MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Info over aankomende releases

zoeken in:

Nieuws van Austra:

We are pleased to say our new album "Olympia" will be out June 17/18 via Domino and Paper Bag Records! Listen to the first track here:

SoundCloud - Hear the world?s sounds

De geruchten over de hele wereld gaan, dat morgen de volgende Daft Punk plaat: No End uitkomt. Het Nieuwsblad
Laten we hopen dat het klopt.

[img][/img]

Ik denk dat het gaat om een single, niet om een album.

Ja, heb ik op Last.fm ook al gelezen.
Al denken de meeste sites dat het om de plaat gaat.
Afwachten tot morgen maar zeker.

Ach, dat gedoe met Daft Punk altijd Het zou erg mooi zijn, maar ik verwacht het eigenlijk niet.

Het nieuwe album van Daft Punk komt 21 mei uit, Random Access Memories genaamd.

Alweer een nieuw project van Mike Portnoy (ex-Dream Theater, Transatlantic, Flying Colors, Adrenaline Mob,...), nu samen met bassist Billy Sheehan en zanger/gistarist Ritchie Kotzen onder de naam The Winery Dogs. Debuutalbum zou in Japan in mei uitkomen, dus ik neem aan dat dat voor Europa niet zo verschillend zal zijn.

Facebookpagina

Sietse
Niet aankomend maar wel heel erg net uit...een nieuwe EP van mij

Orphax - Live at MFR HQ
3" CD-R EP in speciale kaarten met daarop een foto, en gestempelde tekst verstuurd in speciale bijhorende envelope, gelimiteerd tot 50 stuks. uitgekomen bij Moving Furniture Records in een nieuwe serie genaamde "The Portrait Series".

Hier meer info en hoe te bestellen: MFR014: Orphax – Live at MFR HQ | Moving Furniture Records - movingfurniturerecords.com

tuktak
7 euro voor een pasfoto van Sietse, in de pre-order al uitverkocht neem ik aan

El-P en Killer Mike gaan een duo vormen genaamd Run the Jewels.

Hier een snippet:

Zo te horen gaat de nieuwe Daft punk een zalige plaat worden!
Er gaan wat gasten mee doen....Pharell Williams, Nile Rodgers....

Klinkt al super!

En hier een soort docu over de meewerkende artiesten....

Deel 2 & 3 zijn ook al te vinden van die Collabs Serie Bakema.

Teunnis schreef:
El-P en Killer Mike gaan een duo vormen genaamd Run the Jewels.

Hier een snippet:
(embed)

Ok, dit klinkt heel vet

Na 8 jaar komt er weer een nieuw album de Transplants. Het hobbyprojectje van o.a. Tim Armstrong en Travis Barker.

1 juli zal het nieuwe album van Editors uitkomen! Het album zal The Weight of Your Love gaan heten, en de eerste single is hier te beluisteren: YouTube - Editors - A Ton Of Love (Official Video)

Alela Diane;
Van haar nieuwe album wat er dan blijkbaar eindelijk zit aan te komen:
The Way We Fall

Sietse
Zeer binnenkort (voor het einde van deze maand) komt er een nieuwe release van mij als Orphax uit. Dit maal een DVD met 2 nummers en daarbij 2 videos gemaakt door videokunstenaar Dave Fyans. De naam van de DVD is "Un Coeur, Deux Coeurs, Un Coeur, Sans Coeur".

De DVD zal uitkomen bij het Schotse Broken20.

Je kunt hier alvast kort wat van de muziek horen: SoundCloud - Hear the world?s sounds

Kraftwerk komt met een nieuw album

In september nieuwe New Model Army; Between Dog and Wolf. Gevolgd door tour in okt/nov/dec.

Net als "vroeger" voor delen van de tour seizoenskaarten te krijgen

New Model Army - Home - newmodelarmy.org

Sietse
In september komt er een nieuwe Orphax CD uit bij Moving Furniture Records.
Deze zal onder de naam "De tragedie van een liedjesschrijver zonder woorden" de wereld in komen.

Verwachte datum is 1 september.

Yoko Ono ( 80 ) Take Me to the Land of Hell album will be released on Chimera Music on 16 September."

YouTube - Yoko Ono - Exquisite Corpse

Mooi nieuws!

Nieuwe EP Pixies. Eerste nummer te beluisteren.

Pixies – “Indie Cindy” Video

Gast
geplaatst: vandaag om 20:40 uur

geplaatst: vandaag om 20:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.