Muziek / Nieuws / Info over aankomende releases
zoeken in:
0
geplaatst: 7 april 2006, 16:07 uur
De vraag is echter: waarom noemt Sufjan deze outtakes niet gewoon 'Minnesota' of zo, ben je weer een staat verder.
0
dutch2
geplaatst: 7 april 2006, 16:08 uur
Yak schreef:
De vraag is echter: waarom noemt Sufjan deze outtakes niet gewoon 'Minnesota' of zo, ben je weer een staat verder.
Waarschijnlijk omdat alle nummers over de staat Illinois gaan

0
geplaatst: 7 april 2006, 16:09 uur
Alsof iemand dat gaat controleren. 
Maar je hebt wel gelijk natuurlijk.

Maar je hebt wel gelijk natuurlijk.
0
sxesven
geplaatst: 7 april 2006, 16:15 uur
Ben wel benieuwd of 'ie uberhaupt alle staten gaat halen. Michigan stamt uit 2003, Illinois kwam in 2005. Als 'ie per twee jaar zo'n album uitbrengt is 'ie nog tot 2103 bezig.
Zou 't knap vinden.
Zou 't knap vinden.
0
Toine Rorije
geplaatst: 7 april 2006, 16:16 uur
sxesven schreef:
En ach, uitbuiting - wellicht, want voor Asthmatic Kitty is Sufjan natuurlijk wel een gigantische commerciële hit geworden.
En ach, uitbuiting - wellicht, want voor Asthmatic Kitty is Sufjan natuurlijk wel een gigantische commerciële hit geworden.
Asthmatic Kitty ís toch Sufjan?
0
dutch2
geplaatst: 7 april 2006, 16:18 uur
sxesven schreef:
Ben wel benieuwd of 'ie uberhaupt alle staten gaat halen. Michigan stamt uit 2003, Illinois kwam in 2005. Als 'ie per twee jaar zo'n album uitbrengt is 'ie nog tot 2103 bezig.
Zou 't knap vinden.
Zou 't knap vinden.Sufjan heeft al verklaard dat het bij dit project niet per se hoeft te gaan om complete albums. Ook heeft hij gezegd dat iemand best het statenstokje mag overnemen. Dus echt heel serieus hoeven we zijn plan niet te nemen.
0
sxesven
geplaatst: 7 april 2006, 16:30 uur
Toine Rorije schreef:
(quote)
Er zijn meer Asthmatic Kitty artiesten dan alleen Sufjan, bedoelde ik, waarvan Sufjan commercieel gezien enkel de meest interessante is.
Hoewel Sufjan inderdaad één van de medewerkers is, naar ik dacht.dutch2 schreef:
Sufjan heeft al verklaard dat het bij dit project niet per se hoeft te gaan om complete albums. Ook heeft hij gezegd dat iemand best het statenstokje mag overnemen. Dus echt heel serieus hoeven we zijn plan niet te nemen.
(quote)
Sufjan heeft al verklaard dat het bij dit project niet per se hoeft te gaan om complete albums. Ook heeft hij gezegd dat iemand best het statenstokje mag overnemen. Dus echt heel serieus hoeven we zijn plan niet te nemen.
Da's waar. Zou echter toch leuk zijn, 50 Sufjan-plaatjes op een rij. Ach, iets om van te dromen.

0
geplaatst: 7 april 2006, 16:36 uur
Live - Songs From Black Mountain zou toch 10 april toch uitkomen?
Ik heb hem vandaag al gekocht!
Ik heb hem vandaag al gekocht!
0
Toine Rorije
geplaatst: 7 april 2006, 16:47 uur
sxesven schreef:
Hoewel Sufjan inderdaad één van de medewerkers is, naar ik dacht.
Hoewel Sufjan inderdaad één van de medewerkers is, naar ik dacht.
Ik bedoelde dan vooral dat hij daar een van de oprichters is

0
geplaatst: 7 april 2006, 19:55 uur
Hier alvast een mp3 van het nummer The Avalanche. Niet écht sensationeel, als ik heel eerlijk ben.
0
Coldie
geplaatst: 7 april 2006, 20:51 uur
Op 3 Juli schijnt de nieuwe CD van Muse uit te komen. Een titel etc. zijn volgens mij nog niet bekend.
0
geplaatst: 7 april 2006, 21:57 uur
Coldie schreef:
Op 3 Juli schijnt de nieuwe CD van Muse uit te komen. Een titel etc. zijn volgens mij nog niet bekend.
Wat dacht je van Stars On Fire

0
sxesven
geplaatst: 7 april 2006, 22:57 uur
Februari 2007 trouwens een nieuwe Iron & Wine, zoals Sam onlangs vertelde in een exclusief interview voor fansite Passing Afternoon. De plaat zal in het verlengde liggen van de EP Woman King uit 2005, ergo meer percussie, vollere arrangementen, etcetera. Of ik daar warm voor loop weet ik nog niet. Doe mij maar de intimiteit van The Creek Drank The Cradle. Maar ja, het blijft toch Sam Beam. De samenwerking met Rosie Thomas zal nog even op zich laten wachten, aangezien daar nog geen concrete plannen voor zijn gemaakt.
0
geplaatst: 7 april 2006, 23:02 uur
Het album van Pearl Jam is gelekt! Het wordt een mega plaat. Luister vooral naar Inside Job, volgens mij mag Pearl Jam met recht de nieuwe Led Zeppelin worden genoemd.
0
sxesven
geplaatst: 9 april 2006, 16:02 uur
In mei komt er een nieuwe plaat van Espers uit, en in Juni een nieuwe van Six Organs of Admittance. 

0
geplaatst: 9 april 2006, 16:18 uur
In Juni komt de nieuwe CD van Nelly Furtado uit, heeft er al iemand een tracklist of cover dan zet ik hem bij de site 

0
geplaatst: 9 april 2006, 16:32 uur
sxesven schreef:
In mei komt er een nieuwe plaat van Espers uit, en in Juni een nieuwe van Six Organs of Admittance.

Mooie releases inderdaad. Daar wil ik graag nog de nieuwe albums van Marissa Nadler (opgenomen met Greg Weeks van Espers), Vetiver, Nick Castro, Charalambides en Andrew Liles aan toe willen voegen.
0
geplaatst: 9 april 2006, 16:39 uur
sxesven schreef:
In mei komt er een nieuwe plaat van Espers uit
In mei komt er een nieuwe plaat van Espers uit
bubbachups schreef:
Vetiver
Vetiver

De nieuwe Vetiver gaat trouwens To Find Me Gone heten, en staat nu ook op de site

0
geplaatst: 12 april 2006, 17:04 uur
Twee interessante releases op de stapel bij Hymen Records:
Xanopticon - Psicicite EP
Mad EP - Not Afraid of Spiders
Xanopticon - Psicicite EP
Mad EP - Not Afraid of Spiders
0
geplaatst: 18 april 2006, 16:07 uur
Klumpie schreef:
Het album van Pearl Jam is gelekt! Het wordt een mega plaat. Luister vooral naar Inside Job, volgens mij mag Pearl Jam met recht de nieuwe Led Zeppelin worden genoemd.
:
Met Robert Plant i.p.v Eddie Vedder ?
0
geplaatst: 18 april 2006, 16:11 uur
Klumpie schreef:
volgens mij mag Pearl Jam met recht de nieuwe Led Zeppelin worden genoemd.
volgens mij mag Pearl Jam met recht de nieuwe Led Zeppelin worden genoemd.
Dat is uiteraard teveel eer.
0
sxesven
geplaatst: 29 april 2006, 12:32 uur
Joanna Newsom is bezig met haar nieuwe album dat volgens Drag City dit jaar nog moet uitkomen. Ze werkt samen met legende Van Dyke Parks, dus ik ben erg benieuwd. Op Milky Moon is een live-versie van het nieuwe nummer Emily te horen. Erg mooi!
0
geplaatst: 29 april 2006, 12:45 uur
sxesven schreef:
Joanna Newsom is bezig met haar nieuwe album dat volgens Drag City dit jaar nog moet uitkomen. Ze werkt samen met legende Van Dyke Parks, dus ik ben erg benieuwd. Op Milky Moon is een live-versie van het nieuwe nummer Emily te horen. Erg mooi!
Ben benieuwd! Leuke verrassing ook de samenwerking met Van Dyke Parks!
0
geplaatst: 29 april 2006, 13:02 uur
8 mei komt overigens het debuut album van Beirut uit. Hun muziek zit ergens tussen Neutral Milk Hotel, Andrew Bird, Final Fantasy, Yann Tiersen, Rufus Wainwright en A Hawk And A Hacksaw in. Bonte verzameling dus en ik denk dat dit best wel eens een hitje kan gaan worden. Het nummer Postcards From Italy is in ieder geval al geweldig.

Postcards from Italy
Mount Wroclai (Idle Days)

Postcards from Italy
Mount Wroclai (Idle Days)
0
Sietse
geplaatst: 29 april 2006, 16:37 uur
Hij is GOED.... dit jaar wordt echt weer een goed jaar
17 mei als ik me niet vergis Machinefabriek - Marijn
net uit op kranky: nieuwe gregg kowalsky
net uit (gisteren) nieuwe Pan American
0
geplaatst: 29 april 2006, 22:07 uur
Inderdaad, ik kwam er toevallig gisteren achter dat er een nieuwe plaat is. Aangename verrassing!

0
Sietse
geplaatst: 29 april 2006, 22:38 uur
was voor mij dus ook een nieuwtje dat met gisteren binnen kwam. Stond in de Boomkat nieuwsbrief.
* denotes required fields.