Muziek / Nieuws / Het gesplitte band topic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 april 2019, 13:47 uur
https://www.telegraaf.nl/entertainment/3380905/gert-stopt-met-samson
Volgens mij speelt er meer. Ruzie om geld?
2
geplaatst: 2 april 2019, 14:08 uur
Marty McFly schreef:
Naar het schijnt drong Samson er bij Gert op aan om K3 uit te breiden tot K9.
0
geplaatst: 6 september 2019, 21:22 uur
Hmm, dat is toch zeker balen. Gelukkig heb ik ze enkele maanden geleden nog een raket van een show zien geven binnen de VERA in het voorprogramma van Tropical Fuck Storm. Heerlijk stomend avondje. Hopelijk trekken ze nog naar Barcelona in 2020 voor Primavera Sound.
0
geplaatst: 22 februari 2021, 16:07 uur
Bij Muziek > Nieuws > R.I.P.:
Ongeacht wat er gebeurt is achter de schermen en welke keuzes er zijn gemaakt. Bij DP gaan we dat toch nooit te weten komen. Triest nieuws vandaag.
RIP Daft Punk
Ongeacht wat er gebeurt is achter de schermen en welke keuzes er zijn gemaakt. Bij DP gaan we dat toch nooit te weten komen. Triest nieuws vandaag.
RIP Daft Punk
3
geplaatst: 22 februari 2021, 16:11 uur
JB7x schreef:
RIP Daft Punk
(embed)
RIP Daft Punk
(embed)
Jezus man, ik schrik me de pestpokke, ik dacht dat een van de heren was komen te overlijden. Hebben we niet een apart topic voor bands die er mee ophouden? Ik verwacht hier alleen maar sterfgevallen.
1
geplaatst: 22 februari 2021, 16:14 uur
GrafGantz schreef:
Jezus man, ik schrik me de pestpokke, ik dacht dat een van de heren was komen te overlijden. Hebben we niet een apart topic voor bands die er mee ophouden? Ik verwacht hier alleen maar sterfgevallen.
(quote)
Yup, deze volgens mij:
Het gesplitte band topic
Wil je ons niet meer zo laten schrikken JB7x

1
geplaatst: 22 februari 2021, 20:35 uur
Dafunk is dit nou weer? En niet eens een afscheidsplaat ofzo 

2
geplaatst: 22 februari 2021, 20:39 uur
Wél een afscheidsvideo. Maar ja, is niet hetzelfde he 
Een weetje: de groep van Franz Ferdinand was Daft Punk de oren van de kop aan't zagen om een remix te maken van hun muziek. Na lang gezeur gaf Daft Punk uiteindelijk toe en gaven ze echt een mega slechte remix die je kon vertalen naar "Hier is jullie remix, leave us alone"

Een weetje: de groep van Franz Ferdinand was Daft Punk de oren van de kop aan't zagen om een remix te maken van hun muziek. Na lang gezeur gaf Daft Punk uiteindelijk toe en gaven ze echt een mega slechte remix die je kon vertalen naar "Hier is jullie remix, leave us alone"
5
geplaatst: 22 februari 2021, 20:47 uur
En ondertussen kondigt Blink-182 een nieuw album aan. Het leven is nu officieel oneerlijk.
0
geplaatst: 23 februari 2021, 00:45 uur
Van Google translate: Daft Punk - Gekke Punk (ik zou zeggen 'maffe', maar detail). Een 'punk' werd in de docu-serie Punk (2019) aangeduid als (de oorspronkelijke term voor) een mannelijke seksslaaf in de (Amerikaanse) gevangenis (remember 'Dirty Harry'), en derhalve als uiterst denigrerend beschouwd, totdat het somehow alsnog omarmd werd als term voor (geparafraseerd) de ultieme loser die nooit opgeeft / schijt heeft aan alle regels, come what may.
Je suis daft punk.
Terloops werd André Hazes in De Vooravond zomaar eventjes gelinkt aan fado en neemt 's mans fanbase onder de (Nl.? - ik denk het) Turkse bevolking kennelijk zienderogen toe, maar dit terzijde.
Je suis daft punk.
Terloops werd André Hazes in De Vooravond zomaar eventjes gelinkt aan fado en neemt 's mans fanbase onder de (Nl.? - ik denk het) Turkse bevolking kennelijk zienderogen toe, maar dit terzijde.
3
geplaatst: 10 augustus 2021, 20:34 uur
En gewoon nooit Dear Tommy uitbrengen, bende trollers 
Kill For Love blijft wel een onvervalst meesterwerkje natuurlijk.

Kill For Love blijft wel een onvervalst meesterwerkje natuurlijk.
0
geplaatst: 10 augustus 2021, 22:08 uur
Denk dat de andere leden inmiddels wel echt klaar waren met Johnny Jewels moeilijke gedrag. 
Wel zonde uiteraard.

Wel zonde uiteraard.
0
geplaatst: 12 augustus 2021, 08:23 uur
herman schreef:
Ach, het beste was er na Kill For Love toch ook wel vanaf.
Ach, het beste was er na Kill For Love toch ook wel vanaf.
TP: The Return. Kuch.
0
geplaatst: 26 oktober 2021, 16:31 uur
* denotes required fields.