig zijn.

panjoe (moderator)
Je moet ook niet strategisch stemmen, lijkt me. Dat is nergens voor nodig.

zaaf
Het is al een karweitje om de beste 20 vlgs jezelf te verzinnen, die van de anderen mogen de anderen doen.

Ja maar, echter, edoch: als ik 2 nummers van dezelfde artiest ongeveer even goed vind, dan ga ik voor de populaire track.

zaaf
Jij moet met je eigen geweten leven

Ik doe mee

zaaf schreef:
Jij moet met je eigen geweten leven

geweten?

Check.

Ik doe mee!

Ondanks dat ik niet getagd ben ( ) zal ik volgende week met mijn lijstje komen. Leuk initiatief!

zaaf
Teunnis schreef:
Ondanks dat ik niet getagd ben ( ) zal ik volgende week met mijn lijstje komen. Leuk initiatief!
Sorry Teun, dat mag je me aanrekenen Goed dat je meedoet!

MAS
Heb een top 20 doorgegeven.

west schreef:

Ja, ik heb het! Na een minuutje broeden wist ik waar ATCQ voor staat. Een helse speurtocht. Had me bijna ingeschreven voor een instapcursus 'hip-hop-acroniemen' voor dummies.

EttaJamesBrown schreef:
(quote)

Ja, ik heb het! Na een minuutje broeden wist ik waar ATCQ voor staat. Een helse speurtocht. Had me bijna ingeschreven voor een instapcursus 'hip-hop-acroniemen' voor dummies.

Een helse speurtocht van een minuut Etta?

Een echte queeste.
Zie het alsof je met je hoofd onder water zit. Ook dan is een minuut erg lang.

zaaf
mss wil Fade. hier ook wel aan meedoen...

Even niet actief geweest, ik maak morgen een lijstje...

Gast
geplaatst: vandaag om 15:57 uur

geplaatst: vandaag om 15:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.